524td E34 1990a õlirõhku pole!
524td E34 1990a õlirõhku pole!
Eile õhtul sõidu ajal läks järsku õlituli põlema, sai siis kindlaks tehtud et õlirõhku pole (õlirõhu anduri keerasin maha ja auto käima õli ei tulnud). Sai siis täna õlipump maha võetud ja laiali lammutatud kõik oleks nagu korras ja näpuga õlisees ringi ajades õli tuli, pumba võll ja hammakad ka korras. sai igaksjuhuks ka õlikanalisse suruõhku lastud. õlirõhu andur oli maha võetud ja kui suruõhku lasin tuli sealt õli samamoodi jõudis õhk õlifiltri juurde (õlifilter eraldi metall korpuses). Sai siis auto uuesti kokku pandud, õli sisse ja käima ja ikka sama jama õli ei tule anduri kohalt ja ei jõua ka filtrisse. PALUN AIDAKE!!!!!!!
Viimati muutis mart0, 27.02.2008 21:45 22, muudetud 1 kord kokku.
Siin kaks varianti, et kui õlipumba maha võtsid, kas sa vaatasid korralikult üle selle varda mis õlipumpa ringi ajab, kuna tihti on selle varda nukid veidi kulunud ja ei aja enam pumpa ringi.
Teiseks viskas lihtsalt õhu sisse ja kui sa veel pumba lahti lammutasid, siis kindlasti õhk sees, abiks kui võtad ploki küljest lahti õlitorud (tulevad õlifiltrist) ja selle augu kust peaks õli filtri poole liikuma, või teisi sõnu tuleb õlipumbast, lase süstlaga korralikult õli täis, siis õlivoolikud uuesti külge ja pane käima, usun, et õlisurve tuleb tagasi
Teiseks viskas lihtsalt õhu sisse ja kui sa veel pumba lahti lammutasid, siis kindlasti õhk sees, abiks kui võtad ploki küljest lahti õlitorud (tulevad õlifiltrist) ja selle augu kust peaks õli filtri poole liikuma, või teisi sõnu tuleb õlipumbast, lase süstlaga korralikult õli täis, siis õlivoolikud uuesti külge ja pane käima, usun, et õlisurve tuleb tagasi

Mercedes EQS 450+ 2022
Ma tean juhuseid, et on kadunud näiteks kurvis, järsult pidurdades.
Lihtsalt õlivannis valgub õli kuidagi ühte äärde ja õlipump jääb korraks ülivaeseks, tihtipeale on olnud viga madalas õlitasemes.
Väike võimalus on ka, siis kui on mineraal või odav poolsüntõli ja kaua vahetamata, öösel külm ja hommikul kui käima paned on õli nii paks, et pump jääb hetkeks vaeseks ja jama ongi käes.
Lihtsalt õlivannis valgub õli kuidagi ühte äärde ja õlipump jääb korraks ülivaeseks, tihtipeale on olnud viga madalas õlitasemes.
Väike võimalus on ka, siis kui on mineraal või odav poolsüntõli ja kaua vahetamata, öösel külm ja hommikul kui käima paned on õli nii paks, et pump jääb hetkeks vaeseks ja jama ongi käes.
Mercedes EQS 450+ 2022
Olen ka mina enda 524td- ga üleeland taolist jama....Viljar kirjutas:Ma tean juhuseid, et on kadunud näiteks kurvis, järsult pidurdades.
Lihtsalt õlivannis valgub õli kuidagi ühte äärde ja õlipump jääb korraks ülivaeseks, tihtipeale on olnud viga madalas õlitasemes.
Väike võimalus on ka, siis kui on mineraal või odav poolsüntõli ja kaua vahetamata, öösel külm ja hommikul kui käima paned on õli nii paks, et pump jääb hetkeks vaeseks ja jama ongi käes.
Sellest on üks pikem teema foorumis üleval.....
Mul tuli rõhk tagasi peale kopsiku ja voolikute vahetust- liiga palju soppa oli sees.... Arvata on et eelmine omanik pole õlivahetusest (filtri) ega ka juurde lisamisest kuulnud.
õlirõhk olemas, oligi õhu vahele võtnud, aitas vooliku lahti võtmine ja korras oligi.
Nüüd aga järgmine probleem õlitus korras aga autol pole enam jõudu. Viga ei saa olla turbos sest jõudu pole kohe üldse igasugustel pööretel. Rihm kontrollitud ja süüte reguleerimine ka ei aita ja asi läheb järjest hullemaks nüüd juba ajab tagant suitsu välja. kui õlipumba maha võtsin siis leidsin tolle sõelast ka mingi tihendi tüki nii paari cm suuruse.
Nüüd aga järgmine probleem õlitus korras aga autol pole enam jõudu. Viga ei saa olla turbos sest jõudu pole kohe üldse igasugustel pööretel. Rihm kontrollitud ja süüte reguleerimine ka ei aita ja asi läheb järjest hullemaks nüüd juba ajab tagant suitsu välja. kui õlipumba maha võtsin siis leidsin tolle sõelast ka mingi tihendi tüki nii paari cm suuruse.