E34 M30 88a. viskab tagant musta
E34 M30 88a. viskab tagant musta
selline lugu siis, et käisin linna peal ja sõitsin täiesti rahulikult, jõudsin koju ja vahetult enne auto seisma jätmist lõhkes üks jah. vedeliku lõdvik, sai siis see vahetatud ja nüüd kui testisin, et kas äkki lööb surve jah.ved süsteemi, siis virutas tagant ikka musta kohe....survet siis sisse ei löönd õnneks....:s
muidugi on mootori hääl ka kuidagi imelik, kartsin, et äkki on diisel, et niimoodi imelikult klõbinaga jõriseb.... samas jõudu on küll, muidugi ega eriti ei tea, milline sellel minek olemagi peaks, paar nädalat tagasi sain selle saani:/
muidugi on mootori hääl ka kuidagi imelik, kartsin, et äkki on diisel, et niimoodi imelikult klõbinaga jõriseb.... samas jõudu on küll, muidugi ega eriti ei tea, milline sellel minek olemagi peaks, paar nädalat tagasi sain selle saani:/
'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
Aasta ütleb kõik...vana mootor,sul arvatavasti klapiklõbin-tahavad ehk klapid reguleerimist.tahmamine arvatavasti tuleb sellest et mootor kulunud,tühjalt pikalt käinud.lühikesi otsi sõidetud.tee mõni pikem maantee sõit v lase "torud puhtaks".kui ikka tühjalt tahmad siis viga arvatavasti kulunud mootoris
E30 320i coupe manu 400NM
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Kui musta tuleb, pole hullu vähemalt kütusepuudust gaas põhjas ei ole, pigem rohkem kui vaja aga kui sinist lööb, siis on juba jama. Sinine on õli suits(tähendab, et mootor võtab õli) aga kui musta lööb on lihtsalt põlemata bensiin.(võib olla näiteks põhjustatud õhulugejast, pritsungist vm sisselaske süsteemist)
mhmhh, nuusutasin ka tagant, sumpast viskab bensukat, vb küünlad siis....aga noh, eks vaatan.... ja selline lugu ka, et mootori temperatuuriga mingi kala. nimelt alguses tõuseb temp normaalselt poole peale(kus ta olema peabki), kuid siis hakkab vaikselt edasi ronima, läheb üle poole veits, püsib seal ka mingi 10km ja siis paneb edasi punase poole:(
'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
ja kui keegi aru ei saanud, siis see seier seisab algul ilusti poole peal, siis alles mingi aja (5km umbes)pärst läheb jälle nõks edasi, jälle seisab ja siis paneb täie rauaga punase poole:) loodan, et oli selge jutt
'97 528iAT; ´92 legacy 2,0 4WD; ´97 Legacy2,0Turbo 4WD ´02 Peugeot 406HDI ökokulgur
see on juba teine lugu--- tähendab et mootor ei jahuta end ära ja hakkab keema-- ja sellest on palju kirjutatud kuidas M30 mootorid kipuvad keema minema... ühe minu 730i M30 probleem on ka pikalt siin lahti kirjeldatud...Andres86 kirjutas:ja kui keegi aru ei saanud, siis see seier seisab algul ilusti poole peal, siis alles mingi aja (5km umbes)pärst läheb jälle nõks edasi, jälle seisab ja siis paneb täie rauaga punase poole:) loodan, et oli selge jutt
Arvatavasti term sidur,mul oli sama kala just, sai uus vendi sidur ostetud ja mure lahenes samas võib olla ka veepump...Andres86 kirjutas:ja kui keegi aru ei saanud, siis see seier seisab algul ilusti poole peal, siis alles mingi aja (5km umbes)pärst läheb jälle nõks edasi, jälle seisab ja siis paneb täie rauaga punase poole:) loodan, et oli selge jutt
E30 320i coupe manu 400NM