Mingi jama kuskil mootoris e34 91a 525i
Mingi jama kuskil mootoris e34 91a 525i
Niisiis mure selline, et kõigepealt vilin nn. genekarihmaga seotud vidinate juures. Ise arvan, et see tuleb sellest laagrist millest jookseb läbi see võll mis tuleb moororist ja läheb ventika külge (kui keegi teab selle täpset nime siis andke teada). Võimalus on ka muidugi pingutus rullik või siis välja veninud rihm ise, kuid ei usu et rihm sai teine pool aastat tahasi välja vahetatud, sama tegin ka ülemise vabajooksu rullikuga. Igatahes heli/vilin on ka veidi erinev kui rihm seda teeks. Ja oletada võib ka selle laagri kasuks kuna mul seal venti sidur jäigalt kinni keevitatud (mina seda ei teinud, oli juba ostes- isegi ei pannud tähele seda). Vent on kogu aeg taga, ja minu meelest on seal sellest sees ka vibratsioon, kuna füüsikaseadused ütlevad meile ju seda et need keevituspunktid peaksid ideaalis olema täpselt vastas pol ja ühe suurused, mida aga ei ole võimalik isekeevitajal kül nüüd teha.
Kui keegi leiab veel mingi oletatava põhjuse on see vägagi oodatud. Ei viitsi kül nüüd hakata autot ülesehiatama hakata, rahakotile hakkab.
Teinegi probleem (võib tuleneda ka esimesest), vaatasin paarpäeva tagasi kapotialla ja pidin kreepsu saama, õli pritsmed olid nii kapoti luugil kui ka mootorikattel mootori õlikorgi ümbruses ca 30cm raadusega. Kahtlustasin õlikorki kuid kkork on nagu ikka ja lahti ta ka ei olnud.
Anti mulle siis nõu et kisu käival pillil varras välja ja vaata kas lööb õli välja, et äkki on surve karteris, asi tehtud ja ma küll ei märganud et oleks õli välja löönud. (see sai tehtud tühikäigul ja ilma gaasi andmata).
Ei tahaks mootorit kokku jooksutada nii et soovitage midagi mis aitaks, mul siin vaja veel paar pikka otsa teha.
Kui keegi leiab veel mingi oletatava põhjuse on see vägagi oodatud. Ei viitsi kül nüüd hakata autot ülesehiatama hakata, rahakotile hakkab.
Teinegi probleem (võib tuleneda ka esimesest), vaatasin paarpäeva tagasi kapotialla ja pidin kreepsu saama, õli pritsmed olid nii kapoti luugil kui ka mootorikattel mootori õlikorgi ümbruses ca 30cm raadusega. Kahtlustasin õlikorki kuid kkork on nagu ikka ja lahti ta ka ei olnud.
Anti mulle siis nõu et kisu käival pillil varras välja ja vaata kas lööb õli välja, et äkki on surve karteris, asi tehtud ja ma küll ei märganud et oleks õli välja löönud. (see sai tehtud tühikäigul ja ilma gaasi andmata).
Ei tahaks mootorit kokku jooksutada nii et soovitage midagi mis aitaks, mul siin vaja veel paar pikka otsa teha.
Torkas ka korra pähe , kuid kindel ei ole
Äkki keegi loeb seda ja ütleb mulle kust saab uue ja mis to maksab! (kuigi selle teema jaoks pole see õige koht, ei viitsi ma teha uut)
Muide kui veepump oleks siis vist nagu peaks temperatuuriga jama ka olema. Siiani pole veel kõikumist näha olnud ja jahutusvedelik on ka nagu omal kohal.
Äkki keegi loeb seda ja ütleb mulle kust saab uue ja mis to maksab! (kuigi selle teema jaoks pole see õige koht, ei viitsi ma teha uut)
Muide kui veepump oleks siis vist nagu peaks temperatuuriga jama ka olema. Siiani pole veel kõikumist näha olnud ja jahutusvedelik on ka nagu omal kohal.
ega see laagri vilin enne ei mõju kui ta sealt vahelt vee ükskord välja laseb. Aga võta rihm maha ja proovi käega laagri loksusid ja häält võlli pööramisel. Aga minu oma logises ka juba igal suunal ja teadmata kui kaua. Minu käes oli ta kaks aastat enne kui pumba vahetuse ette võtsin. Aga ei vilistanud veel. Ise ostsin UMist, kuna vahe B-pumpadega oli ainult paarsada krooni. Karbi peal seisis ikkagi Made in Italy. Vaadata võid ka SKFi ja Bugatti pumpasid. V8 pump maksis 1500.-, M50 oma on vist mõnevõrra odavam.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Bitbull
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
- Peamine sõiduk: E53
- Telefon: 56996028
- Asukoht: Pärnu, Viljandi
- Kontakt:
M 50 nel on 600 - 700 eek! Sai just vahetatud ja kusjuures sama krdi vilin oli asjal enne küljes. Ja siis järgnes keset linna ragin ja rohkem ei julend käivitada, õieti tegin - oleks pumba kohe kinni jooksutand. Ei mingit vedelikku kusjuures välja ei lasknud kuskilt, imelik, kuna lõtk oli ikka käega jahutuslabast sikutades hullusti tunda!
- Bitbull
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
- Peamine sõiduk: E53
- Telefon: 56996028
- Asukoht: Pärnu, Viljandi
- Kontakt:
Kui ta sul nüüd ike 24klappi, siis hinnad 586,- ja kallim 809,-(see siis vististi metalllabadega)!Roger10 kirjutas:Ma ka põhimõtteliselt Rakverest, tegelikult pärit sealt. Üle paari nädala juhtun sinna vanemate juurde käima. Aga jutt tagasi auto teemale siis uuri välja jah ja anna teada kus, kuipalju jne. Saaks selle jamaga ühelepoole.