Mida arvate United Motors-i teenindusest
Käisin veebruaris Tartu UM-is. Vead -välimised rooliotsad lõtkuga,esimene lühem õõts lõtkuga,tagumine õõts ka p...s. Esimesed suured õõtsad pehmed kuid veel ei loksu. Need suured õõtsad koos puksidega kaks kuud tagasi vahetatud(originaalid) ja veel kapron tugevdus ka puksi sees! Tuttavate remondifirmas väänati ja käänati -käis ka samas ülevaatuse kanalil, kuid mida ei leitud olid loksud ja lõtkud! 12500- jäi seekord taskusse Eelmine kord Tallinna UM -is leiti ka vigu, kuid siis olid ka lõtkud reaalsed. Ainult stabika kont oli liialdus mida ka 40 000 km hiljem tartu UM välja vahetada ei soovitanud Ühesõnaga -usalda, aga kontrolli.
See ju ammu kõigile selge, et UMis töö ja varuosad kallid ning soovituslikult lastakse kõik "tolmused" asjad ära vahetada. Kui selline poliitika sobib, siis käid Umis, kui ei, siis mis sa sinna ronid - sellepärast, et saab midagi tasuta või. Igaks juhuks lasta sillajuppe vahetada on ju ressursside raiskamine.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ei tea. Käisin ka oma 7-mesega eelmine suvi sillakontrollis. Siis tuli nendepoolne pakkumine natuke üle 20 000 krooni.
Amordid olid endale olemas juba, nii et selle arvestasin maha, siis ühe lati võtsin ka tõõde nimekirjast maha(paraleelvarras) ja kõik muu kupatus oli kokku natuke üle 6000.- Minu arust ei olnud midagist üle mõistuse ja UM-i hinnad on ju paigas tõõtundide alusel, kuipalju tunde milliseks tõõks kulub.
See neile ju ette antud.
Amordid olid endale olemas juba, nii et selle arvestasin maha, siis ühe lati võtsin ka tõõde nimekirjast maha(paraleelvarras) ja kõik muu kupatus oli kokku natuke üle 6000.- Minu arust ei olnud midagist üle mõistuse ja UM-i hinnad on ju paigas tõõtundide alusel, kuipalju tunde milliseks tõõks kulub.
See neile ju ette antud.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Kas keegi käsib neid juppe vahetada? Nad just soovitavad vahetada ja mitte ei vaheta neid ilma sinu nõusolekuta. Alati saab ju teeninduses üle küsida, et kui hull see asi ikka tegelikult on.joxs kirjutas:See ju ammu kõigile selge, et UMis töö ja varuosad kallid ning soovituslikult lastakse kõik "tolmused" asjad ära vahetada. Kui selline poliitika sobib, siis käid Umis, kui ei, siis mis sa sinna ronid - sellepärast, et saab midagi tasuta või. Igaks juhuks lasta sillajuppe vahetada on ju ressursside raiskamine.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 839
- Liitunud: 10.02.2007 14:11 50
- Peamine sõiduk: F20'LCI M140i xDrive
- Asukoht: Turku
Üldiselt UM-s on niisugused perfektsonistid. Võib olla et nende arvamusel tuleb migi jupp vahetada, aga lähed kuhugi teisse teenindusse ja seal ütlevad et saab veel sõita selle jupiga küll ja küll. Minu isiklik arvamus on selline, et kui tahad et auto oleks ideaalses korras, siis tuleb ikka kuulata mida UM-s räägitakse ja vahetada neid juppe. Veel üks märkus on see, et nad ise eriti ei viitsi vanemate autodega tegeleda.
-
- Klubiliige
- Postitusi: 839
- Liitunud: 10.02.2007 14:11 50
- Peamine sõiduk: F20'LCI M140i xDrive
- Asukoht: Turku
Ei noh, minu preagust Touringut võtavad kah meelsasti ja viisakalt, kuna ma olen juba ammune klient seal, aga Compacti puhul, eriti kui ma viisin seda esimesed korrad oli küll umbes niimoodi, et mees, parem mine tee hooldus mingi onu Vasja juures, siis saab odavamalt. Noh, tegelikult ju iseenesest hea nõu, aga teine asi on et iga onu Vasjat ei saa usaldada ju Üldiselt jah, Tartu UM, kus ma autot hooldan, on väga hea koht, ei ole midagi halba öelda. Tegelikult on olemas 2 kohta, kuhu ma rahuliku südamega viin auto teenindusse - Tartu UM ja Angelar Garaaž Tallinnas.VeikoA kirjutas:Nu minu kunagine E36, 316i, 75kW, aastast 94 võeti ilma pikema jututa hooldusesse Pärnu UM'is. Teenindus oli viisakas ja anti veel nõu, mis ja kuidas.Xanax kirjutas:Veel üks märkus on see, et nad ise eriti ei viitsi vanemate autodega tegeleda.
