Protirehvid Insa Turbo vs Master
Vallai Formula protiga sai kunagi sõidetud ... pidamine asfaldil oli super, lumel olematu, jää peal käis kah, mürisesid mis hirmus. Samas 3 talvega ei kadunud ühtegi naela ja ei kulunud kah ... kokkuvõtteks - mõttetu rehv. Hindeks 2 kuna ülikõva rehvisegu tõttu asfaldil peab ok ja kulumise poolest igavesed
Ühe talve sõitsin GoodYear UltraGrip 500 naeltega ... pidamine super igas suunas ... ainsad kaks miinust - vagudest ei tahtnud välja tulla ja kui tuli siis suht järsult ning teine miinus - kulub kiirelt. Aga samas - hea pidamise tagabki pehme rehv ning sellest ka kulumine ja vagudes käitumine. Hindeks 5+
Viimase talve sõitsin Gislaved Nord Frost 3-ga. Kõik omadused ülivõrdes. Hindeks 5++
Ühe talve sõitsin GoodYear UltraGrip 500 naeltega ... pidamine super igas suunas ... ainsad kaks miinust - vagudest ei tahtnud välja tulla ja kui tuli siis suht järsult ning teine miinus - kulub kiirelt. Aga samas - hea pidamise tagabki pehme rehv ning sellest ka kulumine ja vagudes käitumine. Hindeks 5+
Viimase talve sõitsin Gislaved Nord Frost 3-ga. Kõik omadused ülivõrdes. Hindeks 5++
Indrek
Kogemused naastrehvidega Continental WinterViking ja UG500. Kõik rehvid ostetud uuena. UG peab hästi lumel ja jääl, asfaldil kipub esiveolise Focusega (eriti naisterahva käes) kaapima. Mõistagi kaabib rõõmsalt ka jääl ja lumel (ma ei pea silmas mingit rallitamise või kiirendamise situatsiooni, lihtsalt laseb kaapima ka rahulikult sõites), aga pisut keskendunumalt sõites on pidamine siiski üle prahi. Naelu pole kolme aastaga üle paari üksiku kuhugi kadunud ja kulumisaste on ka selline, et saab veel paar talve lasta. 95% sõidust linnas. Hindeks arvan 4,5.
BMW-l on all Contid, milledega sõidetud üks hooaeg. Pidamine igal pinnasel 5+ (samas võib oma rolli mängida ka tagavedu ja LSD). Minu meelest parem kui UG. Eriti head on jääl ja jäisel lumel. Käin tihti jääradadel ja Lõuna-Eesti "mägedes" jäistel teedel. Kõrges lahtises lumes muutub pisut alajuhitavaks. Samas ei ole ka päris kõrges lahtises lumes teed rajades kordagi niimoodi kinni jäänud, et paar korda edasi-tagasi nõksutades ise välja ei saaks. Hindan kindlasti paremaks kui UG500. Kadunud ei ole ühtegi naela. Samas kuluvad minu hinnangul pisut kiiremini kui UG-d, aga see on ainult minu subjektiivne hinnang, milles võib rolli mängida ka rehvide erinevad kasutusalad - erinevalt UG-ga linnasõidust saavad Contid ka rohkem palja asfaltiga maanteid (50:50/linn:maantee).
BMW-l on all Contid, milledega sõidetud üks hooaeg. Pidamine igal pinnasel 5+ (samas võib oma rolli mängida ka tagavedu ja LSD). Minu meelest parem kui UG. Eriti head on jääl ja jäisel lumel. Käin tihti jääradadel ja Lõuna-Eesti "mägedes" jäistel teedel. Kõrges lahtises lumes muutub pisut alajuhitavaks. Samas ei ole ka päris kõrges lahtises lumes teed rajades kordagi niimoodi kinni jäänud, et paar korda edasi-tagasi nõksutades ise välja ei saaks. Hindan kindlasti paremaks kui UG500. Kadunud ei ole ühtegi naela. Samas kuluvad minu hinnangul pisut kiiremini kui UG-d, aga see on ainult minu subjektiivne hinnang, milles võib rolli mängida ka rehvide erinevad kasutusalad - erinevalt UG-ga linnasõidust saavad Contid ka rohkem palja asfaltiga maanteid (50:50/linn:maantee).
mina sõidan lamellidega ja ei kurda, enamus aega on teedel lihtsalt sopp ja pori see aeg kui tõsist naela vaja läheb on üürike. enamuse talvest klõbista niisama ringi nendega seda enam kui linnas sõita.
aga ex igaühel oma arvamus asjast
ja muuseas olen ka prott rehve kasutanud ja hullu midagi, tuleb osata veits sõita ka
aga ex igaühel oma arvamus asjast
ja muuseas olen ka prott rehve kasutanud ja hullu midagi, tuleb osata veits sõita ka
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Asukoht: Viljandimaa.
