E36 325i kiirendamisel suri välja
E36 325i kiirendamisel suri välja
proovisin täna siis pisut... lasin esimesed kolm käiku sinna 4000 põõrde juurde kõik ja neljandat sisse pannes pole nagu käik sisse läinud,põõrdedd panid tühja kuskile 5000 juurde ja auto suri välja hoo pealt... käivitasin hoo pealt ja suri jälle välja..jäin teeäärde seisma ja proovisin käivitada aga ei õnnestunud... sumps tegi imelikku häält ja kapoti alla vaadates tuli sealt mingit haisu natuke....
midagi katki ei paistnud esmasel vaatamisel olevat ja tilkunud pole ka maanteele midagi...
peale ebaõnnestunud käivitamisi.. ca.3 korda... siis sai aku ka tühjaks kuidagi kiiresti....
nagu sellest vähe oleks läks rool kogemata kuidagi lukku pukseerimise ajal ja see konks mis on keeratav esisilla sisse läks pooleks ja see pool on seal ikka veel sees.... no see selleks..keevitab midagi peale ja keerab välja,aga ikkagi....
minu ebaõnn siis....
mis seal võis nüüd kokku joosta?
äkki sai see alguse sellest et starter on tsipa idikas ja paaril korral käivitamisel on peale undamise ka ragisenud...
ja lolli peaga olen edasi ragistand,niimoodi on ta hamamsrattad kuskilt siledaks hõõveldanud ja nüüd siis valu andes andis ta ka otsad... homem proovin aku täis laadida ja siis käivitada uuesti....
kuigi kahtlane....
kõik ettepanekud,arvamused oodatud
midagi katki ei paistnud esmasel vaatamisel olevat ja tilkunud pole ka maanteele midagi...
peale ebaõnnestunud käivitamisi.. ca.3 korda... siis sai aku ka tühjaks kuidagi kiiresti....
nagu sellest vähe oleks läks rool kogemata kuidagi lukku pukseerimise ajal ja see konks mis on keeratav esisilla sisse läks pooleks ja see pool on seal ikka veel sees.... no see selleks..keevitab midagi peale ja keerab välja,aga ikkagi....
minu ebaõnn siis....
mis seal võis nüüd kokku joosta?
äkki sai see alguse sellest et starter on tsipa idikas ja paaril korral käivitamisel on peale undamise ka ragisenud...
ja lolli peaga olen edasi ragistand,niimoodi on ta hamamsrattad kuskilt siledaks hõõveldanud ja nüüd siis valu andes andis ta ka otsad... homem proovin aku täis laadida ja siis käivitada uuesti....
kuigi kahtlane....
kõik ettepanekud,arvamused oodatud
Viimati muutis Dannuuu, 11.01.2008 01:03 16, muudetud 1 kord kokku.
- ziilike-uduz
- Huviline
- Postitusi: 154
- Liitunud: 09.05.2007 16:51 41
- Peamine sõiduk: 325Ti
- Asukoht: Tallinn
käivitamisel ta lubas nagu,aga tööle ei läinud ja sumps tegi imelikku häält...ziilike-uduz kirjutas:ei ole päris spetsialist aga, et hoopealt jookseb kokku ja starter enam valu ei anna..... ehk vigane genekas & aku, andis kett otsad?
eks homme slegub rohkem kui aku täis laen ja uuesti proovin..seniks hoian põialt ,et klapid vms kokku ei läinud ....
väike vöimalus on ka see et keti pinguti andis järgi ja nüüd vöivad klapid köverad olla,ühesönaga keeras nuki paar hammast üle.mul on selline asi korra juhtunud.käima tömmates veidiaega käis suurtel pööretel ja starterist polnud lootustki käima saada ainult lubas ja turtsus.kui klapikambri kaane maha vötad kontrolli nukki ja väntvölli märkide paikapidamist.
BMW325
mesamees kirjutas:väike vöimalus on ka see et keti pinguti andis järgi ja nüüd vöivad klapid köverad olla,ühesönaga keeras nuki paar hammast üle.mul on selline asi korra juhtunud.käima tömmates veidiaega käis suurtel pööretel ja starterist polnud lootustki käima saada ainult lubas ja turtsus.kui klapikambri kaane maha vötad kontrolli nukki ja väntvölli märkide paikapidamist.
eks see tunda annab.. praegu mehed teeninduses jamavad sellega...
starter nagu lööb tagasi käivitamisel..ei võta järgi üldse...
paar uur mõtet on tulnud,et kuna käike lappsisn suht kiiresti sisse, nagu kiirrendusel..et korraks aint sidur alla ja laks lahti ja gaasi..siis vb sain õppetunni selle näol et lasin siduriketta sodiks?
sidur aegajalt libises kah eelnevatel kordadel kui sügise poole sai valu antud paar korda...
aga samas kas ta ei peaks tööle siis ikka minema ?
sidur aegajalt libises kah eelnevatel kordadel kui sügise poole sai valu antud paar korda...
aga samas kas ta ei peaks tööle siis ikka minema ?
