UM on siiski AS ja antud ettevõtlusvorm on suunatud kasumile. Täiesti arusaamatu on ootus, et kasumile suunatud ettevõte peaks midagi tasuta andma Samas usun, et sellist kaubamärki nagu BMW esindav ettevõte peab järgima teatavaid korporatiivseid PR nõudeid. Siia alla käivad ka kingitused jms. Ju siis uue puksi tellimine esindusest ei anna veel põhjust valmisolekuks "roheline". Tegelikult ju arusaadav ja loogiline.Hans kirjutas:Muhv, tead mis on ideaalne esindus, kui sul puudub autol märk siis müügimees ei lase sellisel häbil edasi kesta, et BMW autol puudub BMW märk ja ta võtab selle sahtlist ja tuleb platsile ning paneb sulle veel ise selle külge. Tasuta!
Teine asi on see kuidas sealsed töötajad sinusse suhtuvad ja millise põhjuse sa ise annad neile. Kui lugeda Lauri kirjutist siis võib eeldada, et Lauri jättis töötajatele hea mulje nii inimesena kui oma sõiduriista peremehena ja teda puht inimeste isiklikust sümpaatiast teenindatakse ka väga hästi.