United Motors toob maale automargi Brilliance
United Motors toob maale automargi Brilliance
BMW ja MINI esindaja Eestis AS United Motors tütarfirma Brilliance Motors OÜ sõlmis firmaga HSO Motors Europe ametliku maaletooja lepingu, mille kohaselt hakkab Brilliance Motors esindama Eestis, Lätis ja Leedus uut automarki Brilliance.
Lisa saab lugeda siit: http://www.epl.ee/majandus/391359
Ja nüüd lugege palun kommentaaridest auto ohutuse kohta. UM pani paraja pirni ikka küll
Lisa saab lugeda siit: http://www.epl.ee/majandus/391359
Ja nüüd lugege palun kommentaaridest auto ohutuse kohta. UM pani paraja pirni ikka küll
GS
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
See on tulevikku suunatud rapsimine, pidage meeles, et UM müüb autosid ka Narvas. Oma rikutuses julgen arvata, et ca 25 % foorumlastest kiidab seda liikurit, millega parajasti sõidab - Hiina autod olid kaks aastat tagasi ratastega õunakastid, täna on nad juba eemalt vaadates auto moodi ka kahe aasta pärast ütleb seesama 25 % - aga milleks mulle BMW, sama raha eest saab ju uue Brilliance XXXi, mis on hulka soodsam, moodsam ja mugavam (st areng on selles sektoris väga kiire)!
Tääm, kui varuosasid ostma lähed esindusse, kas siis peab hakkama mainima, et ikka BMWle juppe tahad . Hakaku siis skhoodasid ja volkareid ka müüma ning kaubikuid ja muud nänni, mis hästi kaubaks läheb. Ja siis tehku veel united motors peremarket ka, kust saaks süüa ja lasteriideid osta.
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kustas kirjutas:Tääm, kui varuosasid ostma lähed esindusse, kas siis peab hakkama mainima, et ikka BMWle juppe tahad . Hakaku siis skhoodasid ja volkareid ka müüma ning kaubikuid ja muud nänni, mis hästi kaubaks läheb. Ja siis tehku veel united motors peremarket ka, kust saaks süüa ja lasteriideid osta.
selline suhtumine on minumeelest õige
Täitsa võimalik. Räägitakse, et Hiina on peagi maailma majanduse mastaabis nr1.Kaido S kirjutas:See on tulevikku suunatud rapsimine, pidage meeles, et UM müüb autosid ka Narvas. Oma rikutuses julgen arvata, et ca 25 % foorumlastest kiidab seda liikurit, millega parajasti sõidab - Hiina autod olid kaks aastat tagasi ratastega õunakastid, täna on nad juba eemalt vaadates auto moodi ka kahe aasta pärast ütleb seesama 25 % - aga milleks mulle BMW, sama raha eest saab ju uue Brilliance XXXi, mis on hulka soodsam, moodsam ja mugavam (st areng on selles sektoris väga kiire)!
Eks sama lugu ole ka Kia-dega. 10a tagasi olid nad parajad naljanumbrid, tänapäeval aga täiesti arvestatavad tegijad
GS
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
???Ceed kirjutas:Kustas kirjutas:Tääm, kui varuosasid ostma lähed esindusse, kas siis peab hakkama mainima, et ikka BMWle juppe tahad . Hakaku siis skhoodasid ja volkareid ka müüma ning kaubikuid ja muud nänni, mis hästi kaubaks läheb. Ja siis tehku veel united motors peremarket ka, kust saaks süüa ja lasteriideid osta.
selline suhtumine on minumeelest õige
Sorry, aga minu meelest ei ole siin loogilist mitte midagi.
Kas nüüd kui teie lemmikmargi esindaja hakkab ma müüma ka mingit muud marki, siis BMW maine langeb kohe?
Kusjuures, kui keegi veel ei tea, siis United Motors müüb Pärnus Kiasid...
Miks peaksid nad hakkama VW edasimüügiõigust nõudma, kui seda saab teha mingi esindamata margiga. Ja tõesti tähelepanek on õige, et KIA oli naljanumbred aastaid tagasi aga nüüd vaat, et võrreldav Renault ja Peugeot jms markidega.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Täpselt nii!Juss kirjutas:hannoga nõus. Lisaks olen täiesti veendunud, et need teised margid savad täiesti oma esinduse uues asukohas. Neid autosi sa BMW salongis (ega varuosaletis) kunagi ei näe. United Motors on juriidiline isik kes minu pärast rentigu või aerupaate.
Seda enam, et on öeldud, et "hiinakaid" ei hakata isegi United Motors'i nime alt müüma.
