Siduri küsimus E46
Siduri küsimus E46
Tervist härrased,
Üks väike anomaalia kummitab. Nimelt paar korda on saanud proovida, et veojõukontroll maha ja et ratas ringi lasta. Imelik on see, et üks kord mootor undab, sidur nagu hullult libiseks ja edasi liigub nagu tavaliselt kohalt võttes või siis tiba aeglasemalt. Teine kord jälle proovides sellist asja ei ole, rehv käib all ringi nagu võimsust arvestades kohane. Millest selline asi võiks tingitud olla
Üks väike anomaalia kummitab. Nimelt paar korda on saanud proovida, et veojõukontroll maha ja et ratas ringi lasta. Imelik on see, et üks kord mootor undab, sidur nagu hullult libiseks ja edasi liigub nagu tavaliselt kohalt võttes või siis tiba aeglasemalt. Teine kord jälle proovides sellist asja ei ole, rehv käib all ringi nagu võimsust arvestades kohane. Millest selline asi võiks tingitud olla
Endine BMW omanik
No aga siis peaks ju kogu aeg libisema, mitte kord libiseb ja siis jälle mitte Ok, oletame, et sidur läbi. Kas peaks siis vahetama kogu kupatuse või ainult ketta? Kas tasub panna B-varuosa või ainult UM. Uurisin asja tiba, UM läheks 10 000.- Päris valus laks eelarvele Samas kui näiteks. teise käiguga lasta 3000 pöördeni ja gaas põhja või kolmandaga jne., siis lippab nii nagu peab, ei mingit libisemist
Endine BMW omanik
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
No mul libises kah, kord libises, kord mitte, aga järjest rohkem hakkas neid libisemise kordi olema, kui otse just tahtsid ratast ringi lasta.Tarmo_K kirjutas:No aga siis peaks ju kogu aeg libisema, mitte kord libiseb ja siis jälle mitte Ok, oletame, et sidur läbi. Kas peaks siis vahetama kogu kupatuse või ainult ketta? Kas tasub panna B-varuosa või ainult UM. Uurisin asja tiba, UM läheks 10 000.- Päris valus laks eelarvele Samas kui näiteks. teise käiguga lasta 3000 pöördeni ja gaas põhja või kolmandaga jne., siis lippab nii nagu peab, ei mingit libisemist
Eile sain uue siduri alla ja proovides läks üllatuseks ikka kohe libisema :/
Teise ja kolmanda korra ajal enam mitte... Kui vana siduriga libises, siis ei olnud mingit siduri haisu tunda, aga uuega oli kohe hull hais üleval. Rohkem pole proovinud, kuna ei taha uuesti uut ostma hakata ja loobun pigem siduri ja auto piinamisest, kuigi 2,8 mootor võiks autost ikka nii palju üle olla, et suitsetab korralikult, aga jah paraku mul ta ei ole, las ta siis olla...
power
Clutch Destruction Valve Destruction = Delay tegelt
puurige see raibe läbi või vahetage ära, see otseselt tapab sidurit oma delay funktsiooniga, sina lased siduri lahti tema hoiab veel libisemises mingi aja, ja kui väga suur jõud taga siis jääbki libisema
cera kui me viimati rääkisime siis ma ka ei teadnud, et uutel masinatel see CDV on, sul sidur oli korras ma pakun. maha visatud raha
BMW ise nimetab seda kavalalt "Lock Valve"
e46 õpetus piltidega:
http://www.bmw325i.net/cdv_removal.shtml
puurige see raibe läbi või vahetage ära, see otseselt tapab sidurit oma delay funktsiooniga, sina lased siduri lahti tema hoiab veel libisemises mingi aja, ja kui väga suur jõud taga siis jääbki libisema
cera kui me viimati rääkisime siis ma ka ei teadnud, et uutel masinatel see CDV on, sul sidur oli korras ma pakun. maha visatud raha
BMW ise nimetab seda kavalalt "Lock Valve"
e46 õpetus piltidega:
http://www.bmw325i.net/cdv_removal.shtml
Viimati muutis aise, 19.06.2007 22:30 18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Endal oli E46 328 sama jama, mistõttu ka siduri ära vahetasin. Uue ostsin b-varuosa Sacshi siduri mis maksis 4500 kogu komplekt.
Eeltoodud aise põhjuse kaudu ongi olukord kus kord libistab ja kord mitte.
kas seda CDV saab maha ka võtta ?
Eeltoodud aise põhjuse kaudu ongi olukord kus kord libistab ja kord mitte.
kas seda CDV saab maha ka võtta ?
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kui BMW enda selgitusi uskuda, on see CDV sinna pandud tagasilla kaitseks (peaülekanne tehti kompaktsem, ja et ta laiali ei läheks, peab see CDV veo tahatulemise impulssi pehmendama).
