Tööriistad autos
tiba OT on aga
Kas ma olen ainuke kellel tööriista kohver koguaeg kaasas on (varuratta sees).
Originaal võtmeid autoga kaasas polnud.Kaasas on mul siis:
hunnik võtmeid ja kruvikeerajaid teip, mõõdulint,2 paari tange,nuga,nipukad,hulk autopirne mutreid ja tüübleid,juhtmed,taskulamp, rattavõti ja mitu pakki salfakaid.
Kas ma olen ainuke kellel tööriista kohver koguaeg kaasas on (varuratta sees).
Originaal võtmeid autoga kaasas polnud.Kaasas on mul siis:
hunnik võtmeid ja kruvikeerajaid teip, mõõdulint,2 paari tange,nuga,nipukad,hulk autopirne mutreid ja tüübleid,juhtmed,taskulamp, rattavõti ja mitu pakki salfakaid.
Bmw E46 330D
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Sa ei ole kindlasti mitte ainuke, ka mul on vahelduva eduga üks Kamasa 90-osaline komplekt kaasas suht pidevalt, kui see parasjagu rekkas just ei ole
Igasugu pirne ja muud säärast nagunii, igaks juhuks ka näiteks puksiirköis- kunagi ei tea, millal kellelgi abi võiks vaja minna. Enda auto katsun ikka nii korras hoida, et seda ei oleks vaja kasutada
Igasugu pirne ja muud säärast nagunii, igaks juhuks ka näiteks puksiirköis- kunagi ei tea, millal kellelgi abi võiks vaja minna. Enda auto katsun ikka nii korras hoida, et seda ei oleks vaja kasutada
Mul ka alati väike padrunikomplekt kaasas ja mõned lehtvõtmed ka...
Vanema auto puhul on see nagu kohustuslik, sama nagu vanema naise puhul kosmeetika komplekt...
Veel on üks 6kg ratastega hüdrauliline tungraud ka kaasas koguaeg.
Need biimri originaal tõsteagrekaadid ei kõlba eriti kuskile...
Kui ikka originaal kaaned on võtmest tühjad ja lööb jahutusvedeliku süsteemi surve sisse, siis ilma leathermani noata on ikka võtmeid vaja.
Kui on õige võti olemas siis keerad ilusti nipplil nurgad maha ja lippad ikka miskise uue võtme järgi
Ise käinud ja näinud
Seda ratastega tungrauda soovitan kõigile, 7min ja ratas vahetatud...
terv Are
Vanema auto puhul on see nagu kohustuslik, sama nagu vanema naise puhul kosmeetika komplekt...
Veel on üks 6kg ratastega hüdrauliline tungraud ka kaasas koguaeg.
Need biimri originaal tõsteagrekaadid ei kõlba eriti kuskile...
Kui ikka originaal kaaned on võtmest tühjad ja lööb jahutusvedeliku süsteemi surve sisse, siis ilma leathermani noata on ikka võtmeid vaja.
Kui on õige võti olemas siis keerad ilusti nipplil nurgad maha ja lippad ikka miskise uue võtme järgi
Ise käinud ja näinud
Seda ratastega tungrauda soovitan kõigile, 7min ja ratas vahetatud...
terv Are
Ma aktsepteerin Gey abielusid aga mõlemad tibid peavad ilusad olema!!!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5627
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Täpselt.Riivo kirjutas:igaks juhuks on istme all ehitusnuga, "mägiaivari" teibirull, kahepoolse otsaga kruvikeeraja ning näpitsad...reeglina pisiremondi jaoks piisab neist neljast
Selleks et emajama ei juhtuks tuleb autot regulaarselt hooldada ja seisukorraga kursis olla. Ootamatud pisijamad likvideerib standard riistakomplektiga ära.
Kastitäiest kolast pole teepeal küll mingit abi. Iseasi kui neid asju kusagil mujal hoida pole, aga sel juhul pole ka kohta ju kus neid üldse kasutada
EDIT: X5 komplektis on kaks lihtvõtit - 8/10 ja (vist) 13/17 - kahe otsaga kruvikas ja veljevõti ja tung. Kõik. Kuna mul üks turvapolt on vastav, siis on lisaks asine rattarist ja et on tulnud ette muude laipade elustamist sis on jäänud puksiirköis ja täkujuhtmed. Purk WD40ga ka.
