E39 530dA: plaks+suits kapoti all, hais salongis
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
E39 530dA: plaks+suits kapoti all, hais salongis
Mõista, mõista, mis see on?
Istun autosse, sõidan tanklasse, panen paagi kütust täis, sõidan 5km ja peatun. Auto käib, ootan kedagi.
Vaatan telekat, kui äkki käib kapoti all plaks! (nagu elektripirn oleks läbi läinud), tuleb natuke valget suitsu ja lööb salongi rõveda haisu!
Veateadet ei anna.
Mootori töös mitte mingit muutust.
Jätan mootori seisma, uksed lahti, kapott üles... aga mitte midagi silma ei jää. Et oleks midagi kärsanud või tahmanud. Nina järgi saan teada, kust hais tuleb, aga millest....?
Vaja koju sõita, 35km. Kuna ühtki anomaaliat ei esine, panen auto uuesti käima, käik sisse ja minek. Asfaldile märga laiku ei jää. Jõuan koju, mootor nurrub endiselt, aga kapoti all endiselt rõve hais.
Millise meistrimehe poole ma pöörduma pean?
Tänan!
Istun autosse, sõidan tanklasse, panen paagi kütust täis, sõidan 5km ja peatun. Auto käib, ootan kedagi.
Vaatan telekat, kui äkki käib kapoti all plaks! (nagu elektripirn oleks läbi läinud), tuleb natuke valget suitsu ja lööb salongi rõveda haisu!
Veateadet ei anna.
Mootori töös mitte mingit muutust.
Jätan mootori seisma, uksed lahti, kapott üles... aga mitte midagi silma ei jää. Et oleks midagi kärsanud või tahmanud. Nina järgi saan teada, kust hais tuleb, aga millest....?
Vaja koju sõita, 35km. Kuna ühtki anomaaliat ei esine, panen auto uuesti käima, käik sisse ja minek. Asfaldile märga laiku ei jää. Jõuan koju, mootor nurrub endiselt, aga kapoti all endiselt rõve hais.
Millise meistrimehe poole ma pöörduma pean?
Tänan!
Re: E39 530dA: plaks+suits kapoti all, hais salongis
Kust siis?Annely kirjutas:Nina järgi saan teada, kust hais tuleb, aga millest....?
Indrek
Üks koht on pealinnas http://www.rehabilitatsioon.invainfo.ee ... 10,5,13,65
Aga anna siis teada kustkohast see hais tuleb, kapotialune BMW-l on suur ja lai...
Aga anna siis teada kustkohast see hais tuleb, kapotialune BMW-l on suur ja lai...
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Hais on... hais No kuidas ma kirjeldan haisu
Ei ole magus tosoolikas, pigem selline mürgine kärsakas, plastmassi põlemise kõrbehais? 19 tundi peale intsidenti panin auto käima ja lõi jälle haisu salongi, justkui oleks just alles see plaks käinud
Elektri osas on asi ka kummaline - kõik, mis töötama peab, töötab. Tuled põlevad (nii sees kui väljas), ventikad, istmed, näidikud, raadio... Mitte kuskilt ei saa aru, et midagi EI töötaks.
Äkki midagi akuga? Genekas? Auto käivitus iseenesest ideaalselt.
Nagu te aru saate, olen ma ikkagi NAINE ja ei mõika kapotialusest suurt midagi... seega ära mu kahtlustusi päris välja naerge
EDIT: ja naise mõistus mõtles Webasto peale. Võib olla?
Ei ole magus tosoolikas, pigem selline mürgine kärsakas, plastmassi põlemise kõrbehais? 19 tundi peale intsidenti panin auto käima ja lõi jälle haisu salongi, justkui oleks just alles see plaks käinud
Elektri osas on asi ka kummaline - kõik, mis töötama peab, töötab. Tuled põlevad (nii sees kui väljas), ventikad, istmed, näidikud, raadio... Mitte kuskilt ei saa aru, et midagi EI töötaks.