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
Sõidan 2 aastat lamellidega. Dunlopi 18 " stega. ja absoluutselt ei kurda. Palju on juttu olnud liialt kõrgedest rehvidest aga mitte mingit vahet pole. Kui tuleb samasugune kehv talv nagu eelmine aasta siis ma pigem pooldaks lamelli naelale. Linnas sõitjatel on enamjaolt alati suuremad teelt lumest puhtad.
E36 1,8; E46 2,8 ja E46 3,0 CI - küll tulevad ka järgmised nimekirja.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Mina elan kah maal metsavahel, omajagu saab talvel ka kõrvalteid nühitud. Viimased kaks aastat juba lamelliga ja naelast puudust ei tunne.
Naelal pole minu jaoks lihtsalt piisavalt palju eeliseid lamelli ees ja ei näe põhjust 99% ajast sõita krõbistades ja mitte kasutada naela marginaalselt paremat pidamist jääl.
terv
erich
Naelal pole minu jaoks lihtsalt piisavalt palju eeliseid lamelli ees ja ei näe põhjust 99% ajast sõita krõbistades ja mitte kasutada naela marginaalselt paremat pidamist jääl.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Neli viimast talve sõitnud lamellidega ja ainult tagaveolistega. Ise olen väga rahul kuna talvel tuleb ikkagi sõita ju rahulikult ja ega naelrehvi ei saa ka lõpuni usaldada. Lamellrehv annab lihtsalt varem märku et tee on libe ja siis tuleb sõidustiili vastavalt sellele korrigeerida. Naelrehv võib liialt ära uinutada ja hakkad tahes tahtmata ekstreemsemaid sõiduvõtteid kasutama. Siiamaani liigelnud kasutatud lamellidega, aga selleks aastaks sai soetatud uued Continental Viking Contact 3 `d. Eks vaatab mis saab, pole kunagi tutika rehviga sõitnud.
- Mirko
- Huviline
- Postitusi: 1428
- Liitunud: 25.11.2005 21:50 26
- Peamine sõiduk: G30 545eX M-Sport
- Asukoht: Pärnu
Minu autole lähevad antud rehvid alla teist aastat. Lamelli kohta on tegu ikka väga heade omadustega rehviga. Kuid nagu eelpool mainitud, siis ei taga ükski rehv 100% libeduskaitset, seega sõidame ettevaatlikult!Arti kirjutas:Neli viimast talve sõitnud lamellidega ja ainult tagaveolistega. Ise olen väga rahul kuna talvel tuleb ikkagi sõita ju rahulikult ja ega naelrehvi ei saa ka lõpuni usaldada. Lamellrehv annab lihtsalt varem märku et tee on libe ja siis tuleb sõidustiili vastavalt sellele korrigeerida. Naelrehv võib liialt ära uinutada ja hakkad tahes tahtmata ekstreemsemaid sõiduvõtteid kasutama. Siiamaani liigelnud kasutatud lamellidega, aga selleks aastaks sai soetatud uued Continental Viking Contact 3 `d. Eks vaatab mis saab, pole kunagi tutika rehviga sõitnud.
Asjaga täpselt kursis olevana võin öelda et kellel pole jõudu osta endale uusi kumme soovitan kasutatute asemele kindlalt Masterit, kvaliteet sama mis soome prottidel, sest Master on võtnud nendelt eeskuju ja teeb soomega väga tihedalt koostööd ja kasutab neidsamu kvaliteetseid kummisegusid. Reklaamiks veel niipalju et Master sellest aastast alates protib selliseid mõõte nagu 17 tollised ja 225 laiad 16 tollised, Nokia HKPL 5 mustriga (mis tulnud välja sel aastal), neil uutena hinnad üsna krõbedad aga protid jõuab juba enamus juhte alla osta. Ja jutt et kasutatakse läänest toodud kumme on 100 protsenti tõsi, reeglina sõidab eestlane oma kummid väntadeks või traatideni ja korralike protipõhjade sorteerimine nende hulgast oleks kallim kui läänest kontrollitud põhjade sisseostmine.
57873846 ja 56384061
Enda kolmesel on all Masteri naelad ja pidamise üle kurta ei saa, tipklassi vastu muidugi ei saa aga oma hinna(650.- tk) kohta on neid küll ja veel
audil all Nordfrostid, bmw viiesel all Galaxy protid, mis juba 5 aastat oma aega kenasti teeninud ja milledes pole enam peaaegu ühtegi naela alles.
Viiesajane on rohkem linnasõiduks, sest eks ta ole ka juba vanake.
Talveks plaanin osta jooksu Hakapeliita 5 raja sõiduks ühe rallika alla aga eks näis kuidas temaga aega tegeleda on
audil all Nordfrostid, bmw viiesel all Galaxy protid, mis juba 5 aastat oma aega kenasti teeninud ja milledes pole enam peaaegu ühtegi naela alles.
Viiesajane on rohkem linnasõiduks, sest eks ta ole ka juba vanake.
Talveks plaanin osta jooksu Hakapeliita 5 raja sõiduks ühe rallika alla aga eks näis kuidas temaga aega tegeleda on