Kas foorumikasutajad on liikluses kukupaid?
kui mul veel e36 oli siis man kast justkui kutsus tuuritama ja kimama linnavahel, kuid õnneks/kahjuks sain lõpuks oma vägagi valusad vitsad kätte politsei käest ja nüüdseks on see kihutamise vajadus läinud
sellele aitaks kaasa ka 34 automaatkast...nüüd lihtsalt vedelen seal roolitaga, vaikselt chillin hea muusika saatel
autosid lasen vahele küll ja inimesed lasen ka üle tee, suunatuli on ka hea sõber mul
sellele aitaks kaasa ka 34 automaatkast...nüüd lihtsalt vedelen seal roolitaga, vaikselt chillin hea muusika saatel
autosid lasen vahele küll ja inimesed lasen ka üle tee, suunatuli on ka hea sõber mul
BMW 525i e34
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=4&t=53306
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2404
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
... see jällegi üks teemadest, mis kuskile väga ei vii.
irw @ "... muidu olen viks ja viisakas, kummi ei vilista ja kiirust ei ületa... eriti.. .. a vahest on lihtsalt natuke libe vms"
enda kohta ma ei ütle rohkem midagi, kui et üritan sõita nii, et mitte BMW-Klubi nimele häbi teha.
.. sai üks tore "ümmargune" jutt jälle
irw @ "... muidu olen viks ja viisakas, kummi ei vilista ja kiirust ei ületa... eriti.. .. a vahest on lihtsalt natuke libe vms"
enda kohta ma ei ütle rohkem midagi, kui et üritan sõita nii, et mitte BMW-Klubi nimele häbi teha.
.. sai üks tore "ümmargune" jutt jälle
V8
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 406
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Kle sa peaks ise väga hästi teadma, et suured mootorid ja märg teekate on libe! Pling pling veojõukontroll.....TarmoV12 kirjutas:... see jällegi üks teemadest, mis kuskile väga ei vii.
irw @ "... muidu olen viks ja viisakas, kummi ei vilista ja kiirust ei ületa... eriti.. .. a vahest on lihtsalt natuke libe vms"
No kuna mul on "kapsalehed" klaasidel siis see kiirusehullus jäi sinna esimesse aastasse, ja see oligi kõige suurem miinus, sest noh jah, maanteel oli ikka väga palju km/h üle
Aga enam mitte
Suunatuli tuleb automaatselt, turvarihm peale juba iseenesest (ma pole kunagi ilma turvavööta sõitnud), inimesed ja koerad lasen üle tee , punane tuli on punane, vahele lasen alati autosid kui on ummikud või keegi tahab tipptunnil kõrvalteelt välja saada, tulesid vilgutan kui vastutuleval autol tuled ei põle, kiirust ületan linnas 0-10 km/h (oleneb olukorrast), maanteel jah 0-20 km/h
Aga mulle siiski meeldib sõita inglite ja udutuledega Ilusam on ju
Aga enam mitte
Suunatuli tuleb automaatselt, turvarihm peale juba iseenesest (ma pole kunagi ilma turvavööta sõitnud), inimesed ja koerad lasen üle tee , punane tuli on punane, vahele lasen alati autosid kui on ummikud või keegi tahab tipptunnil kõrvalteelt välja saada, tulesid vilgutan kui vastutuleval autol tuled ei põle, kiirust ületan linnas 0-10 km/h (oleneb olukorrast), maanteel jah 0-20 km/h
Aga mulle siiski meeldib sõita inglite ja udutuledega Ilusam on ju
Janayza ja Tieego
-
- Huviline
- Postitusi: 880
- Liitunud: 14.01.2007 12:07 07
- Peamine sõiduk: BMW F48 X1 170kW
- Asukoht: Tln/Trt/Hiiumaa
Kummi ei vilista. Ei taha uusi rehve kulutada. Mootor ka kõigeset 1.8. Eelnevast tulenevalt külge ka ei libista. Ainult talvel vahest, teistest eemal, auto tunnetuse ja harjutamise mõttes.