Äkki midagi akuga? Genekas? Auto käivitus iseenesest ideaalselt.
Nagu te aru saate, olen ma ikkagi NAINE ja ei mõika kapotialusest suurt midagi... seega ära mu kahtlustusi päris välja naerge
EDIT: ja naise mõistus mõtles Webasto peale. Võib olla?
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Pudel head vahuveini sellele, kes mõistatuse lahendab
Kohalik automehaanik arvas, et kui plaksu põhjustanuks elektriviga, oleks midagi kindlasti pidanud maha/ära põlema. Aga mina sõitsin ju veel 35km + järgmistel päevadel ka. Auto käivitub endiselt veatult, ükski jubin ei streigi.
Kui õli või mõni muu vedelik välja jookseks, peaks ju kompuuter sellest teatama. Minu oma aga vaikib...
Tema arvab, et vast tegi plaksu Webasto, mis temperatuuri langedes tööle läks ja seal sees oleva sodi süttimine plaksu tekitaski. Minu jaoks suhteliselt kahtlane variant - kas tõesti läheb Webasto ka siis temperatuuri langedes käima, kui auto sõitnud juba kilomeetreid ja ka kohapeal seistes mootor töötab? (ehk mootor oli juba sõitmisest ja kohapeal töötamisest soe)
Kuna minu kodulinnas diagnostikat ega muid moodsaid võimalusi ei ole, siis kas peaksin sammud seadma Tartusse diagnostikasse või mingisse muusse stendi?
Kohalik automehaanik arvas, et kui plaksu põhjustanuks elektriviga, oleks midagi kindlasti pidanud maha/ära põlema. Aga mina sõitsin ju veel 35km + järgmistel päevadel ka. Auto käivitub endiselt veatult, ükski jubin ei streigi.
Kui õli või mõni muu vedelik välja jookseks, peaks ju kompuuter sellest teatama. Minu oma aga vaikib...
Tema arvab, et vast tegi plaksu Webasto, mis temperatuuri langedes tööle läks ja seal sees oleva sodi süttimine plaksu tekitaski. Minu jaoks suhteliselt kahtlane variant - kas tõesti läheb Webasto ka siis temperatuuri langedes käima, kui auto sõitnud juba kilomeetreid ja ka kohapeal seistes mootor töötab? (ehk mootor oli juba sõitmisest ja kohapeal töötamisest soe)
Kuna minu kodulinnas diagnostikat ega muid moodsaid võimalusi ei ole, siis kas peaksin sammud seadma Tartusse diagnostikasse või mingisse muusse stendi?
Tuleb see hais külma või sooja mootoriga?Annely kirjutas:Pudel head vahuveini sellele, kes mõistatuse lahendab
Kohalik automehaanik arvas, et kui plaksu põhjustanuks elektriviga, oleks midagi kindlasti pidanud maha/ära põlema. Aga mina sõitsin ju veel 35km + järgmistel päevadel ka. Auto käivitub endiselt veatult, ükski jubin ei streigi.
Kui õli või mõni muu vedelik välja jookseks, peaks ju kompuuter sellest teatama. Minu oma aga vaikib...
Tema arvab, et vast tegi plaksu Webasto, mis temperatuuri langedes tööle läks ja seal sees oleva sodi süttimine plaksu tekitaski. Minu jaoks suhteliselt kahtlane variant - kas tõesti läheb Webasto ka siis temperatuuri langedes käima, kui auto sõitnud juba kilomeetreid ja ka kohapeal seistes mootor töötab? (ehk mootor oli juba sõitmisest ja kohapeal töötamisest soe)
Kuna minu kodulinnas diagnostikat ega muid moodsaid võimalusi ei ole, siis kas peaksin sammud seadma Tartusse diagnostikasse või mingisse muusse stendi?
