Konditsioneer ei puhu külma???
Mul sama probleem E32 kliimaga. Süsteem sai kevadel täidetud ja kõik toimis. Kuni ühe hetkeni, kus külma enam ei tule ja kuulda on ainult seda sisinat. Teab keegi, milles viga võiks olla?topfuel kirjutas:mul e36 keeratavate nuppudega kliima kui vajutada konti või seda ringluse nuppu siis pöörded muutuvad ja tekib selline susisev heli mis ei lõppe.
kas...
kliima on tühi?
süsteem lekib?
mingi muu viga?
E32 730i 138kw ´91
						Küsimus e-46 323 99a. kliima kohta. Et kas on normaalne,et kapoti all käib mingi plõks ja lühike õrn susin(teistmoodi ei oska seda heli kirjeldada) umbes iga 2-3 min. tagant kui kliima st. lumehelbekese nupp on sisse lülitatud. Seda kuuleb ainult kui kapott on lahti ja enamvähem peadpidi kapoti all, muidu need kondi torud lähevad ilusti külmaks ja salongi puhub ka külma. Ja veel,et kui tihti peaks kliimat kontrollima,täitma ... tundub,et eelmine suvi puhus nagu rohkem külma aga võibolla ka tunne petlik,sest see aasta pole veel kuumasid ilmasid olnud eriti. Tegemist siis kliima automaatikaga variandiga ja arvan,et sel autol pole seda kliimat kunagi kontrollitud ega täidetud. Ettetänades siis vastuste eest!
			
			
									
									E-46 323 98a. 125kw
						See tee ongi plaanis ette võtta, kuid enne mõtlesin, et äkki keegi oskab kohe öelda, kus viga olla võib. Tuleb UM aeg kinni panna, sest kliimamehe arvuti veale jälile ei saand.aise kirjutas:diagnostika?Pets24 kirjutas:Mul selline mure, et gaas sees (äsja täidetud), lekkeid ei ole, kliimanupul tuli läheb ka põlema, aga kliimat siiski taha ei lülita. Milles viga võib olla?
E91 330d 2006 170kw
						- eero
- Huviline
- Postitusi: 5637
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2431
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
troost autos oskavad nad survestada, värvi lisada, lekkeid otsida.. minu eelmisel 530-l näiteks vahetasid kondiradika ja kompressori, praegusel autol lahendati samuti kliimaga seotud probleeme.. know-how'd peaks jätkuma   helista ja küsi järgi - peaksid vast kiiremini vastuse saama, kui foorumist. ja ära unusta siis pärast muljeid jagamast
 helista ja küsi järgi - peaksid vast kiiremini vastuse saama, kui foorumist. ja ära unusta siis pärast muljeid jagamast  
			
			
									
									 helista ja küsi järgi - peaksid vast kiiremini vastuse saama, kui foorumist. ja ära unusta siis pärast muljeid jagamast
 helista ja küsi järgi - peaksid vast kiiremini vastuse saama, kui foorumist. ja ära unusta siis pärast muljeid jagamast  
V8
						Hei
Troost autos käidud, viga leitud - nimelt kompressor läbi(hind ca 7k).
Hiljem tuli välja ka, et ilmselt ka ventillator õhtal selle vahetamiseni täna ei jõudnud, võtab ilmselt millalgi järgmine nädal ette.
Aga muljetest - teenindus oli väga hea (viidi mind lausa bussijaama hommikul kui pidin auto sinna jätma) ja erinevalt Autoasi nimelisest kohast suutsid nad ka reaalsete vigadeni jõuda.
			
