Esimene bmw!
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Tuled on kindlasti originaalid seal ees kuid xenoni kohta ma ei osks täpselt vastata. Katsun eelmise omaniku käest uurida.gixxef kirjutas:Jube odav hind peaks mainima, mis on muidugi hea
Tulede manuaalne kõrguse reguleerimine, pesurite puudumine - Võiks viidata sellele, et tegemist on aftermarket tuledega. Ning olgem ausad, kui palju on inimesi, kes ostavad oma autole oiriginaal ksenoontuled ette? Kui aftermarket on kõvasti soodsam.
Ja vaadates enda auto OEM ksenoone, siis need on suts tumedamad kui need, mis siin pildil on. See võiks juba viidata aftermarket tootele, kuna neid pakutakse erineva võimsuse ning sellest ka erineva valguse värviga.
Ma eeldan ,et bmw ei paku sulle ksenoone erinevate valgustugevustega ? ala 4300-12000K
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
xenon võib ka originaal olla aga mitte tehasest tulnud vaid hiljem siis paigaltatud (tule pesurid puudu ju)Tarmo kirjutas:Tuled on kindlasti originaalid seal ees kuid xenoni kohta ma ei osks täpselt vastata. Katsun eelmise omaniku käest uurida.gixxef kirjutas:Jube odav hind peaks mainima, mis on muidugi hea
Tulede manuaalne kõrguse reguleerimine, pesurite puudumine - Võiks viidata sellele, et tegemist on aftermarket tuledega. Ning olgem ausad, kui palju on inimesi, kes ostavad oma autole oiriginaal ksenoontuled ette? Kui aftermarket on kõvasti soodsam.
Ja vaadates enda auto OEM ksenoone, siis need on suts tumedamad kui need, mis siin pildil on. See võiks juba viidata aftermarket tootele, kuna neid pakutakse erineva võimsuse ning sellest ka erineva valguse värviga.
Ma eeldan ,et bmw ei paku sulle ksenoone erinevate valgustugevustega ? ala 4300-12000K
aga auto hind ja lisavarustus suht hea ju
Mootori töö
-vibratsioon
-tühikäik
Roolivõimendu pump
-lekked
-voolikud
Esisild
-stabilisaator
Roolilatt
-lekked
-töö
Tagasild
-amortisaatorid
-stabilisaator
Kerealt kontroll
-lekked
-kere remondi jäljed
Summuti
-varjestusekraanid
Lugesin siis ette ,mis on märgitud remonti vajavaks..
Targad rääkige!
-vibratsioon
-tühikäik
Roolivõimendu pump
-lekked
-voolikud
Esisild
-stabilisaator
Roolilatt
-lekked
-töö
Tagasild
-amortisaatorid
-stabilisaator
Kerealt kontroll
-lekked
-kere remondi jäljed
Summuti
-varjestusekraanid
Lugesin siis ette ,mis on märgitud remonti vajavaks..
Targad rääkige!
-
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
- Peamine sõiduk: ZX14R
minu tutvus ringkonnas on pea kõigil autoomanikel mingi koht, kus korra aastas oma täis toonklaas või heitgaas läbi viia..Provokaator kirjutas:...ülevaatuselt nn ise monteeritud xenonitega läbi ei saa? Mul pole sellega veel mingeid küsimusi olnud ülevaatusel. Kus selline kogemus ja kus on need ülevaatuspunktid kus läbi ei saa?
niiet see mind eriti ei morjenda
se täitsa vale jutt se näitab ainult seda et auto pole regulaarset hooldust saanud, kuu aega tagasi lasin enda e39 24p testi teha 97a vead mis oli olid põhimõteliselt mõttetud asjad nagu nt. taga 1 turva vöö ei lukustunud,se kummi padi kui autot üles tõstad tõstukil ja käigukasti ülemine simmer lekkis õrnalt ,rohkem vigu polnud!)Rando535 kirjutas:24p test ja 10a vana auto
sealt vist iga auto ~40K remondi eeldatav arve miinimum. ma ei tea küll autodest palju aga 10a vana auto ei ole tutikas auto.
aga antud autosse arvatavasti kui kõik jonksu saada tahad siis pead jah u.40k arvestama hea on kui annab hinnas kaubelda või äki on mõistlikum se remondile kulutatava raha asemel uuem ja tervem masin soetada
aga se ainult minu arvamus kui ära ostad siis muud ei miskit kui edu