Kui inimene ülekäigukohas, siis ikka üle lasen. Samas rattureid põhimõtteliselt ei lase kui nad just sadulast maha ei tule. Kiirus on linnas lubatud piires kui foorid just ei sunni vahel teisiti tegutsema.
Maanteel on tavaline taks +10-15 km/h, sest sõidan pidevalt 300km-st otsa. Möödasõidul suureneb kiirus pisut rohkem. Vihkan neid, kes aeglaselt teisest mööda venivad, raisates sellega terve sirge. Möödasõite tehes olen pidevjoonte suhtes üsna range ning üldse kahtlastes kohtades jätan pigem tegemata.
Tulesid vilgutan erinevate põhjuste pärast. Rusikat olen ka viimasel ajal hakanud julgemalt näitama.
Suunad, turvavöö - nii nagu peab.
Ahjaa...politsei aktsiaid on kaks kora ostetud. Ju see ongi loomu rahulikumaks teinud.
Patustan päevasel ajal inglite ja udukatega. Ei saa selle vastu. Ilus.
Kui inimene ülekäigukohas, siis ikka üle lasen. Samas rattureid põhimõtteliselt ei lase kui nad just sadulast maha ei tule. Kiirus on linnas lubatud piires kui foorid just ei sunni vahel teisiti tegutsema.
Maanteel on tavaline taks +10-15 km/h, sest sõidan pidevalt 300km-st otsa. Möödasõidul suureneb kiirus pisut rohkem. Vihkan neid, kes aeglaselt teisest mööda venivad, raisates sellega terve sirge. Möödasõite tehes olen pidevjoonte suhtes üsna range ning üldse kahtlastes kohtades jätan pigem tegemata.
Tulesid vilgutan erinevate põhjuste pärast. Rusikat olen ka viimasel ajal hakanud julgemalt näitama.
Suunad, turvavöö - nii nagu peab.
Ahjaa...politsei aktsiaid on kaks kora ostetud. Ju see ongi loomu rahulikumaks teinud.
Patustan päevasel ajal inglite ja udukatega. Ei saa selle vastu. Ilus.
Sinu suhtumise laseks lahinal WC't alla...Sinu arust peaks suure mootoriga autode omanikud ja kasutajad olema hullemad rikkujad liikluses?! Unusta ära selline jutt, kui sina ei suuda liigelda normaalselt, siis ei tähenda see veel seda, et keegi teine peaks lolli mängima!soldat kirjutas:BMW pole kohe kuidagi selline auto millega ilusti sõita. Selle jaoks käib mõne väikese tagasihoidliku mootoriga auto. Olgem ausad,milleks seda suurt mootorit ikka vaja on. Hea meelega kuulan muid põhjendusi...
Ma arvan et sa said minust vähe valesti aru aga olgu,selgita,milleks neid mitmesajakilovatiseid masinaid vaja on.Milles on nende otstarve?Ain kirjutas:Sinu suhtumise laseks lahinal WC't alla...Sinu arust peaks suure mootoriga autode omanikud ja kasutajad olema hullemad rikkujad liikluses?! Unusta ära selline jutt, kui sina ei suuda liigelda normaalselt, siis ei tähenda see veel seda, et keegi teine peaks lolli mängima!soldat kirjutas:BMW pole kohe kuidagi selline auto millega ilusti sõita. Selle jaoks käib mõne väikese tagasihoidliku mootoriga auto. Olgem ausad,milleks seda suurt mootorit ikka vaja on. Hea meelega kuulan muid põhjendusi...
Muidu mina saan oma masinatega kenasti hakkama,pole kordagi trahvi saanud ega midagi.
- Riivo
- Huviline
- Postitusi: 8162
- Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
- Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
- Asukoht: Edgarlandia
- Kontakt:
Ma ei saa jällegi aru inimestest kes ostavad 1.1 kuni 1.6 mootoritega autod...valdav enamus neist ei ela ega sure...foori tagant startimine võtab aega tunde....suure mootoriga auto puhul on hea tunnetada potentsiaali ja tunda end hästi selle roolis...ja liiatigi on suuremat mootorit raskem "kotti ajada", samas kui 1,4-sel elad pidevalt täiega gaasipedaali seljas linnatingimustes....maitse asisoldat kirjutas: Ma arvan et sa said minust vähe valesti aru aga olgu,selgita,milleks neid mitmesajakilovatiseid masinaid vaja on.Milles on nende otstarve?
