Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
sellest tuningust sain isegi aru, kuid jah üpris kaua on tõesti müügis old, kunagi "vist" käis ka foorumist läbi see masin ja midagi keegi nagu rääkis negatiivset selle masina kohta kuid ma ei ole selles täiesti kindel.
Mina veenduks kõigepealt kas selle auto all on ikka kuuene manuaal kast või mitte, kuna kuulutuses pole välja toodud mitme käiguline see on. Võib olla juhus et sinna on pandud 5 manuaalkast hoopis, aga võin ka eksida.
Olen pea sada prossa kindel et 5 käiguline manuaalkast. Kunagi (paar aastat tagasi )oli see auto siin foorumis müügis ja tegu oli 5 käigulise isendiga. Valule see vastu ei pea, kaste läheb nagu leiba.
noniii ma teadsin, et midagi sellist hakkabki välja tulema, kuna masin on ikka juba pikemat aega turul old siis krt teab miks keegi "defitsiiti" osta ei taha ehk siis 540 ja manual ka veel aga ikka alles ala 6 kuud kindlasti kohe
kaspar kirjutas:Valule see vastu ei pea, kaste läheb nagu leiba.
Miks kaste nagu leiba läheb?:shock: 5-ste kastidega autosid erinevate kerede peal on turbotatud ja jõud on suuremad, kui sellel 540i-l. Pigem tuleks tähelepanu pöörata sidurile, et see valule vastu peaks.
Vabandust, liialdasin tõepoolest. Ütleme siis nii, et sihtpärasel kasutamisel ei ole antud kast nii usaldusväärne, kui orginaalis mõeldud 6 käiguline (getrag 420 oli kui ma ei eksi? Sama kast on ma M5, M3 all). Usa foorumites on inimestel esinenud probleeme 5 käigulise kastiga, kui on teostatud aut-manual conversion.
no jah ei oska öelda, kas just tekiks probleemi kui nagu triftima päris ei hakka ja rämedalt peenestama, vaid näiteks täis gaasiga 0-120ni kiirendada, hästi ei usu et sellisel kiirendusel kast laiali peaks lendama...aga KÕIK ON VÕIMALIK
Aga see 540-le omane mega mõnus jõuline kiirendus, huvitav kui palju see on häiritud tänu sellele 5 käigulisele kastile... arvatavasti on tegemist 535 kastiga pakuks....
Pigem 530 V8 kast, E34 535 on ju R6 motoga ja kast ka kindlasti erinev. Ja miks kast altim purunema on? Eks ikka seepärast, et 540 vääne ja HP on teisest puust kui 530-l.
Selle raha eest saab tõesti juba sama kerega M5-e.varuosad küll veidi kallimad kuid selle eest sõidurõõmu ka rohkem.Kui huvitab siis PS-i anna teada, võin sellest M5-st lähemalt rääkida ja omaniku kontakti anda.