Ketaspiduri kaitseplekkide eemaldamine
Ketaspiduri kaitseplekkide eemaldamine
Tervitus.
Tagumisi käsipiduriklotse vahetama hakates selgus tõsiasi, et nood kaitseplekkide sees olevad augud, kuhu kinnituvad klotse hoidvad jubinad, on pisut läbi roostetanud. Siit ka minu küsimus teile - mis moodi neid kaitseplekke vahetatakse? Kas need saab sealt rummu ümbert kuidagi kätte või peab tõesti poolassi lahti laskma ja laagri lahti kakkuma vms.
Tegemist siis E36-ga ja tagumiste ketaspiduritega.
Ehk oskab keegi mingi vihje öelda.
Tagumisi käsipiduriklotse vahetama hakates selgus tõsiasi, et nood kaitseplekkide sees olevad augud, kuhu kinnituvad klotse hoidvad jubinad, on pisut läbi roostetanud. Siit ka minu küsimus teile - mis moodi neid kaitseplekke vahetatakse? Kas need saab sealt rummu ümbert kuidagi kätte või peab tõesti poolassi lahti laskma ja laagri lahti kakkuma vms.
Tegemist siis E36-ga ja tagumiste ketaspiduritega.
Ehk oskab keegi mingi vihje öelda.
Olen pannud poltidega, sest ei tahtnud ratalaagrit vahetada(elusalt seda kätte ei saa)
Teine variant oleks uue pleki lahti lõikamine, kuid mulle see ei meeldinud
Veel üks võimalus on sellele stopperpulgale panna otsa süvendiga laiem seib(profiil tuleb sisse viilida), kuid jamamist liiga palju ja paigaldus suht ebamugav
Teine variant oleks uue pleki lahti lõikamine, kuid mulle see ei meeldinud
Veel üks võimalus on sellele stopperpulgale panna otsa süvendiga laiem seib(profiil tuleb sisse viilida), kuid jamamist liiga palju ja paigaldus suht ebamugav
Ma lahendasin umbes samamoodi. Kasutusse läksid Golf 2 trummelpidurikinnitusvahendid.
Siiamaani kõvasti kinni. Enne hoidis nii nõrgalt kinni, et tõmbas käsipiduriklotsid kinni ning auto liikus kolksudes. Selle tagajärjel läksid vahetusse ka pidurikettad.
Siiamaani kõvasti kinni. Enne hoidis nii nõrgalt kinni, et tõmbas käsipiduriklotsid kinni ning auto liikus kolksudes. Selle tagajärjel läksid vahetusse ka pidurikettad.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Kui plekid on muidu kõvad, siis oleks üks käepärasemaid ja ratsionaalsemaid lahendusi plekkide raamatu järgi välja lõhkumise asemel tõepoolest valmistada seibide kokkusurumise teel sellised pilud, mis saab tihvti otsa plekkide taha paigaldada. Nagu mulle soovitati ja tegin http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... c&start=50
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Keegi kogenum palun öelge, kuidas saaks tagaratta rummu lahti?
Oleks vaja laagrid vahetada.
Ärge teenindusse saatke praegu. Põhimõtteliselt on vajalikud riistad olemas,
aga rummu ei saa kuidagi ära. Loksub laagri otsas, aga ära ei tule.
USA foorumites räägitakse, et peab hästi suure haamriga kallale minema ja peaks ära tulema. Ehk, siis panema väiksema haamri täpselt võlli otsa peale kuidagi kinni ja seda väikest haamrit taguma suurima haamriga.
Peab see asi paika?
Keegi ikka siin on vahetanud tagaratta laagreid ju? Kuidas teeninduses asi käib?
Oleks vaja laagrid vahetada.
Ärge teenindusse saatke praegu. Põhimõtteliselt on vajalikud riistad olemas,
aga rummu ei saa kuidagi ära. Loksub laagri otsas, aga ära ei tule.
USA foorumites räägitakse, et peab hästi suure haamriga kallale minema ja peaks ära tulema. Ehk, siis panema väiksema haamri täpselt võlli otsa peale kuidagi kinni ja seda väikest haamrit taguma suurima haamriga.
Peab see asi paika?
Keegi ikka siin on vahetanud tagaratta laagreid ju? Kuidas teeninduses asi käib?