Nuputamist taibudele
Tegelikult oli see minu küsimus aga kuna olime Aaro juures külas siis kasutasime tema arvutit.
Täpsustan siis veidi: rehvi peal on siis sellinne skeem ja see täpp seal sees on auk (sõna otseses mõttes), augu sees on plastik, silma järgi vaadates tundub, et saab kruvikeerajaga keerata (ei ole proovinud).
Ette tänades!!!
Täpsustan siis veidi: rehvi peal on siis sellinne skeem ja see täpp seal sees on auk (sõna otseses mõttes), augu sees on plastik, silma järgi vaadates tundub, et saab kruvikeerajaga keerata (ei ole proovinud).
Ette tänades!!!
E32 750i 220kW
Kõrvalistuja uksele ei sobi kahjuks minu käes olev võti (tegelikult võibolla teine võti sobib, pole proovinud), aga pagassiluku abil pole proovinud avada. Millegi pärast kahtlen, et aitab..truumu kirjutas:Kas kõrvalistuja uks või pagassilukk ei tee juhiust lahti?joh kirjutas:Minu poolt ka mõistatus:
E34 juhiuks võtit keerates ei avane, avanevad ülejäänud kolm ust. Pult uksi ei ava. Kuidas ligineda probleemile? Armatuur ja juhiiste välja, et uksepolstrile ligi saaks?!
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Krt rehvi kulumise märki nagu ei usu, selle jaoks on kulumispiiri tähistavad märgid rehvi protektoris... Ja samas- kõrval oli ju temperatuuri märk... Me üritasime kolmekesi ka midagi välja mõelda, aga esimese hooga ei jõudnud lahenduseni...Kalmer K. kirjutas:Pakun, et antud kummil on see roheline latakas seotud kummi kulumisega.
Siia sobib vist see:truumu kirjutas:Need on need nn.Christy-Mayer võimidaiganes poolidpriitv8 kirjutas:Mis poolid need on ja kust nad tulevad?patrik kirjutas:muide, see on nädala jooksul juba kolmas auto, millel on halvad süütepoolid peal
Ühe E36 oli sama jama, stend ei näidanud midagi, koha peal auto töötas
Nii kui panid plastikkaane poolidele peale ja läksid sõitma, oli jõud kadunud
Ilma kaaneta oli ka OK
Ja peetis olid 5 pooli (üks oli juba enne vahetatud)
Enda masinal olid veel kaks kuud tagasi kõik süütepoolid "May und Christi" omad, mis nüüd one by one üles ütlevad. Sümptomid täpselt samad nagu eespool kirjeldatud.Ignition Coil Failure 1991 BMW 525i with M50 Engine
Situation: A complaint of rough idle and/or a misfire under heavy engine load may be received on E36 and E34 (M50 equipped) vehicles due to a break on the secondary side of the ignition coils. These coils were produced by the vendor named "May und Christ".
Correction: If a vehicle is encountered with the above complaint, proceed as follows:
With the cylinder head cover removed (exposing the tops of the ignition coils) identify the vendor:
Vendor Identification
"May und Christ" = ZUNDSPULE
Bosch = Bosch
Identify the production year and month of the "May und Christ" coils located directly above the word ZUNDSPULE, i.e., 91 M 06 (year = 91, month = 06 (June) ). Coils with a production date code prior to 91 M 01 (January 1991) may have a break on the secondary side which can be diagnosed removing the ignition coil from the engine. With the coil removed, twist and pull the spark plug connector off the coil and examine the connection.
A poor connection may be seen as green corrosion or (a) piece(s) of plastic found in the ignition coil socket, which as broken off the spark plug connector. In this case, the coil must be replaced.
Note: A further check can be performed when diagnosing the primary and secondary signals of an ignition coil as outlined in E36 Repair Manual microfiche, Group 12, Page 12-13/3, using the BMW Service Tester and special tool adapter cables. However, the secondary signal scope pattern may be misleading and may not diagnose a coil which is defective under engine load, i.e., a large spike displayed on the scope screen.