Dannuuu kirjutas:Targo_V kirjutas:Võimalik, et starter lihtsalt lõpetas töölepingu (jooksis kinni).
sõidu pealt?
Täpselt. Ise läbi elatud selline juhus. Sõidu pealt suri välja ja rohkem starterit järgi ei võtnud. Vana starter oli kinni kiilunud. Uus läks peale ja sõit jätkus. Sul muidugi ei pruugi sama viga olla aga tasuks kontrollida.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Aga mingid mehed kuskil teeninduses kaevasid mootoris ju nagu aru võis saada. Ei leidnud midagi selle ajaga Klapikambrikaane alla vaadati, kett peal ja terve? Mootor vända otsast ajades ringi käib?Dannuuu kirjutas:paar uur mõtet on tulnud,et kuna käike lappsisn suht kiiresti sisse, nagu kiirrendusel..et korraks aint sidur alla ja laks lahti ja gaasi..siis vb sain õppetunni selle näol et lasin siduriketta sodiks?
sidur aegajalt libises kah eelnevatel kordadel kui sügise poole sai valu antud paar korda...
aga samas kas ta ei peaks tööle siis ikka minema ?
Kui sidurit kahtlustad, siis kas siduripedaal on jala all tavaline?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
jackpuuk kirjutas:Kuulge poisid - plikad , aitab sellest ajuvaba teksti kuulamisest , selle rondi tee on ammu juba emex (lugege kokku postitused ) 3 K eek -i ei saa BMW-d , see jutt siin on foorumlaste ajaraiskamine
kes sulle saba peale astus?
ja kas postituste arv viitab auto saatusele... siin mõnedel on tuhandetes postitusi.. kõik romula tee v?
3000eek bmw?
kas ma pakun enda bmw-d 3000.- sulle ?
aga ikkagi... väntvõll andis otsad....mesamees kirjutas:kui väntvöll pooleks läks pidi see olema küll juba varem lihvitud ja mitte ühe korra.originaalis nad muidu tavaliselt öra ei murdu kui miski järsult kinni ei jää kuid see nagu väga vähe töenäoline
mootoril kate maas... see osa kus kett üleval on seal on hammasrattad ..aga all on kulunud...
ja kui mutrivõtmega nüüd seda polti(väntvõlli) sealt alt loksutada siis kohe kett ei liigu....
suhteliselt suuremahuline töö tuleb ette võtta ja eelarvet hakkan arvestama alates 10k.-
sest seal tuleb kõik plokikaan ja veel sada asja lahti kiskuda....
mõte korraks et müüks maha ta praegu..
aga samas kui korda teha siis ta liiguks päris hästi ikkagi....
mõtlen...
armuke muutus mõrraks
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5629
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Tea kas peaks uue ajaviite omale võtmaDannuuu kirjutas:suhteliselt suuremahuline töö tuleb ette võtta ja eelarvet hakkan arvestama alates 10k.-
sest seal tuleb kõik plokikaan ja veel sada asja lahti kiskuda....
mõte korraks et müüks maha ta praegu..
mõtlen...
EDIT: kui kett kohe ei liigu, siis on hoopis ketiratta vända otsa peal ringi tõmmanud. Et pigem andis kiil järgi mitte vänt.
Ja klapid kolvid ikka koos.
Korralik disaster
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
vendw kirjutas:ma arvan et tõmbasid kiirendades 4 asemel 2 käigu ja nii see juhtuski .
ei,nii see vast ei olnud.. teist käiku sisse tõmmtes oleks olnud tugevam jõnksakas läbi aga ta lihtsalt suri välja....
eero kirjutas:Tea kas peaks uue ajaviite omale võtmaDannuuu kirjutas:suhteliselt suuremahuline töö tuleb ette võtta ja eelarvet hakkan arvestama alates 10k.-
sest seal tuleb kõik plokikaan ja veel sada asja lahti kiskuda....
mõte korraks et müüks maha ta praegu..
mõtlen...
EDIT: kui kett kohe ei liigu, siis on hoopis ketiratta vända otsa peal ringi tõmmanud. Et pigem andis kiil järgi mitte vänt.
Ja klapid kolvid ikka koos.
Korralik disaster
ajaviiteks hea küll ju
täna lähen uuesti parandusse...täna on see õige mees ka kohal kes organiseerib seal....
igatahes kui keegi tahab siis.. ääm....
müüa "põrsas kotis".... vb on suurem viga.vb väiksem..... 37000.- ?!
Väntvõllil kiilu pesa siis deformeerunud, et jälle?
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!