Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Aga kui see takistus on 1,18 kOhm ja muidu auto töötab nagu normaalselt, kuigi hommikune käivitamine on muutunud natuke raskeks, kuid senimaani alati käima läinud.
Aga kui see takistus on 1,18 kOhm ja muidu auto töötab nagu normaalselt, kuigi hommikune käivitamine on muutunud natuke raskeks, kuid senimaani alati käima läinud.
Millega mõõtsi? Kui tavalise kodu kasutaja digitestriga(300-400.- krooni) siis see 1,18 võib tegelt ikka olla 1,45.
Aga kui see takistus on 1,18 kOhm ja muidu auto töötab nagu normaalselt, kuigi hommikune käivitamine on muutunud natuke raskeks, kuid senimaani alati käima läinud.
Millega mõõtsi? Kui tavalise kodu kasutaja digitestriga(300-400.- krooni) siis see 1,18 võib tegelt ikka olla 1,45.
Kui aus olla siis ei tea kui kalli testriga tegu oli. Aga olen ka paar korda varem sama testriga mõõtnud ja siis tulemuseks selle 1,45kOhmi saanud.
Tahaks ikkagi teada, kas see, kui nukkvõlli anduri takistus on 1,18kOhmi, mõjutab lambist ka auto käivitamist ehk kui näiteks auto läheb käima, aga kohe kui üritad gaasi anda sureb välja. Minut hiljem käib nagu kellavärk ning välja ei sure ja seda isegi mitte linnavahel pikemalt sõites
Tegu M60 mootoriga siis endiselt.