Kas sellisest amordist ka veel asja saab?
Kas sellisest amordist ka veel asja saab?
Juhtus nii, et montaazhi käigus murdus üks amort. Kuna tegemist oli kasutatud amordiga, siis pole erilisi pretensioone kuskile esitada. Aga on ehk m6tteid, kas sellist amorti oleks v6imalik/m6tet remontida (kokku keevitada):
Kuigi pildid kehva kvaliteediga, v6ib sealt välja lugeda, et pragu on murdekohal juba ammust ajast olnud (üks osa murdekohast on oksüdeerunud, roostes vmt - ühes6naga pruunikas).
Kuigi pildid kehva kvaliteediga, v6ib sealt välja lugeda, et pragu on murdekohal juba ammust ajast olnud (üks osa murdekohast on oksüdeerunud, roostes vmt - ühes6naga pruunikas).
Saab keevitada nii et jääb pidama, aga selline keevitus on kallis, ja prof keevitajat tuleb otsida. Tavaline keevitaja ei pruugi sobida, aga N: argoon ja roostevaba keevitaja, kelle tööd käivad röntgenis igapäevaselt, nende keevitus jääb pidama. Mu onu on küll päris hea keevitaja, aga mingi 50 või 100 eegu eest ta ei viitsiks teha;
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Keevita aga kokku,ei murdu ta kuskile.
Mul üks tuttav ka keevitas enam vähem samast kohast ja üle aasta on asi küll vastupidanud,ainult ennem keevitamist oleks vaja faasid sisse lasta siis jääb küll pidama.Kui vaja eks saan organiseerida et asi ära tehtaks,hinda ei tea ei usu et üle soti asi maksma läheb,kuigi mine tea ise ma seda ei tee.
Mul üks tuttav ka keevitas enam vähem samast kohast ja üle aasta on asi küll vastupidanud,ainult ennem keevitamist oleks vaja faasid sisse lasta siis jääb küll pidama.Kui vaja eks saan organiseerida et asi ära tehtaks,hinda ei tea ei usu et üle soti asi maksma läheb,kuigi mine tea ise ma seda ei tee.
Kui ma täna oma autol hakkasin esiamorte vahetama siis lahti võttes nägin, et ühte amorti oli keegi kunagi keevitatud, täpselt samast kohast. Ei tea, millal seda on keevitatud aga mina olen 2 aastat niimoodi ringi sõitnud, pole midagi juhtunud.
Pead mõlemalt poolt sälgud sisse lõikama, kinni keevitama ja ära lihvima
Pead mõlemalt poolt sälgud sisse lõikama, kinni keevitama ja ära lihvima
BMW 850i -90
BMW 325i -89
BMW 325i -89
täpsustaks... kasulikum oleks pinki panna... puurida auk ja keerata keere. peale seda tuleks võtta see (nimi ei tule meelde) pikk keerme latt ja lõigata sealt sobiv jupp...... keerata see jupp sinna auku sisse, ning autole alla keerata.võll kirjutas:keevitus kahtlane , äkki puurida murdunud kohast auk ja vint keerata kolm neli cm. ja polt sisse keerata ,poldil pea maha ja paika -edu kui on abi.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
utiili minemise vältimiseks see teema tehtud ongi (kaotada on üks p6him6tteliselt korralik amort).marek320 kirjutas:katki ta ju on, ja kaotada ple midagi, igunii lääb utiili
äkki kirjeldad seda teist v6imalust?raivar kirjutas:mida saab ikka temaga teha ..Kuid keevitada pole mõtet..
On teien võimalus kui kas see tasub ära ma ei oska öelda..Külaltki keerukas operatsioon.
helistan sulle äkki homme....patrik kirjutas:mul on nii juhtunud
ja ma olen otsa keevitanud
sõidab siiamaani
montaazhile tegelikult ei saa midagi ette heita - m6ra oli sees ja ootas ainult aega millal l6plikult ära murduda. see jahutuse asi teeb mullegi muret ja igale jorsile, kes muidu hea keevitaja oleks, seda tööd ei julge usaldadaalar kirjutas:see pidi üks vägev montaaž olema....... aga eks jah annab ikka keevitada vaata aint, et korralikult maha jahutad.