Muidu mina saan oma masinatega kenasti hakkama,pole kordagi trahvi saanud ega midagi.
´17 4Drive
See, kui keegi foori taga muneb, ei ole mitte mootoris kinni vaid juhis.Riivo kirjutas:Ma ei saa jällegi aru inimestest kes ostavad 1.1 kuni 1.6 mootoritega autod...valdav enamus neist ei ela ega sure...foori tagant startimine võtab aega tunde...
Maanteel see 1,4 jah ei ela ega sure, linnas liigub väikese mootoriga auto siiski igati lõbusalt edasi. Ja seda olematu kütusekuluga.
Näiteks 0-50km/h sai minu 520i igast poosist Peugeot 206 1,4 käest lutti (kütusekulu vahe oli muuseas täpselt 2x). Maanteel oli seis muidugi vastupidi.
Indrek
Suuremate mootoritega on jah nii et linnas nad ökonoomsusega ei hiilga Samas maanteel aga lõppeb 1.4 jõud kus mul hakkab alles korralik vääne. Mis muudab möödasõidud lihtsaks. Ma ei taha väitta et 1.4 mööda ei saa aga lihtsalt, eba mugav on sellise autoga maanteel sõita millel puudub kiirendus võime 90 - 100 juures
- Kairi
- Klubiliige
- Postitusi: 1680
- Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
- Peamine sõiduk: BMW 320I
- Asukoht: Tallinn
Noh, ei ole ju eriti tore olla, kui hakkad 1,1 mootoriga pilliga möödasõitu tegema, ja selleks, et teistele jalgu ei jääks, pead kahe jalaga püsti pedaalil olema. Eelistan ikkagi autot, mis vaid varbaotsa vajutusega sobiva kiiruseni kiirendab.
Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ja kuhu siis ausus jäi detailsemaltno_name kirjutas:vastasin sageli, kuna 50 alas ei s6ida kunagi 50 -ga, pigem 60-70 ga. samas teinekord hoopis kiiremini, ja sama 90 alas..see 90 suhteliselt harva minu kiirus.
Kummi oteselt fooritagant ei vilista 2ra minnes, kuid parema teekattega kurvi saab kylgees ikka v6etud aegajalt
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
No pisikese mootoriga autod ongi ju linnasõidu suunitlusega. Nagu ei tasu suurelt mootorilt linnas ökonoomsust tahta, ei tasu ka pisikeselt mootorilt maanteel mingit erilist sooritust tahta.Martin_S kirjutas:Suuremate mootoritega on jah nii et linnas nad ökonoomsusega ei hiilga Samas maanteel aga lõppeb 1.4 jõud kus mul hakkab alles korralik vääne. Mis muudab möödasõidud lihtsaks. Ma ei taha väitta et 1.4 mööda ei saa aga lihtsalt, eba mugav on sellise autoga maanteel sõita millel puudub kiirendus võime 90 - 100 juures
Ärme paneme nüüd kõiki autosid ühte patta. Igal autol oma nišš.
Indrek
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
kiirus tavaliselt läheb mulgi tsipa üle nii 5-10km/h!udukatega sõidan,suunatule kang on olemas ja suunda näitan igatikorrektselt(need kes suunatuld ei näita,murraks heameelega selle kangi küljest),vahest harva käin kuskil rinkapeal ennast nö väljaelamas(vahest ka nati kummi keritud)!ei ole just eriline kihutaja ja ei näe vajadust linnavahel ohtralt talda anda!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Ma liituks selle jutuga e. ise teen samamoodi.Margus_ kirjutas:Kummi saab apteegist. Talvel sõidan sageli külgees. Kui teeolud seda lubavad, siis ületan ka kiirust, päris lendur ei ole aga harva kui sõidan lubatud piirides. Inimesed lasen alati üle tee ja punase tulega ristmike ületamist ei harrasta. Suunda näitan ja turvavöö on ka alati peal.
