Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Plaanis osta lihtne, bensiinimootoriga ja ökonoomne auto hinnaga kuni 130 kilo, sedaan, alates 1998.
Silma on jäänud 318 ja 316.
Mis on põhilised erinevused nende mudelite vahel?
Mootoritel on kilowatte vähem 316-l, kas ainult aju on teine?(seega peaks mootor kauem kestma)
Kerekonstruktsioonid(pean silmas lahtirebenenud tagasilda)?
Kuidas on lisavarustuse tase 316 ja 318 võrreldes?
Kumba eelistada? Sõidurõõm on ka oluline, ökonoomus samuti, iga päev min. 70km tööle.
Kui, siis juba 318, seda nii mõne rohkema kilovati kui ka suurema leviku pärast. Niipalju kui välismaiseid foorumeid olen sirvinud siis tagasilla kinnituskonstruktsioonide probleem kummitab rohkem R6 mootoreid ning kupeesid. Vähemalt seline mulje on jäänud.
Henrik88 kirjutas:Tagasillla kinnituste jama on kere tüüpviga ja esineb mootorist olenemata.
Kuid üldjuhul siiski esineb suurema mootori ja raske gaasijala koostööl.
Ehk siis, minu jaoks e46 ostes ei oleks see tagasilla probleem argument, esineb siiski piisavalt harva, tuleb lihtsalt vaadata, et katkise põhjaga autot ei osta. Ah jaa, argument mitte osta oleks minu jaoks R4 mootor.