Selles mõttes pole Sul minuga eriti pointi vaielda, sest olen usa juppide ostutööd teinud 3.5 aastat ning mul on kodus olemas kõik kataloogid ja hinnakirjad. Laias laastus on suurusjärk selline
mootor+käigukast kasutatud Soomest - ca 25 000
sepistatud kolvid trw - ca 8000
kepsud - ca 10 000
plokikaaned 2 tk koos klappide vms-ga monteerimiseks valmis kujul - 40 000
sisselaskekollektor - 3500
nukkvõll - 3000
mehh tõukurid, vardad vms kokku - 6000
korralik jagaja - 5000
süüteboks - 5000
-toruväljalasked - 5000
-nitrosüsteem - 15 000
-muud pisijupid - 5000
-hüdromuhv - 5000
-käigukasti tugevduskomplekt - 7500
-aju ümberehitiskomplkekt - 2500
lisanduvad tellimustöid kui ise teha kuskil 7-8 tuhande eest.
liita saad ise
Speedest 2004 lasnmäel.
Ei mõista sind Aare
Oled tuline BMW fänn ja M30 fänn
Siin kiidad robustset USA rauda et vääga odav.
Siis küsimus miks sa siis BMW peal istud?
Ostaksid mõne Chevy big block'iga 8L mootoriga ja paugutaksid sellega
Samas siiski ehitad ju E30...
Üldiselt palju keegi raha oma kiire masina alla paneb pole üldsegi sinu asi, sinu asi on oma masin saada nii kiireks et konkureerida teistega. Ja selle mõnu jäta endale, hea ju mõelda: "aga ***** ma tegin kiirema masina ja seejuures sain 4 korda odavamalt hakkama"
Aga see jutt: tubo hyper super masin lendav varem või hiljem laiali... kõlab kui kadedusena
Mina küll elasin Kaidole kaasa, ja sügav kummardus et ta sellise masina ilma tõi ja seda siis rahadega omast taskust aga mitte sponsorid. Ja kas ta maksis selle eest või tegi ise mind ei koti. Ja kas on auto R4 või V12 pole ka kuigi tähtis.
Ja ütlen Ausalt Löön sulle kulpi ja ka surun su kätt kui sa ka saad oma E30 liikuma ja sõitma 12.XXsek augu, sinu oskustest ehk ka teadmistes ei tohiks kahtlust olla. Aga siiski asja tegudel näitama aga mitte teiste suunas lõugu laksutada
Peace
Oled tuline BMW fänn ja M30 fänn
Siin kiidad robustset USA rauda et vääga odav.
Siis küsimus miks sa siis BMW peal istud?
Ostaksid mõne Chevy big block'iga 8L mootoriga ja paugutaksid sellega
Samas siiski ehitad ju E30...
Üldiselt palju keegi raha oma kiire masina alla paneb pole üldsegi sinu asi, sinu asi on oma masin saada nii kiireks et konkureerida teistega. Ja selle mõnu jäta endale, hea ju mõelda: "aga ***** ma tegin kiirema masina ja seejuures sain 4 korda odavamalt hakkama"
Aga see jutt: tubo hyper super masin lendav varem või hiljem laiali... kõlab kui kadedusena
Mina küll elasin Kaidole kaasa, ja sügav kummardus et ta sellise masina ilma tõi ja seda siis rahadega omast taskust aga mitte sponsorid. Ja kas ta maksis selle eest või tegi ise mind ei koti. Ja kas on auto R4 või V12 pole ka kuigi tähtis.
Ja ütlen Ausalt Löön sulle kulpi ja ka surun su kätt kui sa ka saad oma E30 liikuma ja sõitma 12.XXsek augu, sinu oskustest ehk ka teadmistes ei tohiks kahtlust olla. Aga siiski asja tegudel näitama aga mitte teiste suunas lõugu laksutada
Peace
Ei vaidlegi. Selline ostunimekiri on korralik ja tõenäoselt piisav, aga ei sisalda erinevatele katsetamistele kuluvaid summasid. Ja neid on. Arvan, et kui selle va bemari juures täpselt teada mida teha ei lähe ka asi üle mõistuse. Kalleid juppe, mis eriti lõpptulemust ei paranda, oskab meist vast igaüks osta.Aare kirjutas:Selles mõttes pole Sul minuga eriti pointi vaielda,
Nali naljaks, aga muide V8 ja bmw kombinatsiooni on väga edukalt kasutanud Austraalia ringrajasõitjad, kus M635CSi mootori pensionile mineku ja varuosade totaalse defitsiidi tingimustes pandi siis aistevahele Holdeni (loe GM-i) mingine 6-liitrine smallblock võimsusega 500 hj. Ringrajaomadused väidetavalt ei muutunud, kuid dünaamika muutus selliseks, et iga M5/M635 omanik läheks kadedusest lõhki - kiirendus 0-100 alla 5 sekundi ning kiirus pea 300 kmh
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Aare kribas:
Korralik 635CSI maksab siinmail kuskile 100k. kanti ja see Holdeni 6L smallblock koos põnevate pulkadega on ka vist samaväärne
Ega see üritus siis ju odavam ei tule ja kui tuleb- siis miks keegi ei ole seda juba teinud
Aga see oleks siis ju ikkagi kallis kombinatsioonNali naljaks, aga muide V8 ja bmw kombinatsiooni on väga edukalt kasutanud Austraalia ringrajasõitjad, kus M635CSi mootori pensionile mineku ja varuosade totaalse defitsiidi tingimustes pandi siis aistevahele Holdeni (loe GM-i) mingine 6-liitrine smallblock võimsusega 500 hj. Ringrajaomadused väidetavalt ei muutunud, kuid dünaamika muutus selliseks, et iga M5/M635 omanik läheks kadedusest lõhki - kiirendus 0-100 alla 5 sekundi ning kiirus pea 300 kmh
Korralik 635CSI maksab siinmail kuskile 100k. kanti ja see Holdeni 6L smallblock koos põnevate pulkadega on ka vist samaväärne
Ega see üritus siis ju odavam ei tule ja kui tuleb- siis miks keegi ei ole seda juba teinud
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!