Viimati muutis priitv8, 20.05.2007 23:28 00, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ei ole veel, mul on käimakastil lõtk tekkinud, peab enne selle korda tegema
kui sa puurida ei taha siis telli uus.
http://www.zeckhausen.com/CDV.htm
kui sa puurida ei taha siis telli uus.
http://www.zeckhausen.com/CDV.htm
nii nad väidavad jah. ega päris hulluks ei tasuks minna peale selle eemaldamist.priitv8 kirjutas:Kui BMW enda selgitusi uskuda, on see CDV sinna pandud tagasilla kaitseks (tagasild tehti kompaktsem, et ta laiali ei läheks, peab see CDV veo tahatulemise impulssi pehmendama).
pmst kui sul ei ole M (ma ei mõtle välimist paketti sellega) siis sul ei ole BMW! tavamudelid on igatepidi ära ratsitud, lahtine minisize õrnuke differ+DSC+libisev sidur. ei julge mõeldagi mis järgmisena. kohe on niikuinii maailmalõpp, peab M5 ära ostma pohh.
see sidur oli juba korralikult surnud, ketas kulunud ja tükid välja rebitud. Sidurikorvi lamellid segamini. Samuti on autol kahemassiline hooratas suremas...aise kirjutas: cera kui me viimati rääkisime siis ma ka ei teadnud, et uutel masinatel see CDV on, sul sidur oli korras ma pakun. maha visatud raha
Ma saan aru, et ta lihtsalt laseb õlil tagasi nn voolata mingi takistusega, sidurit vajutades läheb mingi kuulike eest ära ja kui lased siduri järsult lahti tõmbab kuulike klõpsti tagasi ja laseb õlil tagasi immitseda, nagu hoiaks veel jalga siduril libistades, kui aga vaikselt lased siduri lahti, siis on ju taas aeglane libistamine
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Tarmo_K kirjutas:Hmm, no kui ta samas nö sidurit retsib ja selle lihtsalt saab vahelt ära võtta ja suur töö ei ole, siis siduri seisukohast ehk peaks siis vahelt ära võtma selle
Kumba on odavam vahetada- sidurit või reduktoritpriitv8 kirjutas:Kui BMW enda selgitusi uskuda, on see CDV sinna pandud tagasilla kaitseks (peaülekanne tehti kompaktsem, ja et ta laiali ei läheks, peab see CDV veo tahatulemise impulssi pehmendama).
sa lähed tihti 5krpm seisu pealt? kui ei siis ei tasu põdeda ka ja diffrit on odavam vahetada muideks, kasutatud sidurit ei pane aga kasutatud differ ei maksa midagi ma pakun, et enne diffrit lähevad poolteljedRaitz kirjutas:Tarmo_K kirjutas:Hmm, no kui ta samas nö sidurit retsib ja selle lihtsalt saab vahelt ära võtta ja suur töö ei ole, siis siduri seisukohast ehk peaks siis vahelt ära võtma selleKumba on odavam vahetada- sidurit või reduktoritpriitv8 kirjutas:Kui BMW enda selgitusi uskuda, on see CDV sinna pandud tagasilla kaitseks (peaülekanne tehti kompaktsem, ja et ta laiali ei läheks, peab see CDV veo tahatulemise impulssi pehmendama).
Küsimus oligi pigem esitatud info saamiseks, muid eesmärke ei omanud. Aga asjast. Mul kohapeal pöörete piiraja sekkub juba 4000 rpm peal. Ja 4000 peal on minu momendikõver juba langenud mingi 350 Nm peale, seega see 4000 rpm ei lõhuks nii palju kui pöörded turbo töövahemikus. Selge on see, et peaülekanne on projekteeritud taluma kogu momenti, mida mootor kardaani kaudu pakub, aga pooltelje koormustaluvus on loogilistel kaalutlustel sellest pea kaks korda väiksem. Faktis, et poolteljed lähevad kõige ennem, ei ole midagi imestada, sest nad on dimensioneeritud ka kõige varem deformeeruma.aise kirjutas:sa lähed tihti 5krpm seisu pealt? kui ei siis ei tasu põdeda ka ja diffrit on odavam vahetada muideks, kasutatud sidurit ei pane aga kasutatud differ ei maksa midagi ma pakun, et enne diffrit lähevad poolteljed
No öelge üks mehesõna nüüd Ei, ma ei suitseta kummi iga päev. Jah, ma tahan vahest harva(kord kvartalis 3 sekundit) "põletada". Kas võtta see jubin vahelt ära või ei Kokkuvõte siis see, et kas rahuliku sõidustiiliga(arusaamad sellest erinevad) vajaks too vidin eemaldamist või mitte? Nüüd olen tänu Teile(tänan Teid) hakanud kuulama teravamalt siduri häält, esimese käiguga tugevalt(eksperimenteerides!) mootor ikka on nö sidurist üle. Hääl mootoris lubaks rohkem, kui vedu on.
