Ei saa aru, kellele sõnum on mõeldud ja samas sõnum kattub viitega...??Juss kirjutas:Siin ju kõik kirjas. Ei maksa arvata, et oled selles vallas targem kui BMW insenerid. kasutage asju ikka nii nagu manual'is kirjas.Tauri kirjutas: Kasuta kasti nii nagu seal kirjas
P- pargi
D- sõida
N- kasuta aeglasel pukseerimisel (mõiste on laiem)
Kuidas sõita automaadiga õigesti, ka talvel?
-
- Huviline
- Postitusi: 1992
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
-
- Huviline
- Postitusi: 1992
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Siis nõustun sinuga, kuna arvan, et auto reakasutaja pole mingi katselabori töötaja ja kui masinat kasutada nii, kuidas näevad ette juhendid ja eeskirjad, ei saa midagi drastilist juhtuda! Või ma eksin?Juss kirjutas:See oli mõeldud nendele kes liiga palj ueksperimenteerima kipuvad. Nõustusin Tauriga.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Selles suhtes on kasulik harjutada endale sisse siduri lahutamine käivitamise ajaks. Talvel kurnab vähem akut ja on ka igati ohutum.andresv kirjutas:Äkki lugu selles, et kui ise käiku kogu aeg sisse ei pane, siis saabub kena üllatus peale seda kui keegi teine autoga sõimas on käinud ning käigu sisse jätnud. Eriti tore on see üllatus siis, kui auto esiots seina ligi pargitud on.
Mina peagu alati peale auto remondist kättesaamist sõidan starteri jõul mõned sentimeetrid edasi.
Minule harjus see sisse juba alaealisena, sest minu tollasel sapakal külmus käigukastiõli nii paksuks, et ilma sidurit lahutamata ei jaksanud starter mootorit ringigi ajada. Aga käima läks ka -25C-ga.
Ise kasutan käsipidurit suht harva, peamine ikka käik sisse jätta. Käivitamise ajal parem jalg piduril, vasak siduril ja igal juhul enne startimist korraks käik välja (R ja 1. on ju kõrvuti).
Aga selle Automaatkastiga olin korra hädas sõbra Avensisega. Jäin seisma, keerasin süüte välja, aga võtit kätte ei saanud. Käima ka enam ei saanud. Pusisin pea minut aega, lõpuks jagasin matsu lahti, kang oli D asendis ikka. Pärast oli häbi küll veits
730iA e32 138kW 12/1992
korra proovisin - rohkem pole kasutanud kuna ei näe mõtet.Rando535 kirjutas:Ehk keegi seletaks steptronicuga sõitmise ka lahti?
Mispuhul ja kas üldse ja kuidas keegi seda manuaali osa kasutab?
Või pole üldse mõtet torkida?
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
nu kui sul automaatkast on siis sa oskad arvestada juba seda, et sekund läheb aega.
keegi siin rääkis enne, et miks P kasutada, et tuleb ju niikuinii üle R lükata ja see pole hea. parandage kui eksin aga AT ei hakka koheselt toimima kui käigu sisse paned. tal on siiski mingi ooteaeg. Kui paned P pealt D peale siis läheb pisike törts aega enne kui veo taha võtab.
keegi siin rääkis enne, et miks P kasutada, et tuleb ju niikuinii üle R lükata ja see pole hea. parandage kui eksin aga AT ei hakka koheselt toimima kui käigu sisse paned. tal on siiski mingi ooteaeg. Kui paned P pealt D peale siis läheb pisike törts aega enne kui veo taha võtab.
E34 525 tds - müüdud
point on, aga milleks seda kasutada kui sul juba automaat olemas on?!
see on umbes sama, et sul on 6.1 dolby DTS ja muu kräpp oma koduresiiveril/võimul aga samas on ka funktsioon dvd filmide vaatamiseks tavalises stereo reziimis. no milleks
hea küll, näide oli natuke halb aga mõte on ikka sees.
see on umbes sama, et sul on 6.1 dolby DTS ja muu kräpp oma koduresiiveril/võimul aga samas on ka funktsioon dvd filmide vaatamiseks tavalises stereo reziimis. no milleks
hea küll, näide oli natuke halb aga mõte on ikka sees.
E34 525 tds - müüdud
Eks ta tiheda liiklusega maanteel möödasõite tehes mingi kindluse annab, teades milline käik sul parajasti sees on. Aga palju seda kasutatakse? Ise olen vist ka ainult 1x proovinud ja kui tõesti vaja kiiremaid möödasõite teha, siis kasutan lihtsalt sportrežiimi.Rando535 kirjutas:aga sellel manuaali osal peab ju mingi point ka olema-vaevalt et insenerid selle ilupärast sinna lisasid
Pärnu rinkal küll sai ka kunagi 325-ga seda käsitsivahetamist proovida, aga lõpuks jäin ikkagi sportrežiimi peale.
