kas 4 kanalist võimu saab sillata üheks väljundiks?
kas 4 kanalist võimu saab sillata üheks väljundiks?
tegemist autostudio võimuga http://www.noortehnik.ee/?id=2&keel=ee&toode=1702
kui keegi viitsib vastata siis tänud:)
kui keegi viitsib vastata siis tänud:)
Viimati muutis Lauri.r, 17.12.2007 11:17 32, muudetud 1 kord kokku.
e65 07 730d
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
ei!!!
ja nende andmete järgi ei soovita ka alla 4 oomise takistusega kõlarit külge panna kui sillatud reziimis
terv
erich
ja nende andmete järgi ei soovita ka alla 4 oomise takistusega kõlarit külge panna kui sillatud reziimis
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
ok tänud,hetkel on seal selline asi taga http://www.noortehnik.ee/?id=2&keel=ee&toode=1883 siis ühe sillatud kanali küljes...
miinimum võimu võimsus oli sellele supaka elemendile kirjutatud 250w.
üks värk oli veel ,et selle autostudio võimu kodukal näitab,et kui sillata kanalid siis saab 2x300w ja manuaalis oli ka 2x300 kirjas,aga noortehniku lehel 2x200w???
miinimum võimu võimsus oli sellele supaka elemendile kirjutatud 250w.
üks värk oli veel ,et selle autostudio võimu kodukal näitab,et kui sillata kanalid siis saab 2x300w ja manuaalis oli ka 2x300 kirjas,aga noortehniku lehel 2x200w???
e65 07 730d
- MantaOwner
- Huviline
- Postitusi: 300
- Liitunud: 21.08.2004 12:59 47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Manuaali võib tootja igasuguseid numbreid kirjutada, aga vaadates 50A kaitset, siis on suht reaalne see 2x200W (kui sedagi).
Üldiselt võimsama subwoofri (üle 200-250W) võimendamiseks on 4-kanaline võimendi suht kehv variant, kuna võimsust jääb väheks, parem on osta võimsam 2- või 1-kanaline võimendi.
Tõnu
Üldiselt võimsama subwoofri (üle 200-250W) võimendamiseks on 4-kanaline võimendi suht kehv variant, kuna võimsust jääb väheks, parem on osta võimsam 2- või 1-kanaline võimendi.
Tõnu
Driven by goa
oot oot... kui ikka signaal on võetud 1 kohast... tehtud Y kaabliga kaheks... pandud üks 2 kanaliga võimendi... või 2 ühekanaliga võimendit, siis panedki yhe mähise otsad yhe võimendi/väljundi taha ja teise teisele... täpselt nii lihtne ongiandoix kirjutas:päris nii see ikka ei käi et paned ühe kanali ühele mähisele ja teise teisele...
Kui sa mõtled, et nn. stereo heli yhte elementi sisse ei lasta, siis jah seda küll.. et parem kanal yhte mähisesse ja vasak kanal teise mähisesse... need kanalid tuleks ikka ennem kokku lasta nn. monoks muidu kui juhtub, et paremas ja vasakus helikanalis tekib mingi bassi laks vastandfaasides, siis võib jamaks minna
kui sa kasutad ühte võimendit ja kahte kanalit... siis nende erinevus piisavalt väike, et mitte midagi ei juhtu... kui aga tõesti kasutada kahte eraldi võimendit 1 kanalist, siis võib juhtuda, et võimsuse vahe on piisavalt suur, et heli pekki keerata... aga...andoix kirjutas:võimenditel ei ole kunagi kanalid täpselt võrdsa tugevusega eriti kui võimu põhja ei keera.... ja mis mähise ja heliga edasi juhtub peaksid sa ise teadma
mis juhtub kui sa võtad 300W RMS võimsusega 4+4oomi elemendi ja 150W @ 4oomi võimendi ja kasutad ainult yhte mähist? mitte midagi ei juhtu... saad ainult oma 300W RMS võimsusega elemendist 150W RMS võimsuse kätte
üks küsimus...
kui mul on võimendi sisendisse pandud vasak ja parem kanal,kui ma need kanalid sildan väljundis kas kõik on siis ok või peaks ühe kanali jagama kaheks sisendiks?on miskit erinevust?
hetkel on nelja kanalisest võimust kasutusel 2(sillatud üheks väljundiks),sest subwoofri elemendil on üks sisend.
kui ma ostaks 2 sisendiga woofri elemendi,kas siis saaks kasutada võimendit nii et sillata 4väljundit 2 heks ja need ühendada woofriga...
aitäh kui keegi oskab vastata:)
kui mul on võimendi sisendisse pandud vasak ja parem kanal,kui ma need kanalid sildan väljundis kas kõik on siis ok või peaks ühe kanali jagama kaheks sisendiks?on miskit erinevust?
hetkel on nelja kanalisest võimust kasutusel 2(sillatud üheks väljundiks),sest subwoofri elemendil on üks sisend.
