Jama e34 esitule elektriga
Jama e34 esitule elektriga
Jama siis nagu öeldud esitule elektriga. Täpsemalt mingi aeg tagasi juhtus nii et kadus ära vasak e. juhipoolne lähitule elekter. Kontrollitud said kaitsmed ja ka testriga tulejuhtmete pesast elekter, mis puudus täielikult. Sai siis asi ette võetud ja kontrollitud ka kaitsmete pesadest (kuna reeglina vasaku ja parema poole jaoks eraldi kaitsmed minuteada). Paremal pool elekter olemas, vasakul pole seda mida pole. Sai siis pandud paremalt kaitsme pesast elekter jooksma vasakusse ja jällegi sai asja põlema. Järeldus sellest et kaitsmest tuleni jooksev osa on terve.
Aga vot seda osa kust see jama sisse tuleb enam ülesse ei leidnud. Ise elektrik ei ole nii et ei hakanud asja lammutama, üks staažikas elektrik ütles et asi võib ka olla tulede lülitis, et olevat kogenud sellist jama bemudel kuid kindel ei ole. Pole nagu vaimustuses romulasse jooksmiset ja sealt ilmaaegu uue ostmisest. Nii et äkki on keegi siin juba asjaga kursis või läbi selle koguni teinud.
Ja see lüliti jutt just selle pärast et kuulduste põhjal olevat bemu lüliti just selline et vasak parem seal eraldi klemmid või midagi säärast. Ühesõnaga juba lülitisse pidavat pooled eraldi jooksma või siis sealt välja jooksma!!!
Ootan igatahes avasüli abi ja nõu!!! Ette tänades!!!
NB!!! Sellega kaasneb ka tulede sisselülitamisel armatuuris kiri mis peaks siis viitama lähitulele! Ja see hakkab juba ausalt ära tüütama!
Aga vot seda osa kust see jama sisse tuleb enam ülesse ei leidnud. Ise elektrik ei ole nii et ei hakanud asja lammutama, üks staažikas elektrik ütles et asi võib ka olla tulede lülitis, et olevat kogenud sellist jama bemudel kuid kindel ei ole. Pole nagu vaimustuses romulasse jooksmiset ja sealt ilmaaegu uue ostmisest. Nii et äkki on keegi siin juba asjaga kursis või läbi selle koguni teinud.
Ja see lüliti jutt just selle pärast et kuulduste põhjal olevat bemu lüliti just selline et vasak parem seal eraldi klemmid või midagi säärast. Ühesõnaga juba lülitisse pidavat pooled eraldi jooksma või siis sealt välja jooksma!!!
Ootan igatahes avasüli abi ja nõu!!! Ette tänades!!!
NB!!! Sellega kaasneb ka tulede sisselülitamisel armatuuris kiri mis peaks siis viitama lähitulele! Ja see hakkab juba ausalt ära tüütama!
LKM - LampenKontrollModul (ingl.k. Light Check Module) on see suurem must karp kaitsmekastis, mis juhib ja kontrollib kõiki tulesid autos.Roger10 kirjutas:Vabandan teadmatuse pärast kuid mis asi on LKM.
http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... al/LKM.htm
Mul oli LKM-is viga see, et mitte jooted ei olnud pahad vaid ühe relee kontaktid olid ära põlenud (ilmselt oli köetud 100W pirne ), nii et vaata need ka kõik üle, Euro LKM-s on neli releed: Lähi-, kaug-, udu- ja tagumine udutuli. Erinevalt viidatud pildil kujutatust on Sinu auto LKM seest vaid ühe plaadiga, aga neli releed on samad. Ignoreeri selle pildi all olevat teksti, see on BS. Ja lähitule relee peaks mälu järgi olema see vasakpoolne (igatahes numbriga 1).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nagu ma aru saan siis selle LKM i sees 1 vist?
Ok aga kas see reguleerb siis ainult vasakut või mõlemaid pooli. Mul ju parem pool ilusti korras?
Kas see võib ka olla põhjuseks miks mul tagurdamise tuled ei põle? Igatahes elektrit sinna käigukasti juurde enam ei tule (kui just see lüliti massiga ei käi).
Ja kui sa juba sellega jamasid siis palju uue soetamise hind oli?
Ok aga kas see reguleerb siis ainult vasakut või mõlemaid pooli. Mul ju parem pool ilusti korras?
Kas see võib ka olla põhjuseks miks mul tagurdamise tuled ei põle? Igatahes elektrit sinna käigukasti juurde enam ei tule (kui just see lüliti massiga ei käi).
Ja kui sa juba sellega jamasid siis palju uue soetamise hind oli?
Ehk aitab see pilt, küll mitte LKM-st, veidi selgitada:
Esiplaanil on sarnane relee (trükiplaadil otsi tähist K1 vms) nagu LKM sees leida, külgvaates. St. paremale jäävad kaks mähise ja üks ankrule peale tulev +12V klemm, vasakule liikuvad kontaktid (üks punasesse kasti veetud). Natuke varju jäävas kaugemas nurgas on teine samasugune (pilti tuleks 90 kraadi vastupäeva keerata, et mõlemad näha oleks). Liikuv ankur on üks ja toob plusspinge. Aga need liikumatud kontaktid (relee aluse plasti valatud) viivad üks vasakusse teine aga paremasse tulesse. Mul oligi nii, et üks pool oli sulanud, seega ei põlenud juhipoolne lähituli. Kusjuures sulanud oli see relee alusplast nii, et ankur ei ulatanud enam vastu kontakti! Seal oli vaja natuke sulanud plasti maha kaapida ja viilida, et asi korda saaks!