Aa, ja üks swiss army knife selline kopsakam, peenike taskulambike, pastakas ja ..kantossid
Viimati muutis eero, 10.09.2007 10:50 48, muudetud 2 korda kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Igati nõus - originaal tööriistakomplektis olevaga saab kenasti hakkama kui auto vähegi korras on. Regulaarselt hooldades mingeid suuri jamasid ei juhtu.eero kirjutas:Täpselt.Riivo kirjutas:igaks juhuks on istme all ehitusnuga, "mägiaivari" teibirull, kahepoolse otsaga kruvikeeraja ning näpitsad...reeglina pisiremondi jaoks piisab neist neljast
Selleks et emajama ei juhtuks tuleb autot regulaarselt hooldada ja seisukorraga kursis olla. Ootamatud pisijamad likvideerib standard riistakomplektiga ära.
Kastitäiest kolast pole teepeal küll mingit abi. Iseasi kui neid asju kusagil mujal hoida pole, aga sel juhul pole ka kohta ju kus neid üldse kasutada
Aus olla siis ma ei mäletagi millal mu autoga midagi tee peal väga juhtus - pigem olen tööriistakomplekti kasutanud niisama nokitsemiseks
Samas ... keegi E39 omanik võiks pildi teha oma originaal tööriistakomplektist ... mul on tunne, et sealt on palju asju puudu.
Indrek
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
ka minuteda on originaal tööriista komplekt tehtud nii, et sellega peaks saama kõik teepeal ettetulevad jamad kõrvaldada.
Olen näinud videosi kus on testitud istmete tugevusi jms. avarii olukorras! Päris kole on see vaatepilt, mis tagant salongi tungib...
samas meenutab see tööriista teema mu vanaisa pajatusi 60-ndatest kui Tallinn- Tartu mnt. oli kruusa kattega ja tegemist oli terveks päevaks! Kaasas pidi olema muidugi pea terve tagavara auto
Olen näinud videosi kus on testitud istmete tugevusi jms. avarii olukorras! Päris kole on see vaatepilt, mis tagant salongi tungib...
samas meenutab see tööriista teema mu vanaisa pajatusi 60-ndatest kui Tallinn- Tartu mnt. oli kruusa kattega ja tegemist oli terveks päevaks! Kaasas pidi olema muidugi pea terve tagavara auto
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Ma ei näe ka põhjust hunnikute viisi tööriistu kaasa tassida. Siiani olen kõiki autosid ettenähtud korras hooldanud, jälgin pidevalt üldist tehnilist seisukorda ja teeäärde ei ole veel jäänud (sülitan 3 korda üle vasaku õla). Kui midagi üldse juhtunud siis originaal tööriistadest on täiesti piisanud. Pealegi mulle käib närvidele kui pagass mingit kola täis. Jube mõnus on pagassi vaadata kui ilus puhas sisemus vastu vaatab ja võid rahulikult näiteks heleda jope sinna panna (juhul kui näiteks pikem sõit ees ja auto rahvast täis).
Carclassic OÜ
Ma võin pildi teha, aga ma kardan, et mul ka osad tööriistad sealt puudu. Kas kellelgi üldse on see komplekt täielik olnud kasutatud autot ostes?Indrek_M kirjutas:Igati nõus - originaal tööriistakomplektis olevaga saab kenasti hakkama kui auto vähegi korras on. Regulaarselt hooldades mingeid suuri jamasid ei juhtu.
Aus olla siis ma ei mäletagi millal mu autoga midagi tee peal väga juhtus - pigem olen tööriistakomplekti kasutanud niisama nokitsemiseks
Samas ... keegi E39 omanik võiks pildi teha oma originaal tööriistakomplektist ... mul on tunne, et sealt on palju asju puudu.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Mõni õnnelik on isegi vist olnud Kuid paraku vist üsna vähestel kipub see täielik olema. Õige ta muidugi on, et tervet töökoda ei ole mõtet tõesti kaasas vedada ja õigus on ka neil, es ütlevad, et pisiasjad saab originaaltööriistadega tehtud, aga vahel on ikkagi hea, kui nats rohkem neid võtta on- kunagi ei tea, kus ja millal tuleb tuju midagi nokitseda, olgu siis auto kallal või midagi muud Ja ega need komplektid ka väga ruumi võta, need üsna kompaktsed
Ka ise olen mõelnud ühe komplekti muretsemisele, aga alati on dilemma -kas võtta pisike autosse sobiv õi siis juba tõsisem, millega saab nii autot putitada kui ka maja peal mõningad tööd tehtud. Suurt komplekti jällegi ei viitsi kaasas tassida. Ja samuti vajaks see pagasiruumis kuidagi kinnitamist, sest ei meeldi sellised vabalt ringi sõitvad asjad autos.