			
									
									
						Troost autos käidud, viga leitud - nimelt kompressor läbi(hind ca 7k).
Hiljem tuli välja ka, et ilmselt ka ventillator õhtal selle vahetamiseni täna ei jõudnud, võtab ilmselt millalgi järgmine nädal ette.
Aga muljetest - teenindus oli väga hea (viidi mind lausa bussijaama hommikul kui pidin auto sinna jätma) ja erinevalt Autoasi nimelisest kohast suutsid nad ka reaalsete vigadeni jõuda.
Küsimus järgnev: Kas konditsioneeri pumba võll peaks kergelt ringi käima. 
Liigutades magnetsiduri sisemist osa, siis on seda suhteliselt raske pöörata. Enne külmainega täitmist (süsteem oli tühi) oli käega normaalne keerata.
Raske on küll väga suhteline mõiste, kuid ehk oskab keegi midagi siiski arvata!
			
			
									
									
						Liigutades magnetsiduri sisemist osa, siis on seda suhteliselt raske pöörata. Enne külmainega täitmist (süsteem oli tühi) oli käega normaalne keerata.
Raske on küll väga suhteline mõiste, kuid ehk oskab keegi midagi siiski arvata!
Kompressori võll liigub üpris raskelt,"jõnksutades"(ajad ju käega ringi kuuesilindrilist kompressorit,mille silindrites tekib ringi ajades kompressioon).erx37 kirjutas:Küsimus järgnev: Kas konditsioneeri pumba võll peaks kergelt ringi käima.
Liigutades magnetsiduri sisemist osa, siis on seda suhteliselt raske pöörata. Enne külmainega täitmist (süsteem oli tühi) oli käega normaalne keerata.
Raske on küll väga suhteline mõiste, kuid ehk oskab keegi midagi siiski arvata!
Samas ei tohi käsi tajuda otsest mehaanilist takistust.
See kehtib külmaainet/õli täis süsteemi puhul.
Küsimus tekkis, kuna UM väitis, et pump on kinni kiilunud.Trionic kirjutas:Kompressori võll liigub üpris raskelt,"jõnksutades"(ajad ju käega ringi kuuesilindrilist kompressorit,mille silindrites tekib ringi ajades kompressioon).
Samas ei tohi käsi tajuda otsest mehaanilist takistust.
See kehtib külmaainet/õli täis süsteemi puhul.
Kuna ma selle diagnoosiga eriti nõus olla ei tahtnud, siis lasin siiski süsteemi ära täita ja tõmbasin ise rihma korralikult pingule. (tundub, et UM omad ei olnud pumpa käsitsi ringi ajanudki, et sellise diagnoosi panid
 )
 )Hakkas ringi vedama küll kuid tekkis kahtlus, kas suure takistuse tulemusena seal midagi üle kuumeneda ei või!
Kah tekkis mure kliimaseadmega, täpsemalt tegu kliimautomaatikuga. Asi selles, et sai ära vahetatud kliimasiil eht jääpurikas, mis tihtilugu e46 otsad annab (hakkab kaootiliselt õhku puhuma ja ei reageeri ka käsitsi reguleerimisele). Peale jääpurika vahetust toimis süsteem jälle nii nagu peab, aga.... konditsioneeri sisse lülitamise ei puhu enam külma. Sisse lülitamisel kostub ainult armatuuri seest mingisugust sisinat, aga jahedat ei tule. Mõningad päevad tagasi süsteem toimis.
Jääpurika vahetusega enda teada seal midagi ära ei lõhkunud. Kas nüüd lihtsalt langes kliimasüsteemi tühjenemine jääpurika vahetusega ühele ajale või tähendab see sisin armatuuri all tõsisemat probleemi?
			
			
									
									
						Jääpurika vahetusega enda teada seal midagi ära ei lõhkunud. Kas nüüd lihtsalt langes kliimasüsteemi tühjenemine jääpurika vahetusega ühele ajale või tähendab see sisin armatuuri all tõsisemat probleemi?
 
				



 Abiks siis mis ? Või mis viga olla võib ? Ei tohiks suur probleem olla
  Abiks siis mis ? Või mis viga olla võib ? Ei tohiks suur probleem olla  

 
  





