E39 tulede moodul
E39 tulede moodul
Küsimus siis selles et arvatavasti tulede moodul on omadega läbi, parem kaugtuli jäi põlema ning nüüd avastasin et nii park,kui udu ja tagatuled ka õrnalt vilguvad(alguses arvasin et geneka tablett, kuid kuna mul salongis tuled ei vilgu siis ei pidavat geneka viga olema) Lisaks veel viskab iga käivitusega veateadet,et 1 piduri tuli ei põle, kuigi põleb.
Kuna olen Pärnus ja Tallinna ei satu väga, siis ei saa ka kuskile targemate juurde minna selle probleemiga ja masinat on vaja kasutada igapäev,kuna teen tööd sellega. Pärnus pole inimest kes remondiks seda, samuti ei hakkama UM-s välja käima seda pea 5000.- uue juppi jaoks.
Küsida tahan seda et kui ma nüüd ostan endale kasvõi Sauelt lammarist kasutatud mooduli siis kas võib tekkida probleeme eri aastaarvude ja eri varustusega mudelite suhtes. Või ei oma see vahet? Masinaks on mul e39 2,5tds 97a.
Ja kas see et mul need teised tuled vilguvad võib olla põhjustatud ka sellest samast moodulist
Kuna olen Pärnus ja Tallinna ei satu väga, siis ei saa ka kuskile targemate juurde minna selle probleemiga ja masinat on vaja kasutada igapäev,kuna teen tööd sellega. Pärnus pole inimest kes remondiks seda, samuti ei hakkama UM-s välja käima seda pea 5000.- uue juppi jaoks.
Küsida tahan seda et kui ma nüüd ostan endale kasvõi Sauelt lammarist kasutatud mooduli siis kas võib tekkida probleeme eri aastaarvude ja eri varustusega mudelite suhtes. Või ei oma see vahet? Masinaks on mul e39 2,5tds 97a.
Ja kas see et mul need teised tuled vilguvad võib olla põhjustatud ka sellest samast moodulist
Viimati muutis Gristo, 14.11.2007 12:38 57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
samas tuleb ka arvestada, et kui oled ostnud auto, mis liigitatakse kõrg-keskklassi alla ja mis uuena maksis pea mill, siis ostes temale varuosi, maksavad need rohkem kui mõne madalama ja odavama klassi autol. samuti sisaldavad need rohkem elektroonikat kui odavamad autod.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Jama on selles et see rem. on sul Tartus, ise olen Pärnus ja masinat on igapäevaselt vaja. Selle mooduli sinna saatmine, remont ja tagasisaatmine, pakun et mingi nädal läheb ära,niikaua aga masin seisab ja pole millegiga tööd teha. Sellepärast uuringi et kas on võimalik kasutada teise masina küljest võetud plokki. Sauelt saaks teise ploki 750.- ja nad annavad mingi garantii ka sellele.DiaLAB kirjutas:Kui teise auto LCM'i kasutada, siis VIN kood on ju vale ja ka läbisõit.
1500.- EEK on remont meie juures.
Ühesõnaga mis siis saab kui asendada see plokk teise masina omaga, kas kõik seadmed töötavad endiselt edasi? Mis see tesise masina VIN kood seal muudab?
mina käisin UM-is oma e39-le päevatuld panemas (et siis pole vaja seda lülitit näppida vaid tuled süttivad automaatselt) ja sain teada, et kuna minu autol on seesamune moodul vahetatud teise auto mooduliga siis UM seda automaatselt põlema panna ei saa ja muidugi nendepoolne lahendus, et osta uus moodul ja siis saab tööle...
vot ma ei saagi nüüd enam aru, kas selline suhtumine on lihtsalt mingi müüginipp, või ongi nii, et juppe vahetada saab vaid puhaste toorikutega?Rax kirjutas:mina käisin UM-is oma e39-le päevatuld panemas (et siis pole vaja seda lülitit näppida vaid tuled süttivad automaatselt) ja sain teada, et kuna minu autol on seesamune moodul vahetatud teise auto mooduliga siis UM seda automaatselt põlema panna ei saa ja muidugi nendepoolne lahendus, et osta uus moodul ja siis saab tööle...
Esinduse tehnigaga saab kodeerida ainult "süütuid" plokke! Ja see pole esinduse süü. BMW AG annab sellised töövahendid ette.tramtram kirjutas:vot ma ei saagi nüüd enam aru, kas selline suhtumine on lihtsalt mingi müüginipp, või ongi nii, et juppe vahetada saab vaid puhaste toorikutega?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
mul oli autol see täpp kui ta sain, esinduses käisin diagnostikas ja selgus, et see moodul on vahetatud (selle kohta on ajus veateade ka siis), palusin siis kodeerida aga diagnostika tegija arvas, et see ei lähe läbi. aga proovis ning täpp kadus. ju siis oli süütu, vahetatud aga kodeerimatta.priitv8 kirjutas:Esinduse tehnigaga saab kodeerida ainult "süütuid" plokke! Ja see pole esinduse süü. BMW AG annab sellised töövahendid ette.tramtram kirjutas:vot ma ei saagi nüüd enam aru, kas selline suhtumine on lihtsalt mingi müüginipp, või ongi nii, et juppe vahetada saab vaid puhaste toorikutega?
Kes täpselt teada tahab, kuidas see käib, siis siit saab lugeda. Lk 44
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/ ... verino.pdf
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/ ... verino.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!