Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Jah, no mine võta nüüd kinni . Samas see teemaalgataja võib lampi ka panna ja pakkus lihtsalt suvaliselt seda aasta arvu (nagu lugeda saab, pole ta selles ise nii üldse kindel). Aga jah, vb on se E32 L7 teema lihtsalt isepandud nimi (7er.com), nagu mõned mehed oma 850csi'id M8'eks nimetavad jne (ühesõnaga auto nagu ise oleks nime väärt, aga seda ta siiski ametlikult pole).
Mulle tundub ka üha rohkem, et E32 L7-t ikkagi polnud ja see, mis ma eelmisel lk-l postitasin võib-olla lihtsalt mingi 750iL individual vms. Võimatu on lihtsalt leida andmeid e32 l7 kohta, seega kaldun isegi arvama, et seda autot ikkagi ei tehtud..
L6 nime kandis täispauk 635i Ameerikas vaid 1987 aastal. Järgmisel aastal enam armatuuri ülemist osa nahaga ei kaetud kuna see kippus pragunema ja nimi muudeti tagasi - 635i CSI. Seda L6 mudelit nimetati "highline" versiooniks. Sellele järgnenud mudelit on rahvasuus kutsutud "halfline" versiooniks.
"1987 was the only year for the US-specific L6 model. A 'luxury' 6-series that had all leather interior including headliner and dashpad, rear A/C with cooler and was available only as an automatic.
A special variation of the Highline linterior was introduced on all U.S.-specification 6-series beginning with June 1987 production (1988 model year) after BMW of North America was forced to replace a significant amount of 1987 6-series leather dashboards that had been warped by the sun in warmer parts of the United States. Unofficially known as the "Halfline" interior, it included all the Nappa leather trim of the Highline interior except for the leather dashboard and leather upper door trim."
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
--- See auto ehitati BMW-Individuali poolt käsitsi ümber luksuslikumaks Araabia turu jaoks. Ainult mõned niisugused autod ehitati, sellise varustusega nagu see suuretõenäosusega vaid üks. ---
Ülalolevast tekstist võib vast siiski järeldada, et eks see mingi eritellimusel valmistatud eksemplar ole, naftakunnid lihtsalt armastavad teistest erineda ja BMW-Individual oli nõus vastavalt nende soovidele ka auto valmis ehitama ja seetõttu vaevalt ametlikult E32 L7 kuskil hinnakirjades või kataloogides eksisteeris, nagu seda oli E23 ja E38 puhul, olgugi, et L7 nime oleks ta väärt küll.
JannP kirjutas:Täna sõitis Sikupilli kandis hõbedane E38 L7, kas keegi on varem näinud seda? Tegin mobiiliga mõned kesised pildid, aga proovin õhtuks üles panna.
jutte olen ainult kuulnud. eestist olevast L7mest .
paar aastat tagasi juba toodud
Ma nägin 10ndal seda Sossi mäest üles sõitmas. Kahjuks nägin tagantpoolt ainult, üritasin vaadata, mis numbrimärgil kirjas oli, aga ei jõudnud nii lähedale talle, keerasin enne ära. L7 siis. Vägev!
darklight kirjutas:kas sellel ülevalpool lingitud e32'l saab aknaid tumedaks teha nupust?
Natuke liiga palju James Bondi filme vaadanud?
no idee tekkis sellest et ma ei leidnud mõnedele nuppudele loogilist tähenust ja sellepärast et e38 l7 kohta oli ma usun, et "98' autokataloog" niimoodi kirjutatud, kas selline asi ka reaalselt eksisteerib ma ei tea
Nägin täna Ülemiste kandis samuti seda L7 bemmi ja tegu on ikka väga-väga soliidse liikuriga:O Kellelgi vahepeal mingit uut lisainfot pole selle masina kohta tekkinud?
darklight, mis nuppudele sa sellel e32-l loogilist seletust ei leia, ise olen sellel kõikidele nuppudele seletuse leidnud ja pole seal midagi sellist keerulist.
darklight kirjutas:kas sellel ülevalpool lingitud e32'l saab aknaid tumedaks teha nupust?
Natuke liiga palju James Bondi filme vaadanud?
A miks mitte, MB puhul tean, et 90-ndate keskpaiku oli selliseid masinaid liikvel millel sai klaasi tumedust reguleerida. Võib ka BMW-l vabalt sellise auto varustuse nimekirjas olla. LINK
Kogenud fordimees võtab poodi vana jupi kaasa!
Mess with the best and u die like the rest...:)