Ilma selle artiklita vaevalt teist keegi teadagi saaks, et Brilliance'il ja BMW'l on Eestis ühised "isad"
730iA e32 138kW 12/1992
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Lihtne eks.
Eraldi juriidiline isik. Unustage seos United Motorsiga ära. Tegu on kasumit tootvate äriettevõtetega.
Vaadake autosid endid ka:
http://www.brilliance-motors.ee/
Eraldi juriidiline isik. Unustage seos United Motorsiga ära. Tegu on kasumit tootvate äriettevõtetega.
Vaadake autosid endid ka:
http://www.brilliance-motors.ee/
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
http://www.streetrace.autonet.ee/videod/watch/1972
Siin siis selle BS6 Crash testi labipõrumis videod!
Siin siis selle BS6 Crash testi labipõrumis videod!
BMW 530d Touring steptronic --2000--
Tere
Edit: esialgne kiire otsing näitas, et tulemus oli 2 punkti max 5'st. Ja seda uuel autol. Kahjuks on euroncap'i enese leht praegu maas.
jJanno
Hmm. Peaks otsima välja näiteks E36 video ning neid võrdlema omavahel? kj mitte uue E36 oma vaid just sellise 10 aasta vanuse oma, kus aeg on juba enda töö teinud auto tugevuse kallal.MESHUGGAH kirjutas:Loodan et inimestel jätkub mõistust selleks et osta kasutatud BMW, selle asemel et uus Brilliance endale soetada. See on ju õudne kuidas ta videol deformeerub.
Edit: esialgne kiire otsing näitas, et tulemus oli 2 punkti max 5'st. Ja seda uuel autol. Kahjuks on euroncap'i enese leht praegu maas.
jJanno
exTouring
http://www.theaa.com/allaboutcars/ncap/ ... 1997-08-01
uurides kiirelt BMW turvalisust, siis vanemate autode puhul on asi suht halb. Alates e46 läheb asi paremaks ja 1-seeria on juba väga turvaline 5 tärni
uurides kiirelt BMW turvalisust, siis vanemate autode puhul on asi suht halb. Alates e46 läheb asi paremaks ja 1-seeria on juba väga turvaline 5 tärni
Brilliance sai 1 punkti 5stjjanno kirjutas:TereHmm. Peaks otsima välja näiteks E36 video ning neid võrdlema omavahel? kj mitte uue E36 oma vaid just sellise 10 aasta vanuse oma, kus aeg on juba enda töö teinud auto tugevuse kallal.MESHUGGAH kirjutas:Loodan et inimestel jätkub mõistust selleks et osta kasutatud BMW, selle asemel et uus Brilliance endale soetada. See on ju õudne kuidas ta videol deformeerub.
Edit: esialgne kiire otsing näitas, et tulemus oli 2 punkti max 5'st. Ja seda uuel autol. Kahjuks on euroncap'i enese leht praegu maas.
jJanno
Aga ega need E36, E34 jms üle 10 aasta vanused autod ka turvalisusega ei hiilga.
Indrek
Kui uurid vähe mu linki siis uus e36 ei saanud ka 2-te tärni vaid mingi 1,5 vms... nii et me sõidame ise ka surmalõksudega :SIndrek_M kirjutas:Brilliance sai 1 punkti 5stjjanno kirjutas:TereHmm. Peaks otsima välja näiteks E36 video ning neid võrdlema omavahel? kj mitte uue E36 oma vaid just sellise 10 aasta vanuse oma, kus aeg on juba enda töö teinud auto tugevuse kallal.MESHUGGAH kirjutas:Loodan et inimestel jätkub mõistust selleks et osta kasutatud BMW, selle asemel et uus Brilliance endale soetada. See on ju õudne kuidas ta videol deformeerub.
Edit: esialgne kiire otsing näitas, et tulemus oli 2 punkti max 5'st. Ja seda uuel autol. Kahjuks on euroncap'i enese leht praegu maas.
jJanno
Aga ega need E36, E34 jms üle 10 aasta vanused autod ka turvalisusega ei hiilga.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
kes viitsib võib võrdluseks välja otsida youtube'st e34 vs volvo laupkokkupõrke.