Mina ei saa midagi halba öelda.
Super
Esmaspäeval sai kontrollitu kollase tule põhjust armatuuris. Diagnoosiks kahe nukaanduri viga 4'st, kiire tellimus sisse ja täna hommikul saabusid uued anurid. Kella 12'ks leiti ka aeg teenindusse ja mis ma oskan kosta.
Mulle istub selline suhtumine ja kohe pidin jagama teiega seda
Suured tänud Tarmo Riibergile
Esmaspäeval sai kontrollitu kollase tule põhjust armatuuris. Diagnoosiks kahe nukaanduri viga 4'st, kiire tellimus sisse ja täna hommikul saabusid uued anurid. Kella 12'ks leiti ka aeg teenindusse ja mis ma oskan kosta.
Mulle istub selline suhtumine ja kohe pidin jagama teiega seda
Suured tänud Tarmo Riibergile
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3559
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kuna siin viimasel ajal tihti käidud UM'is siis saan ka veidi öelda miskit.Aus olla,siis mul pole ühtegi halba kogemust seal kellegiga.Kodanik Rain (perek nime ei tea) on vägagi asjalik ja abivalmis ja üks noormees veel,kes istub paremal pool letinurgas.
Üks uimane tüüp on ka,vähemalt tundub,aga siiani olen hakkama saanud.Ühtegi paha sõna küll ei oska öelda
Üks uimane tüüp on ka,vähemalt tundub,aga siiani olen hakkama saanud.Ühtegi paha sõna küll ei oska öelda
- eivoe
- Huviline
- Postitusi: 1312
- Liitunud: 08.05.2007 17:19 20
- Peamine sõiduk: BMW 525D
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
Viskaks ka sis ühe kivi uue UMi esinduse kapsaaeda. Nimelt, kui autolt varastati iluliistud koos parkimis anduritega, sai käidud seal uues UMi esinduses Jüril. Vaadati auto üle ja tehti pakkumine kaskosse. Kasko oli sellega nõus ja saatis UMi kirja, mis kinnitab nõusolekut kuid UM oli sellekirja kahesilmavahele jätnud ja mina muudkui ootasin ja ootasin. Lõpuks sai sis ühendust võetud ja sis UM vabandas küll väga palju
Lõpuks leiti aeg, 18. augustil, kus võetakse minu masin ka sisse.
Lõpuks leiti aeg, 18. augustil, kus võetakse minu masin ka sisse.
530dT(DE-kat, Chip, shortsift)
Mul jälle oli hiljuti väga positiivne kogemus Haabersti esindusega. Olukord ise mõneti sarnane Trionic-u juhtumile. Kokkulepitud ajal võeti auto töösse, kokkulepitud ajal anti tagasi. Pikka juttu ei tehtud, kõik toimis nii, nagu lubatud. Asendusauto anti tasuta. Ja lõpetuseks töö, mis tehti, oli superkorralik: väikese kriimu kõrvaldamiseks värviti terve stange.
Täitsa 5+ minu poolt.
Täitsa 5+ minu poolt.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Kuna probleemidest peaks siis kirjutama siis... miks tehti remondi kalkulatsioon allahindlusega 7% kui kampaanias oli jutt, et 15% ja levinud jupidel veel erihinnad? Kalkulatsioon ise;
http://www.bmw520.planet.ee/Pakkumine.pdf
Ma saan aru, et töölt on tehtud ale, aga jupidel on ikka tavaline hind.
EDIT. vaadake pakkumise kuupäeva
http://www.bmw520.planet.ee/Pakkumine.pdf
Ma saan aru, et töölt on tehtud ale, aga jupidel on ikka tavaline hind.
EDIT. vaadake pakkumise kuupäeva
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- Raul_A
- Huviline
- Postitusi: 927
- Liitunud: 02.12.2007 22:26 37
- Peamine sõiduk: BMW 735iA
- Telefon: 358406813770
- Asukoht: Tartu - Elva - Helsinki - Espoo
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=35&t=51273
Ajaviiteks võiks mõned kasutajad ülaltoodud teema läbi lugeda.
Tervitades
Ajaviiteks võiks mõned kasutajad ülaltoodud teema läbi lugeda.
Tervitades
jaaHah
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Pigem on muudatused seotud toimunud koondamistega...
