Sisselaskekollektor
Sisselaskekollektor
tähendab nüüd probleem selles et sai sisselaskekolle maha võetud ja UM ostetud uued tihendid. kuid Paigaldama asudes tekkis "pisike" probleem. tihendid ei ühti
Number 10 tihend.
Number 15 tihend.
müügikoodid on samad ja peale istuvad ka. kas nüüd nende tihenditega hakkaks masin tööle või mitte. kas kellelgi on kogemusi sisselaske tihenditega?
Number 10 tihend.
Number 15 tihend.
müügikoodid on samad ja peale istuvad ka. kas nüüd nende tihenditega hakkaks masin tööle või mitte. kas kellelgi on kogemusi sisselaske tihenditega?
Viimati muutis Martin_S, 07.04.2007 21:37 58, muudetud 1 kord kokku.
Mis mõttes ei ühti?? Kas ei ühti sellepärast et piltidel on erinevad numbrid samadel asjadel või füüsiliselt ei istu peale???
Arvan et kui kood on sama siis ikka sobib peale ja käima mläheb auto ikka, isegi kui sul pole neid tihendeid mootor töötab ikka aga iseasi kas kõrval seda ilus kuulata on.
Olen kunagi ise vahetand neid tihendeid - parajalt tänamatu töö on see küll. Kuid kui oled juba kordades seda teind siis tuleb ka vilumus ja näed asju teises valguses.
Edu.
Arvan et kui kood on sama siis ikka sobib peale ja käima mläheb auto ikka, isegi kui sul pole neid tihendeid mootor töötab ikka aga iseasi kas kõrval seda ilus kuulata on.
Olen kunagi ise vahetand neid tihendeid - parajalt tänamatu töö on see küll. Kuid kui oled juba kordades seda teind siis tuleb ka vilumus ja näed asju teises valguses.
Edu.
2 Fucking Fast 4 U
- Tiit525
- Klubiliige
- Postitusi: 433
- Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
- Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
- Telefon: 358401771916
- Asukoht: Rakke, Alajärvi
- Kontakt:
Jutt on SISSELASKEkollektori tihenditest, ilma nendeta pole üldse kindel kas auto käima läheb ja kui lähebki, siis seda käimiseks raske nimetada!aasakas kirjutas:Mis mõttes ei ühti?? Kas ei ühti sellepärast et piltidel on erinevad numbrid samadel asjadel või füüsiliselt ei istu peale???
Arvan et kui kood on sama siis ikka sobib peale ja käima mläheb auto ikka, isegi kui sul pole neid tihendeid mootor töötab ikka aga iseasi kas kõrval seda ilus kuulata on.
ei taha teist autot
gsm +358401771916
gsm +358401771916
Millest ma siis rääkisin - PLOKIKAANE tihendi vahetusest ve??Tiit525 kirjutas:Jutt on SISSELASKEkollektori tihenditest, ilma nendeta pole üldse kindel kas auto käima läheb ja kui lähebki, siis seda käimiseks raske nimetada!aasakas kirjutas:Mis mõttes ei ühti?? Kas ei ühti sellepärast et piltidel on erinevad numbrid samadel asjadel või füüsiliselt ei istu peale???
Arvan et kui kood on sama siis ikka sobib peale ja käima mläheb auto ikka, isegi kui sul pole neid tihendeid mootor töötab ikka aga iseasi kas kõrval seda ilus kuulata on.
2 Fucking Fast 4 U
- Tiit525
- Klubiliige
- Postitusi: 433
- Liitunud: 07.11.2006 00:10 11
- Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
- Telefon: 358401771916
- Asukoht: Rakke, Alajärvi
- Kontakt:
Kuna kirjutasid, et kõrval kole kuulata, arvasin ,et mõtled võib-olla väljalaset. Kuid miks sa nii kindel oled, et käima läheb ta ikka, kui ta sealt täiega õhku tõmbab?aasakas kirjutas:Millest ma siis rääkisin - PLOKIKAANE tihendi vahetusest ve??Tiit525 kirjutas:Jutt on SISSELASKEkollektori tihenditest, ilma nendeta pole üldse kindel kas auto käima läheb ja kui lähebki, siis seda käimiseks raske nimetada!aasakas kirjutas:Mis mõttes ei ühti?? Kas ei ühti sellepärast et piltidel on erinevad numbrid samadel asjadel või füüsiliselt ei istu peale???
Arvan et kui kood on sama siis ikka sobib peale ja käima mläheb auto ikka, isegi kui sul pole neid tihendeid mootor töötab ikka aga iseasi kas kõrval seda ilus kuulata on.
ei taha teist autot
gsm +358401771916
gsm +358401771916
See on "Verdrängugnskörper". Vt. mu viimast posti Sinu auto teemasse.
Verdrängung -> squeezing out
Körper -> body
Ehk siis lihtsalt täide ruumala vähendamiseks. Väidetavalt tõstab õhu liikumise kiirust ja seega pöördemomenti. Lihtsamalt öeldes sobitab selle ruumala mootori töömahule. Sest torude pikkus on ette antud suurus. Ja 4-liitrise jaoks on paras täisruumala (s.t. tollel seda keha seal pole).
Verdrängung -> squeezing out
Körper -> body
Ehk siis lihtsalt täide ruumala vähendamiseks. Väidetavalt tõstab õhu liikumise kiirust ja seega pöördemomenti. Lihtsamalt öeldes sobitab selle ruumala mootori töömahule. Sest torude pikkus on ette antud suurus. Ja 4-liitrise jaoks on paras täisruumala (s.t. tollel seda keha seal pole).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!