No mis küll on - bensu hais lööb julmalt sisse??
- Bitbull
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
- Peamine sõiduk: E53
- Telefon: 56996028
- Asukoht: Pärnu, Viljandi
- Kontakt:
No mis küll on - bensu hais lööb julmalt sisse??
Mure siis selline, et viimasel ajal külmalt käivitamise ajal hakkab elus bensu hais sisse lööma ja aru ei saa kust või millest tuleb! Sooja mootori puhul ei ole mingit muret ja muidu töötab pea laitmatult! Keskmine küttekulu 10 või alla sellegi. Voolikud-torud tundub, et täiesti terved, tühikäik nagu korras Murelikuks teeb, et ei oska viga otsida ja kõrvaldada!
Muide see on ka kogu aeg olnud, et kui käiguga pidurdad, siis kergelt plödiseb ja paugub - ma ei tea kas see on üldse mingi näitaja, võimalik, et suured mootorid teevadki nii, et osa kütust põleb väljaspool edasi. Nii on see mul küll kõikide bemmidega olnd(3,0 liitrise mersuga huvitav ei olnud seda tunda)
Ahjaa auto mul 91. aasta 525i 24v.
Muide see on ka kogu aeg olnud, et kui käiguga pidurdad, siis kergelt plödiseb ja paugub - ma ei tea kas see on üldse mingi näitaja, võimalik, et suured mootorid teevadki nii, et osa kütust põleb väljaspool edasi. Nii on see mul küll kõikide bemmidega olnd(3,0 liitrise mersuga huvitav ei olnud seda tunda)
Ahjaa auto mul 91. aasta 525i 24v.
Bena lekib!
Kapoti all ei tohi toore bena lõhna olla
Vaata ilusti üle magistrali, kust läheb kütus peale, kõik peab olema kuiv vaata pihusti latis olevaid pihusteid kas nad on kõik kuivad, tagasivoolu Klappi ja tagasivoolu magistrali, raudselt seal kuskil kala. Vaata kohe siis kui tunned haisu.
Kui mootor soe bena lihtsalt aurustub kiiresti ei pruugi näha olla.
Mul probleemiks pihusti mis lekib latis, plaanin tihendid ära vahetada... aga samuti kuskilt ei näinud...
Kapoti all ei tohi toore bena lõhna olla
Vaata ilusti üle magistrali, kust läheb kütus peale, kõik peab olema kuiv vaata pihusti latis olevaid pihusteid kas nad on kõik kuivad, tagasivoolu Klappi ja tagasivoolu magistrali, raudselt seal kuskil kala. Vaata kohe siis kui tunned haisu.
Kui mootor soe bena lihtsalt aurustub kiiresti ei pruugi näha olla.
Mul probleemiks pihusti mis lekib latis, plaanin tihendid ära vahetada... aga samuti kuskilt ei näinud...
- Bitbull
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
- Peamine sõiduk: E53
- Telefon: 56996028
- Asukoht: Pärnu, Viljandi
- Kontakt:
Tuleb ikka eestpoolt, magistraalid tunduvad esialgu küll tihedad ja laike polnd märgata!
AGA , leidsin ühe lahtise otsa , hoopis vist peaKS SEE MINGI VAAKUMI VMS KOMPENSAATSIOON OLEMA - KRT MA KA EI TEA TÄPSELT!
Igatahes see tuleb sellest purgist, mis asub siis juhipoolsete tulede taga augus, ehk siis peaaegu õhufiltri kõrval ja peaks see vooliku ots idee järgi minema õhumõõturi kõrval miungisse andurisse - see mingi vaakumi junn ka tundub! Ma ei tea, peaks vist pildid tegema, kuigi kahtlane kas sealt kaudu üldse sellist pahmakat bensuhaisu saab lüüagi, kusjuures see voolik on sealt ikka juba mitmeid kuid küljest ära olnud!?
AGA , leidsin ühe lahtise otsa , hoopis vist peaKS SEE MINGI VAAKUMI VMS KOMPENSAATSIOON OLEMA - KRT MA KA EI TEA TÄPSELT!
Igatahes see tuleb sellest purgist, mis asub siis juhipoolsete tulede taga augus, ehk siis peaaegu õhufiltri kõrval ja peaks see vooliku ots idee järgi minema õhumõõturi kõrval miungisse andurisse - see mingi vaakumi junn ka tundub! Ma ei tea, peaks vist pildid tegema, kuigi kahtlane kas sealt kaudu üldse sellist pahmakat bensuhaisu saab lüüagi, kusjuures see voolik on sealt ikka juba mitmeid kuid küljest ära olnud!?
- Bitbull
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
- Peamine sõiduk: E53
- Telefon: 56996028
- Asukoht: Pärnu, Viljandi
- Kontakt:
Mnjaa, see peab siis olema selle magnetklapiga ühendatud ikkagi see voolik, peale sõitu vooliku otsast nuusutasin ja no sealt tuleb küll päris head lehka!
Pean siiski ka veel auto alla pääsema, et tõesti torukesed üle kontrollida aga kahtlen, sest kapotti tõstes on lõhn tugevam ikkagi seal söefiltri purgi kandis ja sisselaskekollektori kaare all!
Kas netis huvitasv leiab ka kuskilt skeeme, et kuidas on(või peaks olema) ühendatud kogu see vaakum- ja muu torustik!
Vana tüübi 2,5 mootorit lammutasin kümneid koprdi ja võisin juhtmedklapidtorud pimedast peast õieti kokku laduda, a nä seda veel ei jaga välja
Pean siiski ka veel auto alla pääsema, et tõesti torukesed üle kontrollida aga kahtlen, sest kapotti tõstes on lõhn tugevam ikkagi seal söefiltri purgi kandis ja sisselaskekollektori kaare all!
Kas netis huvitasv leiab ka kuskilt skeeme, et kuidas on(või peaks olema) ühendatud kogu see vaakum- ja muu torustik!
Vana tüübi 2,5 mootorit lammutasin kümneid koprdi ja võisin juhtmedklapidtorud pimedast peast õieti kokku laduda, a nä seda veel ei jaga välja
oli sõbralgi sama jama pika otsimise peale oli viga tagasi minevas voolikus see nii s**a koha peal et nõinud enne.hiljem oli ka omal sama jama kuid viga polnud samas kohas keegi rääkis mulle et vaata paagi juures olev õhutus toru üle ka see ei aidanud ja siis keegi rääkis et vaheta paagi kork ära.ise vaatasin et mis sa samad mis kork mis vahet seal on mis kork aga muud ei jäänud enam üle sebisin uue korgi ja ma ei usu seda siiani aga lõhna enam ei ole ja 4 kuud on möödas loodan et nii jääbki
kuigi ise tundsin et lõhn tuleb raudsekt kapoti alt aga eksisin!!!
kuigi ise tundsin et lõhn tuleb raudsekt kapoti alt aga eksisin!!!