Bmw 520 i 110kw
Mina vähemalt ei naera(naisterahva kohta ikka suht pädev jutt), mingi juhe on tõenäoliselt läbi hõõrdunud, ei pruugi olla kogu aeg lühises, vaevanõudev töö sellise leidmine. Kui selline mürgine plastmassikas on, siis 99% juhe.Annely kirjutas:Hais on... hais No kuidas ma kirjeldan haisu
Ei ole magus tosoolikas, pigem selline mürgine kärsakas, plastmassi põlemise kõrbehais? 19 tundi peale intsidenti panin auto käima ja lõi jälle haisu salongi, justkui oleks just alles see plaks käinud
Elektri osas on asi ka kummaline - kõik, mis töötama peab, töötab. Tuled põlevad (nii sees kui väljas), ventikad, istmed, näidikud, raadio... Mitte kuskilt ei saa aru, et midagi EI töötaks.
Äkki midagi akuga? Genekas? Auto käivitus iseenesest ideaalselt.
Nagu te aru saate, olen ma ikkagi NAINE ja ei mõika kapotialusest suurt midagi... seega ära mu kahtlustusi päris välja naerge
EDIT: ja naise mõistus mõtles Webasto peale. Võib olla?
3 takti: imeb, surub ja kohe läheb!
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Webasto on ilma puldita ja väidetavalt saab salongist sisse lülitada. Eile sai näpitud, puhurid kukkusid möllama küll, aga kuna väljas oli väga soe, siis ahi ise tööle muidugi ei läinud.
Termostaat küll katki ei tohiks olla, kuna alles hiljuti vahetasin ära EGR-termostaadi ja nüüd on mootori temp normis, aeg-ajalt ikka vaatan varjatud menüüst. Samuti ei langenud välistemperatuur nii drastiliselt, võibolla +4 pealt +2 peale, sellistel temperatuuridel peaks Webasto pea padja peal tukkuma...
Kindlasti ei olnud hais tossav diislikütus, isa istus kõrval ja tema väitel diislihaisuga tegu ei olnud.
--------------------------------
Aga okei, tänaseks olen jõudnud teadmisele, et kellelgi pole sarnast kogemust olnud ehk mõistatus jääb sellisel kujul lahendamata.
Ent minu küsimus jääb õhku - millise asjamehe juurde ma minema peaks, et plaksupoiss üles leida? Tundub, et niisama mehaanikud ei suuda ennast piisavalt motiveerida ega viitsigi viga otsida.
Soovitage kohta Tartus, vahuveini pakkumine on endiselt jõus, ka sellele, kes juhib mind õigete inimeste juurde
Nädalavahetusel vaja sõita Tartu-Riia-Tartu-Tallinn-Tartu, ei tahaks eriti tee peale jääda
Termostaat küll katki ei tohiks olla, kuna alles hiljuti vahetasin ära EGR-termostaadi ja nüüd on mootori temp normis, aeg-ajalt ikka vaatan varjatud menüüst. Samuti ei langenud välistemperatuur nii drastiliselt, võibolla +4 pealt +2 peale, sellistel temperatuuridel peaks Webasto pea padja peal tukkuma...
Kindlasti ei olnud hais tossav diislikütus, isa istus kõrval ja tema väitel diislihaisuga tegu ei olnud.
--------------------------------
Aga okei, tänaseks olen jõudnud teadmisele, et kellelgi pole sarnast kogemust olnud ehk mõistatus jääb sellisel kujul lahendamata.
Ent minu küsimus jääb õhku - millise asjamehe juurde ma minema peaks, et plaksupoiss üles leida? Tundub, et niisama mehaanikud ei suuda ennast piisavalt motiveerida ega viitsigi viga otsida.
Soovitage kohta Tartus, vahuveini pakkumine on endiselt jõus, ka sellele, kes juhib mind õigete inimeste juurde
Nädalavahetusel vaja sõita Tartu-Riia-Tartu-Tallinn-Tartu, ei tahaks eriti tee peale jääda
diislijoodik kirjutas: Webasto tõrge läheb arutlusest maha.
mul veel üks küsimus selle kohapealt et kui webasto salongist käsitsi sisse lülitada ja puhur möllama hakkab aga webasto tööle ei hakand... minu teada peaks ikka webasto end sellisel juhul igatahes sisse lülitama, hoolimata temperatuurist ja ilmas ning aastaajast ja isegi umbes pool minti enne kui puhur...vähemalt minul sellised kogemused.nii et äkki ikkagi põles webastos midagi maha... või on bmw-l webasto teistmoodi
hei-hopsti
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
Mingil hetkel ütles Henrik mootorikatet peale pannes: "Müstika!"