Ma peale seda kui eelmises autos õlikankul kork lihtsalt ristipidi pooleks läks ja õli kogu pagasniku vildi ära õlitas, ei kanna hea meelega mitte midagi kaasas pagasnikus Tõsisemat remonti (ei tee peal ega ka muidu) niikuinii ise tegema ei hakka ja pagasnikus ringi sõitvad või kolisevad asjad hakkavad häirima.max55 kirjutas:Ka ise olen mõelnud ühe komplekti muretsemisele, aga alati on dilemma -kas võtta pisike autosse sobiv õi siis juba tõsisem, millega saab nii autot putitada kui ka maja peal mõningad tööd tehtud. Suurt komplekti jällegi ei viitsi kaasas tassida. Ja samuti vajaks see pagasiruumis kuidagi kinnitamist, sest ei meeldi sellised vabalt ringi sõitvad asjad autos.
Originaaltööriistakomplektile lisaks on rull isoleerpaela ja ehitusnuga
Indrek
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Näiteks kui rääkida sellest Kamasa karbist, mis mul on, siis selle mõõdud on umbes 40x40x10cm, plastist karbis, sees on leht/silmusvõtmed 7-19, padrunid 4.5-22, kaks eri suuruses käristit, kaks kruvikeerajat, vahetatavate otstega kruvikas, mille otsa käivad nii erinevad kruvikeeraja otsad, torxid ja väiksemamõõduga padrunid,näpsid, üks tellitav võti ja mingit pudipadi veel ja ma küll ei saaks öelda, et midagi puudu oleks ja et ka ülearu ruumi võtaks, samuti ei hakka krobelise plastpinnaga karp autos sõitma ega ka kolisema Kui aga, max, kahtled, kas võtta üks tõsisem või siis nats nadim komplekt, siis näiteks Kamasal (ja usun, et ka mitmel teisel tootjal samuti vast) on eluaegne garantii, mis ei jätnud ruumi isegi mõttele, et kas võtta või mitte võtta
Küll ta sõidab kui vahest ka vähe kiiremaid kurve võtta. Selle ringisõitmise all ei mõelnud ma ainult kolisemist. Olen korra autoga üle katuse käinud ja oskan hinnata paigalpüsivaid asju. See hetk olin rõõmus selle üle, et midagi suuremat autos lahtiselt polnud ja mobiil oli jope lukuga taskus parajasti mitte kusagil uksesahtlis ning ma ei pidanud abi helistamiseks telefoni põllult lumest otsima.AARE530 kirjutas:Näiteks kui rääkida sellest Kamasa karbist, mis mul on, siis selle mõõdud on umbes 40x40x10cm, plastist karbis, sees on leht/silmusvõtmed 7-19, padrunid 4.5-22, kaks eri suuruses käristit, kaks kruvikeerajat, vahetatavate otstega kruvikas, mille otsa käivad nii erinevad kruvikeeraja otsad, torxid ja väiksemamõõduga padrunid,näpsid, üks tellitav võti ja mingit pudipadi veel ja ma küll ei saaks öelda, et midagi puudu oleks ja et ka ülearu ruumi võtaks, samuti ei hakka krobelise plastpinnaga karp autos sõitma ega ka kolisema Kui aga, max, kahtled, kas võtta üks tõsisem või siis nats nadim komplekt, siis näiteks Kamasal (ja usun, et ka mitmel teisel tootjal samuti vast) on eluaegne garantii, mis ei jätnud ruumi isegi mõttele, et kas võtta või mitte võtta
Tõsisema ja nadima all pidasin silmas komplekti suurust ja tarvikute arvu, seda dilemmat ma pole veel lahendanud. Lahenduseks oleks muidugi võtta kaks erinevat - üks autosse ja teine garaaži
Kasutan isegi Kamasat. Asine komplekt garaažis. Kaasa ei ole seda aga vedama soostunud ..veelAARE530 kirjutas:Näiteks kui rääkida sellest Kamasa karbist, mis mul on, siis selle mõõdud on umbes 40x40x10cm, plastist karbis, sees on leht/silmusvõtmed 7-19, padrunid 4.5-22, kaks eri suuruses käristit, kaks kruvikeerajat, vahetatavate otstega kruvikas, mille otsa käivad nii erinevad kruvikeeraja otsad, torxid ja väiksemamõõduga padrunid,näpsid, üks tellitav võti ja mingit pudipadi veel ja ma küll ei saaks öelda, et midagi puudu oleks ja et ka ülearu ruumi võtaks, samuti ei hakka krobelise plastpinnaga karp autos sõitma ega ka kolisema Kui aga, max, kahtled, kas võtta üks tõsisem või siis nats nadim komplekt, siis näiteks Kamasal (ja usun, et ka mitmel teisel tootjal samuti vast) on eluaegne garantii, mis ei jätnud ruumi isegi mõttele, et kas võtta või mitte võtta
Kamasal on jah eluaegne garantii purunemise vastu (kui üleloomulikke pikendusi ei kasuta) E46-l on aga seda originaal tööriistade komplekti tehase poolt kärbitud. E34-l oli see vähe mehisem. Ilmselt tuleb lisa-riistade peale mõtlema hakata
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
http://www.templiryytel.eu
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
RealOEMst on võimalik ju näha mis olema peaks:
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/d/122.png
Endal on eelmis(t)e omanike poolt kaduma läinud nr.10 küünlavõti ja nr.11 padrunvõti koos nr.12 piniga. Samas on eelmine omanik täiendanud komplekti vahetatavate otstega kruvikeerajaga.