see v6imalus on alati, et kurvis mingi asi saba annab.Erik_G kirjutas:jah keevitada annab kindlasi aga mõlesin prääga sellele et kui sul kuskil kurvis see keevitus saba annab on minek ka ära vast hakka riskima. või kui keevitad lase mingil spetsjomm vennal teha...
horisontaalasendis on ta pildil amort on peaaegu täiesti välja t6mmatud, seega suur osa sellest jämedamast varda osast läheb veel amordi sisse (amordi käik on kogu selle läikiva osa ulatuses, kuipalju sellest reaalselt kasutatakse, seda ma ei oska öelda).Mart_R kirjutas:soon, mis asendis pildi peal amort on? Kas võlli jämedam osa läheb veel amordi sisse?
mul pisike mõte tekkis oma inseneri ajus....
äkki enne patendi panemist räägid ka oma m6tetest?
&võll kirjutas:keevitus kahtlane , äkki puurida murdunud kohast auk ja vint keerata kolm neli cm. ja polt sisse keerata ,poldil pea maha ja paika -edu kui on abi.
need vist ei ole antud kontekstis väga head m6tted, aga aitähefekt kirjutas:täpsustaks... kasulikum oleks pinki panna... puurida auk ja keerata keere. peale seda tuleks võtta see (nimi ei tule meelde) pikk keerme latt ja lõigata sealt sobiv jupp...... keerata see jupp sinna auku sisse, ning autole alla keerata.
_________________________
ehk oli teemast ka teistele abi.
Korralik keevitus koht on tugevam kui metall selle ümber, seda õpetas mulle mu onu, onu sai seda teada koolis, kus soome spets keevitaja neid õpetas; võeti tõstuki käpp, mis lõigati pooleks, seejärel keevitas õpetaja selle kokku, keevitas pool tundi järjest, kui käpp oli maha jahtunud, pandi ta pressi alla, kus teda hakati painutama, lõpuks murdus käpp pooleks, aga mitte keevituskohast, keevituskohale tehti röntgen, seal pold ühtegi õhumulli ega mikropragu. Vot nii keevitavad profid. Aga miks hea keevituskoht on tugevam kui metall selle ümber, ma ei tea, onu seletas mulle aga, ma ei ole metallide omadusi kunagi õppinud ja ei saanud sellest aru.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
kui terve see läikiv osa peab mingis olukorras liikuma amordi sisse, siis minu idee ei maksa.soon kirjutas:horisontaalasendis on ta pildil amort on peaaegu täiesti välja t6mmatud, seega suur osa sellest jämedamast varda osast läheb veel amordi sisse (amordi käik on kogu selle läikiva osa ulatuses, kuipalju sellest reaalselt kasutatakse, seda ma ei oska öelda).Mart_R kirjutas:]soon, mis asendis pildi peal amort on? Kas võlli jämedam osa läheb veel amordi sisse?
mul pisike mõte tekkis oma inseneri ajus....
äkki enne patendi panemist räägid ka oma m6tetest?
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
keevituskoht on jah tugevam aga probleem on keevituse ümber oleva metalliga mis kuumenedes muudab oma omadusi ja selleks, et see võimalikult vähe muutuks ongi jahutus oluline- teatavate sulamite puhul on jahutus suhteliselt keeruline- tean, et sellises asutuses nagu Tamsalu EPT on vendasid, kes saaks sind aidata- hinda ei oska öelda aga usutavasti mitte väga kallis. Pead ei anna!Sander kirjutas:Korralik keevitus koht on tugevam kui metall selle ümber, seda õpetas mulle mu onu, onu sai seda teada koolis, kus soome spets keevitaja neid õpetas; võeti tõstuki käpp, mis lõigati pooleks, seejärel keevitas õpetaja selle kokku, keevitas pool tundi järjest, kui käpp oli maha jahtunud, pandi ta pressi alla, kus teda hakati painutama, lõpuks murdus käpp pooleks, aga mitte keevituskohast, keevituskohale tehti röntgen, seal pold ühtegi õhumulli ega mikropragu. Vot nii keevitavad profid. Aga miks hea keevituskoht on tugevam kui metall selle ümber, ma ei tea, onu seletas mulle aga, ma ei ole metallide omadusi kunagi õppinud ja ei saanud sellest aru.
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw