E34 Tosooli vahetamine
E34 Tosooli vahetamine
Autoks E34 520IA. Seni olen saanud piisavalt abi foorumist, kuid E34 sellist rubriiki ma ei leidnud. Lugesin E39 kohta. Nagu sain aru, radika alust korki peab maha keerama, peale seda veega või spetsvahendiga läbi pesta. Kuid mingi kogus jahutusvedeliku pidi süsteemi jääma, kuidas seda välja saada? Peale süsteemi pesu, keeran radika aluse korgi kinni ja valan uue tosooli, kuid kuidas õhk välja ajada? keegi kirjutas et peab termostaati kruvi lahti keerama! Ootan huviga...
Ettetänades Stas
Ettetänades Stas
et saada veel rohkem tosooli välja, tee lahti ka punn, mis on ploki küljes.
ja veega ma küll süsteemi ei soovita läbi pesta.
õhu saad nii välja, et keerad õhutusnipli lahti, keerad kuuma põhja annad gaasi mingi 3000 pööret(hoiad seda natuke aega) , masseerid voolikuid jne jne- kõike seda niikaua kuni sellest nipliavast enam õhku ei tule vaid ainult tosool. vajadusel kordad kõiki toiminguid, st hoiad gaasi jne.
ja veega ma küll süsteemi ei soovita läbi pesta.
õhu saad nii välja, et keerad õhutusnipli lahti, keerad kuuma põhja annad gaasi mingi 3000 pööret(hoiad seda natuke aega) , masseerid voolikuid jne jne- kõike seda niikaua kuni sellest nipliavast enam õhku ei tule vaid ainult tosool. vajadusel kordad kõiki toiminguid, st hoiad gaasi jne.
2000 a. 320d, e46
1. Äkki on võimalik saada sellest mingi pilt või internetis joonis?
2. Aga miks eitohi veega, kas siis mingi spets vahendiga, need on vist jahutussüsteemi spets pesuvedelik? Samas selles postimehe artiklis oli kirjutatud, et pesta veega nii kaua, kuni vesi tuleb sama selge välja, kui sissevalamise ajal.
3. Kus see õhutusnipel asub? Keegi kirjutas et maximum kiirus ja kuumus!
Ja kui tosool on hakanud sealt välja tulema siis keeran selle nipeli kinni ikka ?
2. Aga miks eitohi veega, kas siis mingi spets vahendiga, need on vist jahutussüsteemi spets pesuvedelik? Samas selles postimehe artiklis oli kirjutatud, et pesta veega nii kaua, kuni vesi tuleb sama selge välja, kui sissevalamise ajal.
3. Kus see õhutusnipel asub? Keegi kirjutas et maximum kiirus ja kuumus!
Ja kui tosool on hakanud sealt välja tulema siis keeran selle nipeli kinni ikka ?
Polt on, nagu öeldud, 3-4 silindri kohal. Altpoolt vaadates peaks näha olema väljalaske all, mingi 17 mm mutrivõti peaks sobima kui mäletan õigesti. Ainuke polt plokis, mis mingit muud asja kinni ei hoia seal. Ja ettevaatust, sealt tuleb korraliku lahinaga välja seda vedelikku, ära nägupidi all vahi kui poldi eemaldad!
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Kui sul on m50 mootor siis on sul ainult radiaatori peal õhutus koht.
Juhul kui m20 mootor siis näiteks nagu minu autol on mõlemas kohas.. nii radiaatoril kui ka termostaadi korpuse peal.... õhutamiseks peab mõlemad lahti tegema ...
Ja Kui õhk väljas siis KINDLASI KA SULGE ÕHUTUS AVAD ....
Radiaatoril siis nimetusega bleed screw
Ja kui tegemist on m20 mootoriga siis sinaka ringidega tähistatud polt
[/img]
Juhul kui m20 mootor siis näiteks nagu minu autol on mõlemas kohas.. nii radiaatoril kui ka termostaadi korpuse peal.... õhutamiseks peab mõlemad lahti tegema ...
Ja Kui õhk väljas siis KINDLASI KA SULGE ÕHUTUS AVAD ....
Radiaatoril siis nimetusega bleed screw
Ja kui tegemist on m20 mootoriga siis sinaka ringidega tähistatud polt
[/img]
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3