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Peetri esinduse ehitamine toimus väga valel ajal. No aga kes seda ette teadis niiväga, Nastja teadis muidutanel25 kirjutas:UM-l maksuvõlg ligi miljon krooni. Varuosasid jõuab veel tarnida?
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Tean omastkäest ja ka sõprade kaudu, et Valooris töötab kõige suurem idioodikari, keda ülevaatajate sekka lastud. Nad ei jaga kohe üldse matsu välja. Sõbra autoga sai käidud, siis tunnistati äsja vahetatud õõtsapuksid "eluohtlikeks" ja taheti ka perfektselt töötav käsipidur läbi kukutada.taunod kirjutas:Mul oli just teistsugune seik. Tartu UM-ist ütlesid, et peaksin minema ülevaatuselt läbi (väiksed vead).
Ülevaatusel aga öeldi, et hea "hull" oled, et sellise sarniiriga sõidad, võid ju üle katuse käia.
Mine võta kinni keda uskuda Mina vahetasin ära jupid mida ülevaatuse läbimiseks vaja oli (ju siis Viljandis Valoor rangem koht )!
Ise olen käinud Raelis ja Silleris. Silleri meeskond on väga asjalik ja sõbralik, virisemist ei ole, ainult konkreetne jutt.
Rev range is there to be used!
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Ei tea kas kokkusattumus või milles asi, aga mulle tundub, et depresiivsed ajad on ka UM-i jõudnud. Varem võis kindel olla, et kui rahast ei hoolinud siis autot sinna viies said igati rahuldava tulemuse vastu. Nüüd aasta jooksul on aga ridamisi negatiivseid kogemusi alates lohakast tööst (kerge remondi käigus raskelt rikutud värv), keskele veidi ebakompetentsust (suutmatus lahendada tehase immo korduvat läbipõlemise probleemi), kuni lauslolluseni välja (kogu krempliga kliimaventilaatori vahetuse pähemäärida üritamine mootori õhtuamise asemel).
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Mida arvate United Motors-i teenindusest <- Lugesin läbi ja tõdesin, et kogu omapoolse kiidulaulu jätkuks, tuleb nüüd tõsist pahameelt avaldada.
09.10.09 - tuvastati autol totaalselt umbes piduri vaakumvõimendi äravoolukanal (sõlm, mis igal õlivahetusel on kohustuslik hooldada/puhastada eeskirja järgides)
Samal päeval teavitasin ka United Motors AS-i teenindust juhtunust, lootuses, et auto võetakse kontrolli, paraku sellist abi nendepoolt ei pakutud ja lubati 12.10.09 minu kaebus teeninduse juhatajale Toomas Rumberg-le edastada.
Tema pidavat siis ühendust isiklikult võtma. Omaltpoolt sai ka kirjalik pöördumine tehtud 09.10.09 - kus kirjeldasin juhtunut ja esitasin omapoolse kahjunõude.
12.10.09 võtsin ikkagi ise ühendust teeninduse poolega ja vastuseks jällegi, et ootame/vaatame ja võetakse ise ühendust(kusjuures endiselt ei soovitud autot näha)
Peale lõunat saabus lõpuks e-mail kus herr Toomas Rumberg välistas nendepoolse eksimuse ..
Auto käis hoolduses viimati kolm kuud tagasi, et siis selle ajaga ladustus "värskelt hooldatud/puhastatud" äravoolukanalisse sellisel hulgal okkaid, lehti jms. mis kokkuvõtteks juba muda meenutava olluse sinna moodustas.
Lisaks suutis tänu ummistusele tekkinud veehulk kahjustada ka piduri vaakumvõimendi sisemust sellisel määral, et see korralikult roosteseks muutunud oli - seda siis kolme kuuga ..
Minule tundub see ilmselge liialdus, ning esinduse hoolimatu suhtumise tulem. Niipalju siis usaldusest margiesinduse ja margipõhiste spetsiifiliste sõlmede hoolduse kohapealt ..
Juhtub - loomulikult, paraku vähesed on valmis seda tunnistama.
Enim tuska tekitabki just seik, et ilma autot eelnevalt kontrollimata oli United Motors AS- i teenindus veendunud nendepoolt korrektselt teostatud hoolde programmist.
Halenaljakas on see, et hoolimata juhtunust, sooviksin ka edaspidi oma automuredega nende poole pöörduda ..
