Kas ABS ei tööta???
Kas ABS ei tööta???
Tere!
Jälle mure, suht äsja ostetud 89a. 520 E34-l tundub, et probleem
ABS-iga. Sai väga järsku pidurdatud ja kui kiirus juba peaaegu
nullis oli rattad blokeerusid ja kummide alt viskas sinise suitsupilve.
Kas see tähendab, et ABS ei tööta? Või peavadki rattad väga väikesel
kiirusel blokeeruma. Igal juhul ABS-ile omast pedaali pulseerimist ka
jala all tunda ei olnud.
Kui ABS ei tööta kust siis viga kõigepealt otsida tasuks?
Ette tänades,
Juuser
Jälle mure, suht äsja ostetud 89a. 520 E34-l tundub, et probleem
ABS-iga. Sai väga järsku pidurdatud ja kui kiirus juba peaaegu
nullis oli rattad blokeerusid ja kummide alt viskas sinise suitsupilve.
Kas see tähendab, et ABS ei tööta? Või peavadki rattad väga väikesel
kiirusel blokeeruma. Igal juhul ABS-ile omast pedaali pulseerimist ka
jala all tunda ei olnud.
Kui ABS ei tööta kust siis viga kõigepealt otsida tasuks?
Ette tänades,
Juuser
Re: Kas ABS ei tööta???
BMW-l kiirustel alla 8km/h ABS ei tööta. Kui kahtled ABS töös siis tee veidi suuremalt kiiruselt kui 8km/h üks äkkpidurdus, rattad blokki ei tohiks minna ja pedaal peaks pulseerima.juuser kirjutas:Tere!
Jälle mure, suht äsja ostetud 89a. 520 E34-l tundub, et probleem
ABS-iga. Sai väga järsku pidurdatud ja kui kiirus juba peaaegu
nullis oli rattad blokeerusid ja kummide alt viskas sinise suitsupilve.
Kas see tähendab, et ABS ei tööta? Või peavadki rattad väga väikesel
kiirusel blokeeruma. Igal juhul ABS-ile omast pedaali pulseerimist ka
jala all tunda ei olnud.
Mul üks esimesi ABS-ga seeriaautosid ning sellel palja kuiva asfaldi peal ABS ei rakendugi. Lihtsalt lõpus tuleb kerge loha. Võimalik, et see on ka kummidest, mida 100 pealt lihtsalt ploki piirile ei jõua vajutada.
Küll aga hakkab see tööle, kui üks ratas on nt teepeenral või libedal kohal. Samuti vihmaga.
Pedaal pulseerib tuntavalt ja seda olen kogenud ka uutel autodel.
Küll aga hakkab see tööle, kui üks ratas on nt teepeenral või libedal kohal. Samuti vihmaga.
Pedaal pulseerib tuntavalt ja seda olen kogenud ka uutel autodel.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Commoon ei saa nüüd asfaldil abs-i tööle.. mehed jõudu pole ve
Ma oma E30 ga tagin 205 rehviga ikka testid kohe ära ja selle rõveda -kas seda pulseerimisex nimetada vei kuidas aga tunne oli nagu oleks pedaal põhjast läbi läinud ja käis nagu vastu asfaldit sai ikka 100 pealt tudisema küll ja auto jäi ka suht hästi pidama , kuigi ilma ABS-ita meeldib minule rohkem ja talvel lumepeal ei saanudgi autot uute korralike rehvidega seisma sest libedal on naca vaja ikka lund sügada , vähemalt ilma suudan ma rutem pidama saada vist.
Ma oma E30 ga tagin 205 rehviga ikka testid kohe ära ja selle rõveda -kas seda pulseerimisex nimetada vei kuidas aga tunne oli nagu oleks pedaal põhjast läbi läinud ja käis nagu vastu asfaldit sai ikka 100 pealt tudisema küll ja auto jäi ka suht hästi pidama , kuigi ilma ABS-ita meeldib minule rohkem ja talvel lumepeal ei saanudgi autot uute korralike rehvidega seisma sest libedal on naca vaja ikka lund sügada , vähemalt ilma suudan ma rutem pidama saada vist.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
kas on mingi automaatne ABS väljalülitamise süsteem ka olemas?
Kui on siis äkki sul sellega mingi jama.
Ma talvel ükskord hommikul maja eest autode vahelt välja manööverdades pidin suht palju pidurit "tippima" väikese hoo pealt ja siis viskas ABS tule põlema ning rattad võtis plokki kui järgmine kord pirurdasin. Süüde välja ja uuesti moto käima siis oli kõik ok jälle.
Kui on siis äkki sul sellega mingi jama.
Ma talvel ükskord hommikul maja eest autode vahelt välja manööverdades pidin suht palju pidurit "tippima" väikese hoo pealt ja siis viskas ABS tule põlema ning rattad võtis plokki kui järgmine kord pirurdasin. Süüde välja ja uuesti moto käima siis oli kõik ok jälle.