Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tere,
kas m20b25 mootori originaal kolvi diameeter on 84mm? Kui jah, siis kas sellele on ka remont mõõtu (84.5mm) saada?
Ja mis on selle kolvi sõrme jämedus? 20mm?
Ette tänades...
BMW E21 323i M50B25 1981 + BMW E88 135i Cabrio 2008 + BMW E21 320i M20B25 1980
raunz kirjutas:Tere,
kas m20b25 mootori originaal kolvi diameeter on 84mm? Kui jah, siis kas sellele on ka remont mõõtu (84.5mm) saada?
Ja mis on selle kolvi sõrme jämedus? 20mm?
Ette tänades...
Originaal on 84. Jah, on ka saada 84,5. Minu mootoris on sellised. Soovitan võtta vanema tüübi kolvid - saad tiba erksama mootori tänu kõrgemale surveastmele.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Ega tegelikult mul endale polegi seda infot vaja. Sõpra just huvitas kolvirõngaste mõõdud ja hind, kuna originaal ta autole maksab ikka tohutult(Audi S4).
BMW E21 323i M50B25 1981 + BMW E88 135i Cabrio 2008 + BMW E21 320i M20B25 1980
raunz kirjutas:Ega tegelikult mul endale polegi seda infot vaja. Sõpra just huvitas kolvirõngaste mõõdud ja hind, kuna originaal ta autole maksab ikka tohutult(Audi S4).
Mis asi on "tohutult"?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
kui jõudis s4 osta siis on targem ikka ka originaal osade juurde jääda, see ise aretamine võib pärast kallimaks minna kui originaal kolvirõngaste komplekt
Kui mõõdud kõik samad siis kolvirõngas on kolvirõngas...materjal sama. Btw originaalid maksid vist 15 000.- kokku. Paneb alternatiivile mõtlema küll minuarust.
BMW E21 323i M50B25 1981 + BMW E88 135i Cabrio 2008 + BMW E21 320i M20B25 1980