kui ma ostaks 2 sisendiga woofri elemendi,kas siis saaks kasutada võimendit nii et sillata 4väljundit 2 heks ja need ühendada woofriga...
aitäh kui keegi oskab vastata:)
e65 07 730d
Põhimõtteliselt jah. 4 kanalit sildad 2-ks ja ühendad kumbki siis woofri ühe mähise külge(üks kanal ühe mähise ja teine teise külge). Võim pane mängima mono`na. Uuri ka järgi, mis on lubatud madalaim takistus võimul sillatuna. Selle järgi saad ka siis woofreid valida. Woofri mähise takistus ei tohi olla väiksem, kui võimendi alampiir takistusega.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
kui ta ei ole sul D klassi võim siis sillatuna kannatab ta 4 oomi , st. et element peab olema 4+4oomi mähistega
Makist tuleb välja 2 RCA'd
võimendisse läheb 4 RCAd
makist tuleva parema kanali teed Y kaabliga kaheks ja yhendad võimendil sisse tuleva ühe parema ja ühe vasaku kanali kylge ja sama teed ka vasaku kanaliga
Makist tuleb välja 2 RCA'd
võimendisse läheb 4 RCAd
makist tuleva parema kanali teed Y kaabliga kaheks ja yhendad võimendil sisse tuleva ühe parema ja ühe vasaku kanali kylge ja sama teed ka vasaku kanaliga
aga kuidas sa siis kahe mähisega elemendil ikkagi mõlemad mähised võrdselt liikuma saad? Mono või mitte aga 4-kanaliga võimul ju kaks potekat kust võimsust saab kruttida? Või siis keerad tundejärgi? veidi ebatäpne? Mõistlikum oleks vast hankida ühe või kahe kanaliga võim.hollow kirjutas:
makist tuleva parema kanali teed Y kaabliga kaheks ja yhendad võimendil sisse tuleva ühe parema ja ühe vasaku kanali kylge ja sama teed ka vasaku kanaliga
e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
selleks on ikka vastavad mõõteriistad olemas, et nad ühtemoodi mängima saada... sama probleem tekib ka 2 kanaliga võimul ju?!?raul123 kirjutas:aga kuidas sa siis kahe mähisega elemendil ikkagi mõlemad mähised võrdselt liikuma saad? Mono või mitte aga 4-kanaliga võimul ju kaks potekat kust võimsust saab kruttida? Või siis keerad tundejärgi? veidi ebatäpne? Mõistlikum oleks vast hankida ühe või kahe kanaliga võim.hollow kirjutas:
makist tuleva parema kanali teed Y kaabliga kaheks ja yhendad võimendil sisse tuleva ühe parema ja ühe vasaku kanali kylge ja sama teed ka vasaku kanaliga
kui ma keeran need 2 potekat täpselt ühesugusesse asendisse,siis ju ei tohiks midagi väga ullu juhtuda vist...
ei tohiks ju nii suurt erinevust olla neil kanalitel,et heli täiesti pekki läheks.
kas sellist elementi oleks siis mõtet sinna kasti panna http://www.noortehnik.ee/?id=2&keel=ee&toode=1396 siis saaks ju panna 2 mähist eralidi tööle.veel üks küssa,et kas on miskit erinevust kui panen 2x2 oomi elemendi? http://www.noortehnik.ee/?id=2&keel=ee&toode=1395
ei tohiks ju nii suurt erinevust olla neil kanalitel,et heli täiesti pekki läheks.
kas sellist elementi oleks siis mõtet sinna kasti panna http://www.noortehnik.ee/?id=2&keel=ee&toode=1396 siis saaks ju panna 2 mähist eralidi tööle.veel üks küssa,et kas on miskit erinevust kui panen 2x2 oomi elemendi? http://www.noortehnik.ee/?id=2&keel=ee&toode=1395
e65 07 730d
ehk siis silma-kõrva järgi keerates sa puhast tulemust ei saa. Hollow rääkis midagi mõõteriistadest, ilmselt siis mõõdetakse testriga mõlemast kanalist võrdsed voolutugevused. Kui võimendi võimaldab 2 ohmist takistust siis peaks saama samamoodi ka 2x2 ohmist elementi kasutada.andoix kirjutas:võimenditel ei ole kunagi kanalid täpselt võrdsa tugevusega eriti kui võimu põhja ei keera....
e46 328i m-tech I
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
http://www.youtube.com/watch?v=_1pzRJMwRx0
Kui on mähised 2x2 oomi. Siis saad sealt kätte kas 1 oom, või neli. Või kasutades ühte mähist, sel juhul jääb 2 oomi. Jadaühendusega 4 oomi ja rööbiti 1.
Kui Sinu võimendi kannatab sillatuna 4 oomi. Sellisel juhul elemendi mähised jadamisi ja võimule järgi.
Kui Sinu võimendi kannatab sillatuna 4 oomi. Sellisel juhul elemendi mähised jadamisi ja võimule järgi.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!