E36 - roolivõim ja süütesüsteem?
-
- Huviline
- Postitusi: 398
- Liitunud: 27.09.2006 21:24 37
- Peamine sõiduk: BMW e36 T5
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
E36 - roolivõim ja süütesüsteem?
Selline asi siis, pakuti ühte e36't mulle millel roolivõimul pidi midagi viga olema ja siis aegajalt pidi 2 pütta lakkama töötamast. Mingi teadjam vend oli öelnud et kas süütepool või küünlajuhtmed.
Tahakski nüüd teada et mis võib roolivõimul viga olla?
Kuna masinaga sõidetakse igapäev siis midagi väga hullu ei saa olla. Ehk õli puudu??(omanik on naine )
Ning kas võib olla küünlajuhtmete või süütepooli viga või midagi tõsisemat? Ning palju need asjad maksta võivad
EDIT: roolivõim pidi veidike raskelt käima,eriti tagurpidi manööverdades ja õli pidi olema. Äkki kulunud midagi või vale õli?
Tahakski nüüd teada et mis võib roolivõimul viga olla?
Kuna masinaga sõidetakse igapäev siis midagi väga hullu ei saa olla. Ehk õli puudu??(omanik on naine )
Ning kas võib olla küünlajuhtmete või süütepooli viga või midagi tõsisemat? Ning palju need asjad maksta võivad
EDIT: roolivõim pidi veidike raskelt käima,eriti tagurpidi manööverdades ja õli pidi olema. Äkki kulunud midagi või vale õli?
-
- Huviline
- Postitusi: 398
- Liitunud: 27.09.2006 21:24 37
- Peamine sõiduk: BMW e36 T5
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
ausaltöeldes mina suudan mõelda ainult kas siis mõned süütepoolid läbi omadega?kollerimees kirjutas:Sellel on ju iga silindri jaoks oma süütepool. Kes see spets sulle sellist asja rääkis? Jagajat ka tal pole. Mõtle nüüd ise edasi, milles võib viga olla. Miks roolivõim aga ei tööta, peab kõigepealt selgitama kas õli püsib tal sees. Ja kui ei püsi, siis kustkohast ta lekib.
mulle ple mingi spets midagi rääkind, sellele omanikule on ainult räägitud ja nüüd sain täpsustust veel et ütles et kõik on öelnud et kas süütepoolid või küünlajuhtmed
ega ma selle mootori koha pealt täiesti tumba, ega ma oma e30'ga ka midagi teha ei mõistnud ainult siksi mootor on tuttav
roolivõimus õli pidi olema aga seda ei tea keegi kas ka õige õli on
ma oma targa ajuga arvan et vale õli võib ka pahadust teha
Tere! Ostsin hiljuti e36 1.8 83kw 91a. Külmalt ka ei tahtnud eriti käivituda ja töötas ebaühtlaselt. Küünlaid kontrollides selgus, et seisavad kolme erineva tootja küünlad üks nelja-, kaks kahe ja üks ühe kontaktiga. Omanik veel ütles, et kui ta 2a. tagasi auto ostis pole ta küünlaid kontrollinud. Ostsin poest uued küünlad kahe kontaktiga, 80.- tk. Mootor käiviub ja töötab nüüd ideaalselt. Aga roolivõimu kohta ei oska midagi kommeteerida, endal õnneks korras. Võibolla on ka abi minu pikast jutust.
Minu masin. Pühitsetud olgu sinu mootor, sinu kiirendus tulgu, sinu kummid kulugu asfaldil. Meie igapäevane käivitus, anna meile esimesel katsel, ja anna meile andeks meie kiirendused linnas.
