Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Oskab keegi öelda kas annab esimestel õõtsadel sharniire kaa eraldi vahetada või lähevad need vahetusse koos õõtsaga? Tean et õõtsa tagumist puksi annab eraldi vahetada aga kuidas teistega lood on?
Kindel ei ole, aga minuarust mitte. Endale ostsin Meyle tugevdatud õõtsad, mille välimised sarniirid ei ole vastupidiselt originaal õõtsadele kummi leevendi sees. Meyle õõtsadele on eraldi saada ka sarniire, aga ma pole kindel kas need originaalile sobivad.
Maksavad 2200.-/tk
BMW - Big Mexican Woman
2002 E46 320d touring - igapäeva liikur - müüdud
1990 E30 316i kupee (M50b25 3l stroker) - pühapäevane projektikas
Korraliku õõtsa saab ju ca 2000 krooni eest, samas kohe kaks sarniiri vahetatud, mina ei näe küll mõtet mingeid aretusi teha.
Kui vahetada kaks õõtsa (praktiliselt terve esi sild) ja 4000-5000 krooni käib üle jõu, siis tuleb osta odavama sillaga auto.
minu meelest ei ole seda samuti palju sest siis ongi praktiliselt esisild ju remonditud pukside poole pealt paar nipetnäpet väikest jääb veel a see selleks
chulo kirjutas:üldjuhul need 1500 kroonised kaua vastu ei pea. Ei soovita Sidemi tooteid, mis ei kesta kuigi kaua.
õõts+ mingi puks veel maksis kokku 1900.- ja mina sõitsin antud komplektiga ca 80000 km millele on uus omanik veel 15000 otsa lisanud- kuu tagasi käis auto ülevaatusel ja õõtsad korras- vahetamist vajas 1 stabikas!
Hind siis ikka sinna 2000 kanti nagu Viljar mainis!
chulo kirjutas:üldjuhul need 1500 kroonised kaua vastu ei pea. Ei soovita Sidemi tooteid, mis ei kesta kuigi kaua.
õõts+ mingi puks veel maksis kokku 1900.- ja mina sõitsin antud komplektiga ca 80000 km millele on uus omanik veel 15000 otsa lisanud- kuu tagasi käis auto ülevaatusel ja õõtsad korras- vahetamist vajas 1 stabikas!
Hind siis ikka sinna 2000 kanti nagu Viljar mainis!