09.10.09 - tuvastati autol totaalselt umbes piduri vaakumvõimendi äravoolukanal (sõlm, mis igal õlivahetusel on kohustuslik hooldada/puhastada eeskirja järgides)
Samal päeval teavitasin ka United Motors AS-i teenindust juhtunust, lootuses, et auto võetakse kontrolli, paraku sellist abi nendepoolt ei pakutud ja lubati 12.10.09 minu kaebus teeninduse juhatajale Toomas Rumberg-le edastada.
Tema pidavat siis ühendust isiklikult võtma. Omaltpoolt sai ka kirjalik pöördumine tehtud 09.10.09 - kus kirjeldasin juhtunut ja esitasin omapoolse kahjunõude.
12.10.09 võtsin ikkagi ise ühendust teeninduse poolega ja vastuseks jällegi, et ootame/vaatame ja võetakse ise ühendust(kusjuures endiselt ei soovitud autot näha)
Peale lõunat saabus lõpuks e-mail kus herr Toomas Rumberg välistas nendepoolse eksimuse ..
Auto käis hoolduses viimati kolm kuud tagasi, et siis selle ajaga ladustus "värskelt hooldatud/puhastatud" äravoolukanalisse sellisel hulgal okkaid, lehti jms. mis kokkuvõtteks juba muda meenutava olluse sinna moodustas.
Lisaks suutis tänu ummistusele tekkinud veehulk kahjustada ka piduri vaakumvõimendi sisemust sellisel määral, et see korralikult roosteseks muutunud oli - seda siis kolme kuuga ..
Minule tundub see ilmselge liialdus, ning esinduse hoolimatu suhtumise tulem. Niipalju siis usaldusest margiesinduse ja margipõhiste spetsiifiliste sõlmede hoolduse kohapealt ..
Juhtub - loomulikult, paraku vähesed on valmis seda tunnistama.
Enim tuska tekitabki just seik, et ilma autot eelnevalt kontrollimata oli United Motors AS- i teenindus veendunud nendepoolt korrektselt teostatud hoolde programmist.
Halenaljakas on see, et hoolimata juhtunust, sooviksin ka edaspidi oma automuredega nende poole pöörduda ..
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Tänu ummistusele oli vaakumvõimendi "ruum" poolenisti vett täis, seega istus ka võimendi otseselt vees, ning läbi vaakumvõimendi tuulutuse(asub võimendi põhjas) tõmbas sealt ka võimendisse vee.
Kuna aga võimendi seinad olid seestpoolt juba roostesed, siis võib arvata, et see ei olnud esimene "veeuputus" seal süsteemis.
edit; võimendit vaadeldi seestpoolt endoskoobiga.
Kuna aga võimendi seinad olid seestpoolt juba roostesed, siis võib arvata, et see ei olnud esimene "veeuputus" seal süsteemis.
edit; võimendit vaadeldi seestpoolt endoskoobiga.
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Mina ei arvagi, et see kolme kuuga juhtuda sai, pigem ongi probleem selles, et antud kanal ja sellest tulenevad kahjustused on tekkinud just aastate pikkuse ebapädeva hooldetöö tulemina.Lisaks suutis tänu ummistusele tekkinud veehulk kahjustada ka piduri vaakumvõimendi sisemust sellisel määral, et see korralikult roosteseks muutunud oli - seda siis kolme kuuga ..
Minule tundub see ilmselge liialdus, ning esinduse hoolimatu suhtumise tulem.
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Auto on uuena UM-st ostetud. Kõik korralised hooldused on õigeaegselt UM-s teostatud, seega aastas korra on hoole kindlasti tehtud (vähemalt hooldusraamatu järgi) kas ka praktikas .. seda teab vaid teeninduse personal.
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Tehas näebki ette selle sõlme kontrolli/puhastamise igal õlivahetusel. Kinnitas seda ka Toomas Rumberg.
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Kirjutan oma ema poolt paar lauset UM-õismäe teeninduse kohta. Kaks suhteliselt kummalist seika üksteise järgi.
1. Tagumised pidurid jäid peale, tehti hinnapakkumine ca. 5000.- ja telefonis räägiti kulunud piduriklotsidest. Seepeale õnneks helistas ema mulle ja küsis, kas kõik ongi nii kallis? Kiire kõne Audacer-i... EI OLE VÕIMALIK 5000.- KLOTSIDE EEST oli vastuseks. Kui tehnikakauge ema UM-i autole järgi läks ja töödest keeldus, hakati rääkima ka ketaste vahetusest, mis oli hinna sees. Ühesõnaga infot varjati. Klotsid vahetas AUDACER.