Otsi või keegi analoogse autoga inimene, et võrrelda, või siis peaks mõnel teadlikumal mehel lihtsalt proovida laskma.
Otsi või keegi analoogse autoga inimene, et võrrelda, või siis peaks mõnel teadlikumal mehel lihtsalt proovida laskma.
Endine BMW omanik
tee ära. õpetus:
http://www.bmw325i.net/cdv_removal.shtml
kui ma saan oma käigu osa korda, siis teen ise ka.
http://www.bmw325i.net/cdv_removal.shtml
kui ma saan oma käigu osa korda, siis teen ise ka.
Kas keegi on teinud juba ka??aise kirjutas:tee ära. õpetus:
http://www.bmw325i.net/cdv_removal.shtml
kui ma saan oma käigu osa korda, siis teen ise ka.
Ja kas see sama vidin paneb ka auto hyppama 1 ja 2 käigu juures??
-
- Huviline
- Postitusi: 3632
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3/F31 320D
- Asukoht: tallinn/rakvere
Aga kui selline probleem esineb ka e36 325i-el.Kas siis sidur õhtal või on ka sama asi?Üks väike anomaalia kummitab. Nimelt paar korda on saanud proovida, et veojõukontroll maha ja et ratas ringi lasta. Imelik on see, et üks kord mootor undab, sidur nagu hullult libiseks ja edasi liigub nagu tavaliselt kohalt võttes või siis tiba aeglasemalt. Teine kord jälle proovides sellist asja ei ole, rehv käib all ringi nagu võimsust arvestades kohane. Millest selline asi võiks tingitud olla
If everything seems under control, you're just not going fast enough
lõpuaasta e36´l vist oli mingitel aga pigem ikka sidur vana, isegi CDV puhul on korras siduriga selline asi suht ebareaalne.unis kirjutas:Aga kui selline probleem esineb ka e36 325i-el.Kas siis sidur õhtal või on ka sama asi?Üks väike anomaalia kummitab. Nimelt paar korda on saanud proovida, et veojõukontroll maha ja et ratas ringi lasta. Imelik on see, et üks kord mootor undab, sidur nagu hullult libiseks ja edasi liigub nagu tavaliselt kohalt võttes või siis tiba aeglasemalt. Teine kord jälle proovides sellist asja ei ole, rehv käib all ringi nagu võimsust arvestades kohane. Millest selline asi võiks tingitud olla
hüppamine?
Mul E46 2001a.aise kirjutas:lõpuaasta e36´l vist oli mingitel aga pigem ikka sidur vana, isegi CDV puhul on korras siduriga selline asi suht ebareaalne.unis kirjutas:Aga kui selline probleem esineb ka e36 325i-el.Kas siis sidur õhtal või on ka sama asi?Üks väike anomaalia kummitab. Nimelt paar korda on saanud proovida, et veojõukontroll maha ja et ratas ringi lasta. Imelik on see, et üks kord mootor undab, sidur nagu hullult libiseks ja edasi liigub nagu tavaliselt kohalt võttes või siis tiba aeglasemalt. Teine kord jälle proovides sellist asja ei ole, rehv käib all ringi nagu võimsust arvestades kohane. Millest selline asi võiks tingitud olla
hüppamine?
-
- Huviline
- Postitusi: 3632
- Liitunud: 03.12.2006 13:20 45
- Peamine sõiduk: E36 M3/F31 320D
- Asukoht: tallinn/rakvere
Mul 1991 aasta masin, nii et arvatavasti hakkab sidur töölepingut lõpetama. Paar kuud tagasi sai platsil natuke paarutatud ja juhtus nii,et lasin esimese käiguga ratta ringi siis teisega käis natuke veel ja auto jäi seisma aga pöörded jäid ikkagi ülesse.Auto seisis kohapeal teine käik sees ja pöörded peaaegu piirajas. Muidu sõites mingeid libisemise märke ei näita?
Hüppab vahest kohalt minnes ja vahel ka käiguvahetustel.hüppamine?
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Sõites kõik korras aga just minnes, äkki tahab saada harjumistunis kirjutas:Mul 1991 aasta masin, nii et arvatavasti hakkab sidur töölepingut lõpetama. Paar kuud tagasi sai platsil natuke paarutatud ja juhtus nii,et lasin esimese käiguga ratta ringi siis teisega käis natuke veel ja auto jäi seisma aga pöörded jäid ikkagi ülesse.Auto seisis kohapeal teine käik sees ja pöörded peaaegu piirajas. Muidu sõites mingeid libisemise märke ei näita?
Hüppab vahest kohalt minnes ja vahel ka käiguvahetustel.hüppamine?
Ei tea miks **** nagu hüppab, äkki tõesti see vidin blokkib äkkilisemat minekut!?