Kiiruse pealt ~100km/h ehk siis kombineeritult ~200km/h vastu seina on nii vana auto pilt sellele uuele hiinakale kiirusel 64km/h päris sarnane. Juhil küll jah ellujäämisvõimalust ei ole
Mina arvaks selle kohta et hiinakad on veel eurooplastest turvalisuses 25 aastat taga. Tont seda teab ainult kui kiiresti nad järgi jõuavad.
terv
erich
Kiiruse pealt ~100km/h ehk siis kombineeritult ~200km/h vastu seina on nii vana auto pilt sellele uuele hiinakale kiirusel 64km/h päris sarnane. Juhil küll jah ellujäämisvõimalust ei ole
Mina arvaks selle kohta et hiinakad on veel eurooplastest turvalisuses 25 aastat taga. Tont seda teab ainult kui kiiresti nad järgi jõuavad.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Siin siis vähe parem link autode turva testide vaatamiseks, vali sealt auto mark ja siis mudel.erikred kirjutas:kes viitsib võib võrdluseks välja otsida youtube'st e34 vs volvo laupkokkupõrke.
Kiiruse pealt ~100km/h ehk siis kombineeritult ~200km/h vastu seina on nii vana auto pilt sellele uuele hiinakale kiirusel 64km/h päris sarnane. Juhil küll jah ellujäämisvõimalust ei ole
Mina arvaks selle kohta et hiinakad on veel eurooplastest turvalisuses 25 aastat taga. Tont seda teab ainult kui kiiresti nad järgi jõuavad.
terv
erich
http://www.theaa.com/allaboutcars/ncap/ncap_home.jsp
ja 25 aastat nad kohe kindlasti taga pole. kui 1997 aasta e36 oli pm sama ohtlik kui need hiina käkid.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
BMW E34 vs Volvo 7xx
ega see pilt rõõmustav just pole...
samas ei saa neid crash'e üks-ühele juba sellepärast võtta, et BS pauk on kiirusel 40 mph, BMW vs Volvo aga 100+100 kph ...
ma tahaks näha, mis sellest BS'ist järgi jääb, kui teha reaalne 100+100.. ma pakuks, et BS on turvalisuses veel kaugemal maas, kui 1988 aasta. masendav.
laupa maanteekiirusel teise samasugusega ei sooviks küll kellelegi, surmarelv võib niiviisi olla ka suvaline tänapäevane masin..
ega see pilt rõõmustav just pole...
samas ei saa neid crash'e üks-ühele juba sellepärast võtta, et BS pauk on kiirusel 40 mph, BMW vs Volvo aga 100+100 kph ...
ma tahaks näha, mis sellest BS'ist järgi jääb, kui teha reaalne 100+100.. ma pakuks, et BS on turvalisuses veel kaugemal maas, kui 1988 aasta. masendav.
laupa maanteekiirusel teise samasugusega ei sooviks küll kellelegi, surmarelv võib niiviisi olla ka suvaline tänapäevane masin..
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Ma just ka vihjasin pigem sellele et millal hakati tegema e36't. Põhimõtselt on 80ndate lõpus projekteeritud baierlane sama turvaline kui aasta 2007 BS.
Viieka kasuks räägib ilmselt natuke suurem kogus plekki otsa ja juhi vahel.
Kahju et ei ole leida kuskilt e34 crash testi. Vaataks huviga kui palju deformeerub NCAP'i testis.
terv
erich
Viieka kasuks räägib ilmselt natuke suurem kogus plekki otsa ja juhi vahel.
Kahju et ei ole leida kuskilt e34 crash testi. Vaataks huviga kui palju deformeerub NCAP'i testis.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Tere
Aga kisub juba teemast väga mööda ;)
Edit: Test E34 kohta olemas siin teemas. Nagu näha, on meie foorumis autode turvalisuse ning igasugu turvatestide teema olemas juba ;)
jJanno
Tuleb teostada keeruline otsing siinsamas foorumis. Minu mäletamist mööda esitasin selle küsimuse mina ning vastuseks sain vist ühe saksakeelse artikli lingi.erikred kirjutas:Viieka kasuks räägib ilmselt natuke suurem kogus plekki otsa ja juhi vahel.
Kahju et ei ole leida kuskilt e34 crash testi. Vaataks huviga kui palju deformeerub NCAP'i testis.
Aga kisub juba teemast väga mööda ;)
Edit: Test E34 kohta olemas siin teemas. Nagu näha, on meie foorumis autode turvalisuse ning igasugu turvatestide teema olemas juba ;)
jJanno
Viimati muutis jjanno, 29.06.2007 15:30 59, muudetud 1 kord kokku.
exTouring
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
E34 puhul võiks praegu välja tuua selle, et pea igal pool, kus tegeldakse kerevenitusega, ütlevad ajapulgad, et see E34 on niii paganama kõva kerega, et see venitamine on omaette ooper lausa... Eks seesama kõva plekk ja kere üldiselt ongi üks selle turvalisuse põhjuseks... Mida kindlasti briljandi kohta öelda ei saa...