Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Vabandust kui sellist laadi teema siin juba kusagil olemas on.
Sai siis vahetatud 91 aasta e36 1.6 mootor 2.0 vastu. Juhtmed ja muu klappisid ilusti aga ükski kell ei tööta. Tuled töötavad kõik aga kellad on kustus. Milles võib brobleem olla? Saab selle vea kuidagi ka ise parandada? Oskab keegi äkki aidata? Endal nõu juba otsas. Hakkan vaikselt sellega juba harjuma ka aga tahaks teada palju bensiini sees on, ilma et peaks seda igaks-juhuks kanistriga kaasas vedama.
Viimati muutis Tiit79, 06.05.2008 01:04 02, muudetud 2 korda kokku.
Aga kas jätsid vanad kellad alles? R4 ja R6 mootoritel on nad natuke erinevad, vähemalt tahhomeetri osas. Äkki kui R6 keelladega proovid, hakkab tööle? Pistikupesad on küll kõigil samad jah.
Vanad kellad on jah alles. Pole teistega proovinud, sest sain ainult mootori. Peab lammutust vist külastama. Kas 2.0 kellad lähevad samale armatuurile?
Kujult on kõik samasugused ja sobivad armatuuri, pistikud on ka samad. Sul mõnda sõpra kolmese omanikku ei ole? Saad proovida, kas teeb piiksu üldse, ennem kui uued ostad.
Kahjuks kolmestega sõpru pole. Kõigil ka viiesed või seitsmesed. Proovin lammutuses enne järgi kas töötavad. Kui ei, siis pole ju nagu erilist mõtet osta ka
sa kindlasti ostsid selle auto ja väidetavalt on mootor ära vahetatud.tegelikult see ise ikka nii lihtne ei ole.ise sa küll ei vahetanud!üks ikka r4 ja teine r6 moto.juhtmed ei saa sobida kuna ühel on kuus pihustit ja teisel on neli pihustit.süütesüsteemist ei tasu rääkima hakatagi.selle aasta 316-el on jagaja nuka otsas aga r6 motol on igal silindril oma süütepool jne..jne