Ei kõvata siin praegu, vaid lihtsalt julgen tunnistada
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
kummi ei vilista, kuna ei näe selles pointi
külgees sõidan ikka, eriti talvel
kiirust ületan teiste liiklejate vahel 10km/h kanti, tuttavatel teedel üksi olles natuke rohkem
aga tõsi ta on, et peale rinkal käimist ei tõmba see maanteel 200ga sõitmine enam nii palju...rinkal on palju mõnusam külgmisi G-si nautida ja oma sõidu oskust(oskamatust) lihvida..aga no eks ikka juhtub, eriti kui 200ni läheb alla 10 seki aega
külgees sõidan ikka, eriti talvel
kiirust ületan teiste liiklejate vahel 10km/h kanti, tuttavatel teedel üksi olles natuke rohkem
aga tõsi ta on, et peale rinkal käimist ei tõmba see maanteel 200ga sõitmine enam nii palju...rinkal on palju mõnusam külgmisi G-si nautida ja oma sõidu oskust(oskamatust) lihvida..aga no eks ikka juhtub, eriti kui 200ni läheb alla 10 seki aega
BMW M5 V10
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8462
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Mina kiirandan linnas pidevalt, fooritagant kuni 60 ni ja siis kulgen rahulikult edasi.
Suunda näitan ka peaaegu alati , kui jalakäijaid üle tee lasen siis vaadatakse imelikult , aga alati vaatan ka tahavaate peeglisse , et mõni hull selga ei tuleks.
Maanteel pole ka nagu kuskile kiiret , 90-100km/h püsikaga.
Vahes libeda ilmaga turvalises kohas lasen ka külje ette kui tuleb meelde veojõu kontroll maha võtta
Suunda näitan ka peaaegu alati , kui jalakäijaid üle tee lasen siis vaadatakse imelikult , aga alati vaatan ka tahavaate peeglisse , et mõni hull selga ei tuleks.
Maanteel pole ka nagu kuskile kiiret , 90-100km/h püsikaga.
Vahes libeda ilmaga turvalises kohas lasen ka külje ette kui tuleb meelde veojõu kontroll maha võtta
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- Luuk
- Huviline
- Postitusi: 275
- Liitunud: 19.12.2007 20:36 19
- Peamine sõiduk: BMW 320i
- Asukoht: Tallinn, Mustamäe
- Kontakt:
Kui üldise liiklusvooga kaasa minna, siis paratamatult tihtipeale näitab seier rohkem kui 50 km/h. Seda harrastan ma iga päev- kulgeda liiklusvooga kaasa, et mitte jalgu jääda. Suunda näitan isegi majade vahel, inimesi lasen ka üle tee, kui õigel ajal neid märkan. Mõningad roosad juhtuvad ikka sisse, eriti kui tagant tulemas keegi tihedalt pe*ses kinni. Äkkpidurdus tähendaks taganttulija sissesõitu minule ja seda mul ausõna vaja ei ole. Selle viimase suure lumega juhtuski, et mina andsin peatusest väljuvale trollile teed, tagant tuli mingi punane jaapanlane kõksaki vastu vasakut tagumist nurka. Külg ees ei sõida, sest minu kesised sõidukogemused ja selle enesele teadvustamine lihtsalt ei luba. Rismikke nn kinni sõita ei harrasta. Kui ma ikka näen, et ees on ummik ja see sugugi ei liigu, siis ma jään ootama, olgugi, et fooris põleb mulle roheline tuli. Kui ma seal ristipidi liiklejatele üks hea hetk ette jään, tekib ju uus ummik, milleks? Olgugi, et tihtipeale tagumised tuututavad nõudlikult.
