BMW kaubik/väikebuss.
BMW kaubik/väikebuss.
No nii, ei osanud mujale seda teemat teha, aga on päris mitu korda tulnud jutuks see mõte või arutelu, et nagu meile kõigile on teada, teeb peaaegu iga autotootja väikebusse ning kaubikuid, kuid miks ei tee seda BMW?
Või on olemas mõni vanem bmw, mida võib sellise nimeall nimetada?
Arvestades BMW auto disainerite mõttelendu ja häid ideesid, võiks ju loomupoolest olla bmw väikebuss/kaubik päris kena välimusega.
Pean silmas siis a la transit, sprinter jne liiki masinat.
Varsti kujutan juba unes ette, millise disainiga see auto võiks olla
Või on olemas mõni vanem bmw, mida võib sellise nimeall nimetada?
Arvestades BMW auto disainerite mõttelendu ja häid ideesid, võiks ju loomupoolest olla bmw väikebuss/kaubik päris kena välimusega.
Pean silmas siis a la transit, sprinter jne liiki masinat.
Varsti kujutan juba unes ette, millise disainiga see auto võiks olla
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
arvatavasti mingi sportlik mahtuniversaal on maksimaalne mis BMW konseptsiooniga veel kokku läheks. Eks uus X5 oma kahe lisaistmega seda tühimikku mudelivalikus täidabki.
Samas ei kujuta ise ette BMW-d kaubikute turul konkureerimas prantslastega. Samuti ei tahaks MB Vito sarnast õnnetust ka BMW valikus näha.
Muidugi oleks põnev vaadata konseptikaid kui keegi netiavarustest neid siia postitaks
Samas ei kujuta ise ette BMW-d kaubikute turul konkureerimas prantslastega. Samuti ei tahaks MB Vito sarnast õnnetust ka BMW valikus näha.
Muidugi oleks põnev vaadata konseptikaid kui keegi netiavarustest neid siia postitaks
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kui midagi, siis vast see ta olla võikski.Raivo kirjutas:Ma arvan, et kui bemar neid ka peaks tegema, siis kindlasti mitte tavapärases mõistes kaubikuid, pigem sellised 1MEEK+ maksvaid, mis konkureeriksid juba VW Multivan Business tüüpi veokitega (märksõnaks: luksus, luksus luksus ja hind 1.5milkut).
Mercedes EQS 450+ 2022
Ega keegi uut Ford Transitit ei ootagi. Praegu näiteks VW Multivan ongi ainuke omataolistest, ükski prantslane ega MB vito ei küündi sinna lähedalegi. Ainukesed mis VW konkurentsis on, on USA-kad muidugu nendel juba omad probleemid (suured bensiinimootorid ja varuosade hinnad on ka kosmosevaldkonnast)Raivo kirjutas:Ma arvan, et kui bemar neid ka peaks tegema, siis kindlasti mitte tavapärases mõistes kaubikuid, pigem sellised 1MEEK+ maksvaid, mis konkureeriksid juba VW Multivan Business tüüpi veokitega (märksõnaks: luksus, luksus luksus ja hind 1.5milkut).
Ja ma arvan, et kui x5 panna paar istekohta juurde siis see temast küll pereautot ei teeks, mingi MB R-seeria taolist asja võiks ka BMW mõelda
E32 750i 220kW
Huvitav mis mootori sinna peaks vahele panema? Või kui pikk see nina tuleks kui seal R6 kapoti alla panna? Põiki asetusega oleks tegu juba esiveolisega .
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 18.01.2008 16:13 00
Näiteks uus MB viano V6 3.0 D heleda sisuga ja hea varustusega on kindlasti parim buss millega sõitnud olen.arnie kirjutas:Ega keegi uut Ford Transitit ei ootagi. Praegu näiteks VW Multivan ongi ainuke omataolistest, ükski prantslane ega MB vito ei küündi sinna lähedalegi. Ainukesed mis VW konkurentsis on, on USA-kad muidugu nendel juba omad probleemid (suured bensiinimootorid ja varuosade hinnad on ka kosmosevaldkonnast)Raivo kirjutas:Ma arvan, et kui bemar neid ka peaks tegema, siis kindlasti mitte tavapärases mõistes kaubikuid, pigem sellised 1MEEK+ maksvaid, mis konkureeriksid juba VW Multivan Business tüüpi veokitega (märksõnaks: luksus, luksus luksus ja hind 1.5milkut).
Ja ma arvan, et kui x5 panna paar istekohta juurde siis see temast küll pereautot ei teeks, mingi MB R-seeria taolist asja võiks ka BMW mõelda
Bmw bussist olen juba ise 5 aastat vähemalt unistanud
Jala
BMW sihtgrupp ilmselt ei ole töösõidukid. Pigem ikka luksuslikud sportlikud masinad. Töösõidukite hinnad tuleksid ilmselt sellised mida tööandja lihtsalt ei raatsiks töömeestele osta - enamasti on ju tööautod suhteliselt askeetlikus varustuses.Tiit525 kirjutas:kui BMW ja Scan oma helged pead kokku panevad...you never know
Indrek
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Indrek, pole need tööautod (Rekkad siis) nii askeetlikus varustuses midagi- standardvarustuses on el. aknad, -peeglid (soojendusega), konditsioneer, kesklukk, cruise control, kompuuter, turvapadjad, MF roolid, lisana soojendusega esiklaasid, el. istmed soojendusega, automaatkastid, puldiga signad, navid, puitsisud, valuveljed, webastod, kroomi ja värki iga nurga peale jms
Oehh, seda kola ikka on
Seda ma küll ei ütleks, et enamus sõiduautode lisadale rekkad alla jääks
Kuigi tõesti, teemasse rääkides- seda ma ei usu. et BMW kunagi rekkade tegemise peale isegi mõtleb- kui, siis võiks mõeldavam olla tõesti kaubikute vms tootmine, kui sedagi.
Oehh, seda kola ikka on
Seda ma küll ei ütleks, et enamus sõiduautode lisadale rekkad alla jääks
Kuigi tõesti, teemasse rääkides- seda ma ei usu. et BMW kunagi rekkade tegemise peale isegi mõtleb- kui, siis võiks mõeldavam olla tõesti kaubikute vms tootmine, kui sedagi.