Source: Alldata, Bulletin #12 02 92 (3506)
-
- Huviline
- Postitusi: 4606
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
vea selgitamine võtab aega paar minutit. tööriistaks vaid kontroll-lampprelude20 kirjutas:nii taibud . väike mure. e36 320 starter. külmalt käivitub ideaalselt. soojana ei tee mitte midagi. vaikus. isegi tõmberelee ei plõksi. seisab tund -kaks ja asi käivitub poolest pöördest. tüütama hakkab juba künka otsa parkimine jne mul ja neil kelle juures käind olen on mõistus otsas
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Tulles algse teema juurde tagasi, siis 525 automaat 89 a (m20b25) teeb sama jama ja seda aastaajast olenemata ning aegajalt isegi tühikäigul kui järsku vajutada teeb tõk tõk ja siis alles pöörded ülesse. Ühel järsul kiirendusel koha pealt õnnestus ta niimoodi isegi välja suretada. RealOEM-is pole nagu sellel mootoril sellist termostaati olemas?
Peab diagnosti minema?
Peab diagnosti minema?
m 20 b25
küünlajuhtmed ,piibud ,jagajakaas.samas diagnostika peaks ära näitama millene silinder streigib,nii et vuta,vuta trummu või patriku poole diagnosti.kontakti leiad foorumist
728 e-38 ja 328 e-36 cabrio
mure
autoks siis 328 e36 97 a
külmast peast käib ilusti mida soojemaks mootor käib seda rohkem hakkab vahele jätma või jookseb täis , sest kui spidoka varjatut menüüst vaadata tahokat siis kui vahele jätab tõusevad pöörded kuskil 80 pööret juurde ja see pole ühtlaselt vaid nagu jumal juhatab vahepeal mingi 2 minuti tagant siis jälle minuti sees paar korda . ja vahest kiirendab ka lainedades , et no ei lähe ühtlaselt , siis kui normaalselt kiirendad. Milles võib mure olla diagnostis käisin ja siis öeldi et pihusti viga , aga ikka samma nali.kontrollisin teisi pihusteid . silma järgi vaadates pihustavad normaalselt , ühtlaselt laiali ja ei kuse filtrid ja künnlad on kõik vahetatud. lõdvikud ka terved
külmast peast käib ilusti mida soojemaks mootor käib seda rohkem hakkab vahele jätma või jookseb täis , sest kui spidoka varjatut menüüst vaadata tahokat siis kui vahele jätab tõusevad pöörded kuskil 80 pööret juurde ja see pole ühtlaselt vaid nagu jumal juhatab vahepeal mingi 2 minuti tagant siis jälle minuti sees paar korda . ja vahest kiirendab ka lainedades , et no ei lähe ühtlaselt , siis kui normaalselt kiirendad. Milles võib mure olla diagnostis käisin ja siis öeldi et pihusti viga , aga ikka samma nali.kontrollisin teisi pihusteid . silma järgi vaadates pihustavad normaalselt , ühtlaselt laiali ja ei kuse filtrid ja künnlad on kõik vahetatud. lõdvikud ka terved
mure
ja kus juures lamdad hakkasid just väga hästi tööle ei olnud uimased ega midagi .
Panen kah oma küsimuse siis siia.Asi siis selles et on üks hooratas omal pagassis ja keegi pole osand mulle öelda mille oma see on.Tegemist siis kahemassilise hoorattaga peal pressitud kiri LUK ja valged templid on Bmw lisaks mingid muud nr-id ja lõpuks 535.Väidetakse et see õnnestub panna e-34 520 ´92 aasta aga ise kahtlen selles veidi .Äkki kegi tark oskab pildi järgi öelda millega tegemist on?????
Pildid on http://profile.imageshack.us/user/mel760 kuna see tracer ei lasknud otse pilte linkida.
Tänud.
Pildid on http://profile.imageshack.us/user/mel760 kuna see tracer ei lasknud otse pilte linkida.
Tänud.
Bmw 520 i 110kw