2. Täna käis ema talverattaid vahetamas UM-is, kuna need on seal hoiul. Rehvid velgedel - aeg oli lepitud 9.00 ja auto sai kätte 10.30 e. 1,5h balansseeriti ja vahetati....MÜSTIKA. Ema puruvihane ja tööde vastuvõtja tegi arusaamatut nägu. See ei piirdunud sellega, vaid soovitati panna aeg piduriklotside vahetuseks, kuna tagumiste klotside vahetuse AEG (mida see tähendada küll võiks) pidavat käes olema. Sellepeale vastas ema, et just ca 1kuu tagasi vahetati . Tööde vastuvõtja tegi kiire kõne töömehele... tuli järgmine jutt: ESIMESTE PIDURIKLOTSIDE VAHETUSE AEG ON KÄES.
Kõik see on imelik ja tundub, et otsitakse tööd, mida ei ole vaja teha.
Seda tehakse inimeste kulul, kes on suhteliselt autode-tehnika kauged.
1. Tagumised pidurid jäid peale, tehti hinnapakkumine ca. 5000.- ja telefonis räägiti kulunud piduriklotsidest. Seepeale õnneks helistas ema mulle ja küsis, kas kõik ongi nii kallis? Kiire kõne Audacer-i... EI OLE VÕIMALIK 5000.- KLOTSIDE EEST oli vastuseks. Kui tehnikakauge ema UM-i autole järgi läks ja töödest keeldus, hakati rääkima ka ketaste vahetusest, mis oli hinna sees. Ühesõnaga infot varjati. Klotsid vahetas AUDACER.
2. Täna käis ema talverattaid vahetamas UM-is, kuna need on seal hoiul. Rehvid velgedel - aeg oli lepitud 9.00 ja auto sai kätte 10.30 e. 1,5h balansseeriti ja vahetati....MÜSTIKA. Ema puruvihane ja tööde vastuvõtja tegi arusaamatut nägu. See ei piirdunud sellega, vaid soovitati panna aeg piduriklotside vahetuseks, kuna tagumiste klotside vahetuse AEG (mida see tähendada küll võiks) pidavat käes olema. Sellepeale vastas ema, et just ca 1kuu tagasi vahetati . Tööde vastuvõtja tegi kiire kõne töömehele... tuli järgmine jutt: ESIMESTE PIDURIKLOTSIDE VAHETUSE AEG ON KÄES.
Kõik see on imelik ja tundub, et otsitakse tööd, mida ei ole vaja teha.
Seda tehakse inimeste kulul, kes on suhteliselt autode-tehnika kauged.
320i-83a.
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Endal kogemus Kohtla-Järve UM-iga ja olen rahul. Eks nad hea meelega teeks uuemaid masinaid aga suhtumine muidu on meeldiv. Müügimees hakkas mulle ooteajal juba E46 maha müüma (käisin E36-ga). Ütlesin et teeme ikka enne ühe korda ja siis vaatame uuemaid, see lause talle meeldis
E36 320. 95/11
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2409
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
United Motors: BMW-de varuosad jäid hädamaandunud lennukisse
.. et siis lennuki-crash ka BMW-ga seotud
.. et siis lennuki-crash ka BMW-ga seotud
V8
Re: Mida arvate United Motors-i teenindusest
Ka mul on üks halb kogemus Peetri UM-iga. Remondi ja hoolduse "osakonna" ühel ahvil oli selline suhtumine, et kui oma X6-ga sinna ette ei veere ja 100K lambist letile ei löö, siis oled lihtsalt loll pööbel, kellele pole vaja midagi seletada - hea, et üldse välja ei visata.
Nimelt asi selles, et lihtsalt küsisin, et kus asub 5-se BMW etteandepumba relee, kuna tahtsin nimetatud vidinat sealt osta.
Selle peale vastati, et meil pole siin mingi koolitusasutus, teeme töökäsu ja vahetame selle ise ära ..
Nii lolli jutu peale tulin sealt tulema, otsisin omal käel selle relee üles ja vahetasin ise ära
Samas jälle varuosades töötav Olger Väli on väga sõbralik ja abivalmis inimene. Edu talle!
Nimelt asi selles, et lihtsalt küsisin, et kus asub 5-se BMW etteandepumba relee, kuna tahtsin nimetatud vidinat sealt osta.
Selle peale vastati, et meil pole siin mingi koolitusasutus, teeme töökäsu ja vahetame selle ise ära ..
Nii lolli jutu peale tulin sealt tulema, otsisin omal käel selle relee üles ja vahetasin ise ära
Samas jälle varuosades töötav Olger Väli on väga sõbralik ja abivalmis inimene. Edu talle!