teemast körvale, kuid sellele küsimusele, et miks vahetada käike manuaalsel teel mitte lasta automaadil seda teha on võib-olla järgmine vastus. Ostad auto, palju lisasid, diiselmootoriga, nahksisu, m-pakett, steptronic automaatkast AGA mitte tavaline automaatkast vaid selle kastiga saad kaasa lisana ka manuaalkasti! köigest minu arvamus
eino ongi. aga automaat on nagu mugavdus. kui tahad manuaali siis osta manuaal, mitte automaat. ma ütlesin, et vähe halb näide aga mõte sees noh. steptronic nagu automaat ja manuaal ühes. saad mõlemit. ma võibolla lihtsalt liiga automaadipede, et ma ei näe mõtet sellel lisafunktsioonil kui on öeldud, et nii kui nii sõidu ajal ümber lülitada ei tohi
E34 525 tds - müüdud
Tohib küll sõidu aeg ümber lülitada. Manuaali peale ümber lülitades jääb sisse see käik, mis parajsti sel hetkel sõites oli.leho57 kirjutas:eino ongi. aga automaat on nagu mugavdus. kui tahad manuaali siis osta manuaal, mitte automaat. ma ütlesin, et vähe halb näide aga mõte sees noh. steptronic nagu automaat ja manuaal ühes. saad mõlemit. ma võibolla lihtsalt liiga automaadipede, et ma ei näe mõtet sellel lisafunktsioonil kui on öeldud, et nii kui nii sõidu ajal ümber lülitada ei tohi
Ameerika turule mõeldud käsikastiga autodel on muide siduripedaali all lüliti, mis lubab starterit anda üksnes sidur alla vajutatud asendis. Et mõni loll ahv vastu seina ei sõidaks ja miljoneid kahjutasu nõudma ei asuks.V2ike_Suur kirjutas:
Selles suhtes on kasulik harjutada endale sisse siduri lahutamine käivitamise ajaks. Talvel kurnab vähem akut ja on ka igati ohutum.
Nagu ka peegil kiri "peeglis paistvad sõidukid on lähemal kui nad paistavad" ja mikrolaineahjul "seade ei sobi kasside kuivatamiseks".
Lollide riik, mis teha.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ei lase ta piirajasse midagi. Isegi kui käsivaliku peale panna, siis ei lase ta piirajas piinata vaid vahetab ikkagi ise käigu ära.leho57 kirjutas:seda küll. samas kui nii väga tahad piirajasse lasta siis tao pedaal põhja. kickdown - palju lihtsam kui seda nuppu näperdada
või ajan ma midagi sassi?
Ega see sportrežiim nüüd sellist "lauaga selga" efekti muidugi ei tekita, natuke äkilisem see minek on, aga 3-se diisli puhul läheb niisama ka edukalt edasi.
minu 535 pole S nuppu. kui mööda hakkan sõitma siis panen kickdown ja sekundi-kahe pärast tõmbab istmesse. nüüd olen harjunud ja tean umbes kui palju varem vajutada kui möödasõidul olen.
mind huvitab just see et kui keegi manuaaliga ees äkki kiirendab siis kas stepiga saab kiiremini järele-automaat ju sekund-kaks mõtleb.
mind huvitab just see et kui keegi manuaaliga ees äkki kiirendab siis kas stepiga saab kiiremini järele-automaat ju sekund-kaks mõtleb.
Huvitaks see, et mille jaoks on neljakäigulisel rešiimideta automaatkäigukastil need numbrid, 1,2,3 ? Katseeksituse meetod näitas mulle et vastavast numbrist kõrgemat käiku ei vaheta aga otstarve neile on selgusetu??? Lisaks veel see huvitav avastus et D peal on tunda et viimast korda vahetab käiku 90km/h aga seejuures kui sõita 70km/h ja panna valits 3 peale siis vahetab ka käigu alla, millise käigu ta siis vahetab, kas kolmandalt kolmanda peale vä? Ja kas selle 4hp22 käigukastiga üldse tohib niiviisi sõidu pealt neid kangi asendeid 1 2 3 D N muuta? Loodan et liiga segane tekst ei tulnd...
57873846 ja 56384061
.... et käru v viite suurt venda vedav auto ei tõmbaks hinge kinni, siis saad valida mitme käigulise kasti "teed" hetkel endale, või siis kui oled kuskil itaalias järskudel mägedel siis on ka parem sõita pikemate käikudega kui, et sul kast lapib iga natukese kallaku muutuse järel edasi tagasi neid käike. Olen ma valesti aru saanud või lihtsalt mõnest peatükist ilma jäänud?
Saad fikseerida milliste käikude vahel kast valida saab. Kui juhtud näiteks lumme-porri kinni jääma, siis on hea sealt välja pääsemiseks näiteks lükata asendisse 1. Muidu hakkad ennast sealt välja "nõksutama" aga kast kukub koguaeg käike edasi-tagasi lappama. Siis on sul kindlalt ainult esimene käik ja saad gaasiga mängida. Sama asi rakset koormat vedades, järske tõuse võttes jne.-Klen- kirjutas:Huvitaks see, et mille jaoks on neljakäigulisel rešiimideta automaatkäigukastil need numbrid, 1,2,3 ? Katseeksituse meetod näitas mulle et vastavast numbrist kõrgemat käiku ei vaheta aga otstarve neile on selgusetu??? Lisaks veel see huvitav avastus et D peal on tunda et viimast korda vahetab käiku 90km/h aga seejuures kui sõita 70km/h ja panna valits 3 peale siis vahetab ka käigu alla, millise käigu ta siis vahetab, kas kolmandalt kolmanda peale vä? Ja kas selle 4hp22 käigukastiga üldse tohib niiviisi sõidu pealt neid kangi asendeid 1 2 3 D N muuta? Loodan et liiga segane tekst ei tulnd...