Küünlavahetus tuleb niikuinii teha.corrado kirjutas:nojah aga kui vahepeal mootor töötab ilusti ja vahepeal mitte siis vaevalt et küünalde viga aga mine sa tea
Minu masin. Pühitsetud olgu sinu mootor, sinu kiirendus tulgu, sinu kummid kulugu asfaldil. Meie igapäevane käivitus, anna meile esimesel katsel, ja anna meile andeks meie kiirendused linnas.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
mul oli kunagi selline viga, et külmalt käisid silindrid korralikult aga kui auto mootor soojenes hakkasid vahepeal kaks viimast silindrit puterdama kuni lakkasid üldse töötamast.minu probleem oli selles,et kui e36-el ei ole kapotiall seda summutusmatti ja ühtlasi ka kojamehe pesuri düüs ei ole korralikult kinnitatud või laseb aknapesuvedelikku läbi siis see tilgub täpselt mootori peal oleva plastmasskaane vahele ja sealt juba plokikaane peale sinna auku kus paikneb küünal koos süütepooliga.mõne ajaga tilgub sinna piisavalt vett mis hakkab kulunud piipude vahelt sädet üle peksma miks ta külmalt mul töötas ei oska õelda(võibolla soojenedes aurustus piibu vahele) igal juhul minul oli kaks viimast küünlaava vett poolenisti täis
vahetasin küünlapiibud ära ja panin kapoti alla mati tagasi ja rohkem sinna vett pole tilkunud mootor töötab ka nüüd laitmatult
vahetasin küünlapiibud ära ja panin kapoti alla mati tagasi ja rohkem sinna vett pole tilkunud mootor töötab ka nüüd laitmatult
-
- Huviline
- Postitusi: 398
- Liitunud: 27.09.2006 21:24 37
- Peamine sõiduk: BMW e36 T5
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
ma esialgu vaatan üle selle veeasja mis jargo rääkis
viskan küünlatele ka pilgu peale
survete mõõtmiseks võimalust kahjuks pole
muidu kas bmw'l peavad mingid erilised küünlad olema vms sest muidu võtaks mõned töötavad küünlad kaasa ja saaks proovida teistega ka
muidugi samas kui ainult aegajalt ei tööta paar pütta siis ei pruugi kohe aru ka saada
viskan küünlatele ka pilgu peale
survete mõõtmiseks võimalust kahjuks pole
muidu kas bmw'l peavad mingid erilised küünlad olema vms sest muidu võtaks mõned töötavad küünlad kaasa ja saaks proovida teistega ka
muidugi samas kui ainult aegajalt ei tööta paar pütta siis ei pruugi kohe aru ka saada
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6100
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
odavat pole tegelikult midagi.kui on siiski süütepool siis uue hind on päris soolane(ja neid 6).muide võib viga veel olla ka kütusesüsteemis,väljalaskesüsteemis,elektrisüsteemis,kus iganes kui bensiinirõhk liiga madalale langeb hakkab ka puterdama nagu pooled silindrid oleks oma töö lõpetanud(penapump...klapp) lihtsam oleks keegi kaasa võtta kes mõned elementaarsemad asjad oskab kohapeal ära vaadata survete mõõtmiseks on peaaegu igas autovaruosade poes selline riistapuu olemas..3-400 eek.
-
- Huviline
- Postitusi: 398
- Liitunud: 27.09.2006 21:24 37
- Peamine sõiduk: BMW e36 T5
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
no eks pean siis onuga rääkima et kaasa tuleks ja oma vajalikud aparaadid ka võtaksjargo kirjutas:odavat pole tegelikult midagi.kui on siiski süütepool siis uue hind on päris soolane(ja neid 6).muide võib viga veel olla ka kütusesüsteemis,väljalaskesüsteemis,elektrisüsteemis,kus iganes kui bensiinirõhk liiga madalale langeb hakkab ka puterdama nagu pooled silindrid oleks oma töö lõpetanud(penapump...klapp) lihtsam oleks keegi kaasa võtta kes mõned elementaarsemad asjad oskab kohapeal ära vaadata survete mõõtmiseks on peaaegu igas autovaruosade poes selline riistapuu olemas..3-400 eek.
aga palju need surved olema peaksid normaalsel mootoril?