Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Sai siin otsingut kasutatud aga selgust ikka ei saanud, kas nivooamortide vahetamisega tavaliste vastu tuleb roolivõimupump ka vahetada või mitte? Arvamusi tundub olevat mitmesuguseid. Iseenesest katki jaoturisse minev toru aga selle vahetamiseks tuleks jaotur maha võtta, mis eeldab ka kogu ülejäänud torustiku vahetust, kuna asi lihtsalt nii mäda. Seega saaks teha ringvoolu ainult otse pumpa tagasi. Väidetavalt pidi rõhk liiga kõrgeks minema, aga teoreetiliselt ju kui tagasillas on õige rõhk saavutatud siis peaks jaoturis klapp sulguma ja toimubki ringvool otse pumpa tagasi. Kas ma võin esisilla juurest pumbaväljundi ja tagasivoolu otse kokku panna või tuleb pump siiski ära vahetada?
Viskasin minema nivooamordid, tavalised asemele. Enne kolmikut on kummivoolik. See pooleks ja suhteliselt pikk kuuene polt sisse.
Siiamaani kõik korras ja usun, et ka edaspidi kõik korras.
Tänud lingi eest! Millegipärast firefox seda ei avanud aga IE toimib. Järeldus Pumpa vahetama ei pea võib rahulikult ühendada pumba väljundi ja tagasivoolu. MOTT.
Tuleb endal vist sama töö ette võtta sest tagumine osa ikka liiga jäik.
Nemps, anna teada kui tegid selle töö ära ja kui võimalik siis tee paar pilt kah =)
tänud Andresele selle lingi eest
korralike juppidega tehes koos töörahaga 10k kanti, kõige odavamaid juppe kasutades ja pisipudinad vanad pannes saab u poolega sellest summast hakkama.
Uued amordid, uued amordipadjad, kasutatud vedrud - mulle kokku 2300 krooni, millest 300 krooni maksid kasutatud vedrud. Amordid + padjad olid letis kokku 2500 millegagi.
KYB amortisaatorid.
Kasutatud vedru hoiab ilusti. Ei saa mitte kuskilt aru, et vedru väsinud on.
ringvoolu kõige lihtsam ilmselt teha auto all käigukasti kõrval. Sealt algavad pikad üle kolmemeetrised metalltorud mis jooksevad taha vasakusse koopasse välja. Vaja lihtsalt paarikümne cm pikkust metallist piduritoru millel stutsid mõlemas otsas.