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/d/122.png
Endal on eelmis(t)e omanike poolt kaduma läinud nr.10 küünlavõti ja nr.11 padrunvõti koos nr.12 piniga. Samas on eelmine omanik täiendanud komplekti vahetatavate otstega kruvikeerajaga.
Viimati muutis Anti, 10.09.2007 16:53 58, muudetud 1 kord kokku.
Mul nüüd kindlat komplekti ei ole aga olen ise komplekteerinud endale kõik vajaliku ühte ranitsasse. Kott on piisavalt raske et ükski koolilaps seda tõsta ei jõuaks, aga selle eest asendamatu.
Huvitav on see, et see ainus kord kui tõstsin koti autost maha, siis 20km hiljem olin masinaga tee ääres ja ei liikunud enam kusagile kuna näppudega lukksepatööd ei tehta. Nüüd siis see kott alati kaasas.
Huvitav on see, et see ainus kord kui tõstsin koti autost maha, siis 20km hiljem olin masinaga tee ääres ja ei liikunud enam kusagile kuna näppudega lukksepatööd ei tehta. Nüüd siis see kott alati kaasas.
57873846 ja 56384061
Realoem järgi minu auto tööriistakast palju askeetlikum:Anti kirjutas:RealOEMst on võimalik ju näha mis olema peaks:
Kõik need jullad on praeguses tööriistakastis olemas, samas on tööriistakastis ikkagi palju tühje kohti ... ei teagi, et kas on mingi erinevus diislil ja bentsukal, sedaanil ja universaalil.
Indrek
Mõtlesin ka, et on endal kõik elementaarne vajalik olemas, aga kui vahetasin üks talv auto rehvi 3h (koos igasugu abivahendite hankimisega), siis tõdesin et ikka asju veel puudu.
Ühesõnaga olid poldid nii meeletult kinni, et peale seda on mul originaalvõtmele lisaks veel ristrattavõti ja kaks poole meetrist torujuppi jõuõlaks. Ja originaaltungrauale lisaks üks 3h tõstejõuga õlitungraud. Nimelt ega rehvi vahetuseks eriti kohta ei saa valida ja juhtus nii õnnetult libe jää all olema, et E34 originaaltungraua alumine ots hakkas autot alla lastes lihtsalt väljapoole libisema ja ülemine ots ukse sisse. Päästis siis sõbra autos olev õlitungraud. Pärast seda hankisin abitõstukiks ka endale sellise. Hea väike, aga samas saab iga suvalise koha pealt auto sirgelt üles tõsta.
Ühesõnaga olid poldid nii meeletult kinni, et peale seda on mul originaalvõtmele lisaks veel ristrattavõti ja kaks poole meetrist torujuppi jõuõlaks. Ja originaaltungrauale lisaks üks 3h tõstejõuga õlitungraud. Nimelt ega rehvi vahetuseks eriti kohta ei saa valida ja juhtus nii õnnetult libe jää all olema, et E34 originaaltungraua alumine ots hakkas autot alla lastes lihtsalt väljapoole libisema ja ülemine ots ukse sisse. Päästis siis sõbra autos olev õlitungraud. Pärast seda hankisin abitõstukiks ka endale sellise. Hea väike, aga samas saab iga suvalise koha pealt auto sirgelt üles tõsta.
Mul oli üks võti puudu (13-12 vist). See sai UM-ist originaal ostetud. Seega kes minult masina ostab saab terve komplekti võtmeid kaasa .max55 kirjutas: Kas kellelgi üldse on see komplekt täielik olnud kasutatud autot ostes?
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.