 
 http://www.postimees.ee/090508/esileht/ ... 329369.php
 
  Kui juba lehma peer tahetakse maksustada siis mis sellest veel arvata. Riigi katel podiseb edasi ja on vaja ju kusagilt riigimasinate kütus, liising, taksoarved ja "Ärilõunad" tasuda.
 Kui juba lehma peer tahetakse maksustada siis mis sellest veel arvata. Riigi katel podiseb edasi ja on vaja ju kusagilt riigimasinate kütus, liising, taksoarved ja "Ärilõunad" tasuda. mõistlikuma valiku suunas sorry vaaan aga tõesti ei kujuta ennast istumas mingi daihatsu roolis millel aiste vahel 1.2
  mõistlikuma valiku suunas sorry vaaan aga tõesti ei kujuta ennast istumas mingi daihatsu roolis millel aiste vahel 1.2 



 
  mis kui vana siks või mosse ehitada ülelaadimisega ja kw on üle 139 siis need on kohe luksusautod või??
 mis kui vana siks või mosse ehitada ülelaadimisega ja kw on üle 139 siis need on kohe luksusautod või??  
   
   
  
  
   
   
 
 See oli kõigest sotside mõte ja ma ei usu, et teised koalitsioonis olevad erakonnad sellel seaduseks kujuneda lasevad
 See oli kõigest sotside mõte ja ma ei usu, et teised koalitsioonis olevad erakonnad sellel seaduseks kujuneda lasevad  

 http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
  http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.htmlKadedus lõi pähe?Lauri_L kirjutas:Kui sõiduatodele, selline maks, siis olen kahe käega poolt. Kes jaksab osta, see jõuab ka maksta.
 ega see tähenda kui auto tibake võimsam on kui sul,et kohe maksma peab!Ma usun,et meie seas inimesi küll kellel muudki kulutused suured on ja see 2-5k kuus on üleliiast!isegi kindlustus aasta makse on väiksem kui see!
  ega see tähenda kui auto tibake võimsam on kui sul,et kohe maksma peab!Ma usun,et meie seas inimesi küll kellel muudki kulutused suured on ja see 2-5k kuus on üleliiast!isegi kindlustus aasta makse on väiksem kui see! : http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
 : http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
lauri91 kirjutas:Maksame luksusauto eest: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
...või siis ärme maksa: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Minu arust see kilovattide järgi luksusautode ja "tavaliste" autode eristamine on ebaõiglane, vaja oleks palju rohkeim kriteeriumeid kui auto võimsus. Veel parem kui sellist lauslollust üldse ei tuleks
 üli hea näide
 üli hea näide  ma naeran nüüd tükkaega omaette
 ma naeran nüüd tükkaega omaette 
 
 

ahah, et tulevikus enam põhjendamatult võimsaid autosid ei ostetaks peedistame kõigepealt olemasolevate omanikke, suurepärane idee"«Meie selge eesmärk on suunata inimesi mõistlikuma valiku suunas, lootes, et autod, mida soetatakse tulevikus, tarbivad vähem kütust, on keskkonnasõbralikud ja väiksemad,» selgitas Saar."
 lisaks on veel see huvitav, et keskkonna sõbralikkus ja auto suurus otseselt kWst sõltuvad... mille jaoks meil siis veel trobikond üv punkte tegutseb, kes heitgaaside normidele vastavust mõõdavad. Vaadaku kohe parem passist kW järgi ja pilt selge, kes kuipalju saastab
 lisaks on veel see huvitav, et keskkonna sõbralikkus ja auto suurus otseselt kWst sõltuvad... mille jaoks meil siis veel trobikond üv punkte tegutseb, kes heitgaaside normidele vastavust mõõdavad. Vaadaku kohe parem passist kW järgi ja pilt selge, kes kuipalju saastab   
 riigi tulud kahtlemata suurenevad, iga väljapressimisega saab edukalt enda tulusid suurendada, küsimus ainult, et kuhu jääb eetikaTema sõnul saab nii samal ajal suurendada riigi tulusid, soodustada ühistranspordi kasutamist ja keskkonnahoidu.
 lisaks ka väga loogiline oletada, et just LUKSUSAUTODE OMANIKUD OTSUSTAVAD ÜHISTRANSPORDI kasuks peale maksu kehtestamist (no sellist mõttelendu pole enne näind ausõna!)
 lisaks ka väga loogiline oletada, et just LUKSUSAUTODE OMANIKUD OTSUSTAVAD ÜHISTRANSPORDI kasuks peale maksu kehtestamist (no sellist mõttelendu pole enne näind ausõna!)olete muidugi jah... äkki peaks ikka veel madalamale piiri panema, 85kW näiteks oleks paras koht... siis jääks sportauto opel calibra ka ikka sisse. samas ega nissan 100nx tundub ka päris sportlik kaugelt vaadates.. äkki paneks hoopis 66kW peale piiri tegelt«Oleme valmis arutama näiteks seda, kas just 140 kW on see piir, millest alates autosid maksustada,» lisas ta.