Aastaid tagasi, kui ma alles load olin saanud, juhtus selline häbiväärne lugu, et sõitsin Lenska maanteel mitu kilti vastassuunavööndis. Pime oli ja tulin kuskilt kõrvalteelt, keerasin paremale Lenska maanteele ja hakkasin sõitma Narva poole. Siis taipasin, et sõidan ju üldse valele poole ning ma ausõna ei märganud, et teispool piiret jookseb tee teises suunas. Mõtlesin, et see on mingi teepiire kraavi vms ääres. Keerasin sealsamas otsa ringi, sest arvasin, et tegu on lihtsa kahesuunalise maanteega- üks rida ühte pidii ja teine teist pidi. Sõitsin Tallinna poole ja Nehatu juures nägin, et donnerwetter!, kus ma sõidan!? Sealt põikasin siis õigesse suunda ja mõtlesin, et kui loll võib ikka üks naine olla. Õnneks oli öö ja kedagi vastu ei tulnud.
Aastaid tagasi, kui ma alles load olin saanud, juhtus selline häbiväärne lugu, et sõitsin Lenska maanteel mitu kilti vastassuunavööndis. Pime oli ja tulin kuskilt kõrvalteelt, keerasin paremale Lenska maanteele ja hakkasin sõitma Narva poole. Siis taipasin, et sõidan ju üldse valele poole ning ma ausõna ei märganud, et teispool piiret jookseb tee teises suunas. Mõtlesin, et see on mingi teepiire kraavi vms ääres. Keerasin sealsamas otsa ringi, sest arvasin, et tegu on lihtsa kahesuunalise maanteega- üks rida ühte pidii ja teine teist pidi. Sõitsin Tallinna poole ja Nehatu juures nägin, et donnerwetter!, kus ma sõidan!? Sealt põikasin siis õigesse suunda ja mõtlesin, et kui loll võib ikka üks naine olla. Õnneks oli öö ja kedagi vastu ei tulnud.
Naine roolis, auto kraavis!
BMW 320i e30 90.a.
BMW 320i e30 90.a.
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
soovitaks ka proovida mõnda 1,1-st ja 1,4 st 1,6 sest rääkimata...Riivo kirjutas:Ma ei saa jällegi aru inimestest kes ostavad 1.1 kuni 1.6 mootoritega autod...valdav enamus neist ei ela ega sure...foori tagant startimine võtab aega tunde....suure mootoriga auto puhul on hea tunnetada potentsiaali ja tunda end hästi selle roolis...ja liiatigi on suuremat mootorit raskem "kotti ajada", samas kui 1,4-sel elad pidevalt täiega gaasipedaali seljas linnatingimustes....maitse asisoldat kirjutas: Ma arvan et sa said minust vähe valesti aru aga olgu,selgita,milleks neid mitmesajakilovatiseid masinaid vaja on.Milles on nende otstarve?
Muidu mina saan oma masinatega kenasti hakkama,pole kordagi trahvi saanud ega midagi.
Nimelt on uued linnakate mootorid oma väikse kubatuuri juures aetud suht kiireks ja 0-50 km/h kiirendus võib nii mõnelgi tootjal olla päris eeskujulik! maanteel kiirusel 80++++ on muidugi juba nendega keerulisem
Ise sõidan liiklusvool + kui paha tuju siis reeglite (märkide) järgi ja kui tuju hea siis vahest, mis siin salata pattu, ka kiirendan, keeran raadio vaikseks ja kuulan meeldivat kontserti
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Rehve vilistan vähe,suunda näitan 90% kõigist juhtudest,inimesi lasen üle tee kus ettenähtud,linnavahel 60km/h liikumis kiirus,maanteel +/- 20km/h,joonestan suht tihti.Joonestamist on viimasel ajal aga vähemaks jäänud kuna mõistus on koju tulnud ning 1 hale kord seljataga.Ühel sügisõhtul juhtus nimelt,et olin sõbra(tuning)mossega valgusfoori taga ja siis tahtsin proovida,et kui kurjaks ajada,kuida siis liigub....nii ma siis kaasitasingi kuid ei pannud tähele,et minu kõrvale oli tulnud wirx oma porshega,ja sinna valgusfoori taha mu niisama kaasitamise ideed kadusidgi nagu oli kadunud wirx oma porshega