Kõik kaablid imeilusad, nagu uued, ausõna Mootor puhas
AGA! Ega niisama ei saa ühele plekiliisule ka alla anda!
Niisiis mehed, vaadake ja õppige. Ausalt öeldes on see lugu ikkagi müstika, sest teoreetiliselt oleks Webasto pidanud lõpetama töötamise, aga võta näpust, mingil põhjusel podises edasi.
Nüüd aga pildimaterjal:
Peale kõikide elektriühenduste, turbo, starteri ja muude tegelaste ülevaatamist läks auto tõstukile, ratas alt ja logar maha ning pätipoiss oligi paljastatud - Webasto tosooli tsirkulatsioonipump oli "plahvatanud", aga kaas oli enam-vähem ikka peal ja hämmastaval kombel autot käivitades läks ahi tööle
Webastot autol enam küljes pole
ja katkise kaanega tsirkulatsioonipump
AutoExperdist sain uue pumba (1950,-), Henrik monteerib selle Webastole külge ja järgmine nädal opereerib Webasto uuesti auto peale.
--------------------------
Niisiis, see mõistatus sai lahendatud, kuigi paugutaja läks kalliks maksma...
Kes tunneb huvi, mismoodi see lollus haises, siis vana pump on mul olemas, tulge nuusutage
Kõik kaablid imeilusad, nagu uued, ausõna Mootor puhas
AGA! Ega niisama ei saa ühele plekiliisule ka alla anda!
Niisiis mehed, vaadake ja õppige. Ausalt öeldes on see lugu ikkagi müstika, sest teoreetiliselt oleks Webasto pidanud lõpetama töötamise, aga võta näpust, mingil põhjusel podises edasi.
Nüüd aga pildimaterjal:
Peale kõikide elektriühenduste, turbo, starteri ja muude tegelaste ülevaatamist läks auto tõstukile, ratas alt ja logar maha ning pätipoiss oligi paljastatud - Webasto tosooli tsirkulatsioonipump oli "plahvatanud", aga kaas oli enam-vähem ikka peal ja hämmastaval kombel autot käivitades läks ahi tööle
Webastot autol enam küljes pole
ja katkise kaanega tsirkulatsioonipump
AutoExperdist sain uue pumba (1950,-), Henrik monteerib selle Webastole külge ja järgmine nädal opereerib Webasto uuesti auto peale.
--------------------------
Niisiis, see mõistatus sai lahendatud, kuigi paugutaja läks kalliks maksma...
Kes tunneb huvi, mismoodi see lollus haises, siis vana pump on mul olemas, tulge nuusutage
- Annely
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 24.10.2007 16:32 01
- Peamine sõiduk: BMW
- Asukoht: Tallinn
dj: kusjuures ahi töötas ja soojendas ka
aga kapotialusega natukenegi tuttav inimene oleks nagunii veale jälile saanud - haisu levimise kohas oli tunda tosoolihaisu (selle mainis Henrik ka kohe ära) - ja niisama tosoolikas ju kapoti all ei luusi. Ehk aega võttis, aga asja sai.
Auto läheb harjumatult kaua soojaks, muud häda ei midagi
aga kapotialusega natukenegi tuttav inimene oleks nagunii veale jälile saanud - haisu levimise kohas oli tunda tosoolihaisu (selle mainis Henrik ka kohe ära) - ja niisama tosoolikas ju kapoti all ei luusi. Ehk aega võttis, aga asja sai.
Auto läheb harjumatult kaua soojaks, muud häda ei midagi