Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
auto 1986a 3500ja edasi põõretel tuleb mootorisse klõbin või selline klirin sisse ja jõudu jääb vähemaks.Madalamatel põõretel liigub normaalselt aga tiksub vaikselt.
Jep, nagu eelkõneleja mainis aitab sind klapiklõbina vastu klappide reguleerimine. Tee see ise või lase teha. Kuigi paistab, et Sa pole vist väga kodus selle teemaga.
Ei ole mõtet seda väikest asja tegemata jätta. Mootori töö on ikkagi tegelikult häiritud.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud) E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
ma olen klappe päris mitu korda rekullinud aga ei aita.Koha peal kui auto töötab ei ole väga hull klõbin aga kui suurel kiirusel mõõdasõitu teen ja tõmban 4käigu sisse tuleb päris jube klirin mootorisse. Aga kas selline asi ei või olla ,et klapi juhtpuksid on kulund ja klapi pesad on põlend ning ei pea enam. Mootori läbisõit on pe 350000km.
Reguleerimine toimus nii nagu peab ja sai õik õige?
Kindel, et siis klapid enam? Kuigi saaledega ei tohiks vast erilist jõukadu nagu täheldada. Aga kolin peaks "mõnus" olema.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud) E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
saale tiks on oopis teise häälega aga se on selline klirin nagu sõidaks 76bensiiniga. kunagi vend pani fiati 76 siis oli samasugune klirin suurtel põõretel kui vedu taga , aga praegu ei saa bensiini viga olla. Näiteks kui klapi loks on külgepidi liiga suur ei või klirin mootorisse tulla kui vedu on taga.
Minu autol reguleeriti klapid ära kõigest 300 krooniga ( soo tn.) , pole ju palju makstud ? Reguleerimine toimus külma mootoriga , ööseks jätsin auto sinna , hommikul tehti asi ära . Ega nõu küsimine palju rohkem maksa
selline asi tuli meelde ,et peale plokikaane lihvimist ei olnud enam võimalik ülemist hammasrihma märki paika saada, poolhammast jäi valeks ja edasi ei saand tõsta oleks liiga varaseks süüde jäänud.jagaja on nuka otsas.
uue kiiluaugu et saaks nuka õige asendi peale, selleks et kaant on madalamaks lihvitud ja nuka märk ei lähe enam paika. Oleks reguleeritav nukaratas oleks asi korras.
viljar29 kirjutas:ma olen klappe päris mitu korda rekullinud aga ei aita.Koha peal kui auto töötab ei ole väga hull klõbin aga kui suurel kiirusel mõõdasõitu teen ja tõmban 4käigu sisse tuleb päris jube klirin mootorisse. Aga kas selline asi ei või olla ,et klapi juhtpuksid on kulund ja klapi pesad on põlend ning ei pea enam. Mootori läbisõit on pe 350000km.
Arvatavasti on see "jube klirin" hoopis detoneerima läinud mootori hääl(väga tuttav minusugusele turbomootoritega tegelejale).Aga raske on ise kuulmata üle võrgu diagnoose panna.
edit:diislijoodik juba mainis,sry.
Mul m30 mootoril puutusid klapid kolbe ja mõtlesin ka, et mix klõbiseb
ei mäleta enam aga öeldi, et ühekorra saab veel lihvida. Kui plokikaant liiga palju lased maha võtta hakkavad kolvi kõrgemad kohad vastu kaan käima ja klapiajastus muutub ka.