PS siin http://www.e32fixes.com/results.asp?met ... ix&fixid=1 on veel üks õpetus!
Esiplaanil on sarnane relee (trükiplaadil otsi tähist K1 vms) nagu LKM sees leida, külgvaates. St. paremale jäävad kaks mähise ja üks ankrule peale tulev +12V klemm, vasakule liikuvad kontaktid (üks punasesse kasti veetud). Natuke varju jäävas kaugemas nurgas on teine samasugune (pilti tuleks 90 kraadi vastupäeva keerata, et mõlemad näha oleks). Liikuv ankur on üks ja toob plusspinge. Aga need liikumatud kontaktid (relee aluse plasti valatud) viivad üks vasakusse teine aga paremasse tulesse. Mul oligi nii, et üks pool oli sulanud, seega ei põlenud juhipoolne lähituli. Kusjuures sulanud oli see relee alusplast nii, et ankur ei ulatanud enam vastu kontakti! Seal oli vaja natuke sulanud plasti maha kaapida ja viilida, et asi korda saaks!
PS siin http://www.e32fixes.com/results.asp?met ... ix&fixid=1 on veel üks õpetus!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Veel seoses LKM mooduliga
Mul oli selline asi, et peale sõitu kustutasin tuled ära, võti eest ja uksed lukku. lähen eemale ja vaatan yks lähituli põleb.
Mõtlesin siis et olin tuled põlema unustand ja yks lihtsalt läbi. nii see ei olnd see lihtsalt ei kustund enam ära. kapott lahti, väike koputus moodulile ja tuli kustus. Hea et olin kunagi sellest moodulist siin foorumis lugend. muidu oleks võibolla teadmatusest kes teab mida teind.
Mul oli selline asi, et peale sõitu kustutasin tuled ära, võti eest ja uksed lukku. lähen eemale ja vaatan yks lähituli põleb.
Mõtlesin siis et olin tuled põlema unustand ja yks lihtsalt läbi. nii see ei olnd see lihtsalt ei kustund enam ära. kapott lahti, väike koputus moodulile ja tuli kustus. Hea et olin kunagi sellest moodulist siin foorumis lugend. muidu oleks võibolla teadmatusest kes teab mida teind.
BMW 530d -01 142kw
Õhtul pimedas ei viitsi nokitseda, eks nädalavahetusel võtan ette.
Sellega kaasneb ka siis küsimus, et kas selle lkmi võib rahulikult lahti kiskuda, nagu ei tahaks ära lõhkuda.
Bemul on hetkel million muud häda (nagu alati sain ostuga vastu pükse ), need esmatähtsad, tuled kannatavad nädalavahetuseni ära, niikaua on mõlemad pooled ühe kaitsme taga, loodan et hullu pole. Kaitse panin võimsama veidi!
Sellega kaasneb ka siis küsimus, et kas selle lkmi võib rahulikult lahti kiskuda, nagu ei tahaks ära lõhkuda.
Bemul on hetkel million muud häda (nagu alati sain ostuga vastu pükse ), need esmatähtsad, tuled kannatavad nädalavahetuseni ära, niikaua on mõlemad pooled ühe kaitsme taga, loodan et hullu pole. Kaitse panin võimsama veidi!
-
- Huviline
- Postitusi: 4606
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
ära palun siis kaebama tule siia et asi päris tuksi läksBemul on hetkel million muud häda (nagu alati sain ostuga vastu pükse ), need esmatähtsad, tuled kannatavad nädalavahetuseni ära, niikaua on mõlemad pooled ühe kaitsme taga, loodan et hullu pole.Kaitse panin võimsama veidi!
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Seda ei pea ju pimedas tegema! LKM-i võid rahulikult tuppa kaasa võtta. Ja lahti mitte ei või vaid peab ta tegema. Või kardad, et siis on garantii läinudRoger10 kirjutas:Õhtul pimedas ei viitsi nokitseda, eks nädalavahetusel võtan ette.
Sellega kaasneb ka siis küsimus, et kas selle lkmi võib rahulikult lahti kiskuda, nagu ei tahaks ära lõhkuda.
Katki seda teha ei saa, elementaarselt käivad korpuse kaks plastpoolt lahti-kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mul oli sama häda kui eelmise e34 ostsin.
Võtsin samuti kõrvalt kaitsme pesast traadijupiga voolu ning tuli hakkas põlema.
Siis sõidan linnas rahulikult kui poll tõmbab teeäärde. Miks tuled ei põle
Laskis lülitit klõpsutada paar korda ja veendus, et tuled põlema ei hakka.
Vaatasin siis kaitse katki. Panin kohapeal uue. Laskis hoiatusega minema.
Jõudsin koju, kaitse jälle katki.
Suuremat ei hakanud õnneks toppima sinna vaid viisin elektriku juurde
ja just selles LKM'is olid mingid kontaktid lahti.
Võtsin samuti kõrvalt kaitsme pesast traadijupiga voolu ning tuli hakkas põlema.
Siis sõidan linnas rahulikult kui poll tõmbab teeäärde. Miks tuled ei põle
Laskis lülitit klõpsutada paar korda ja veendus, et tuled põlema ei hakka.
Vaatasin siis kaitse katki. Panin kohapeal uue. Laskis hoiatusega minema.
Jõudsin koju, kaitse jälle katki.
Suuremat ei hakanud õnneks toppima sinna vaid viisin elektriku juurde
ja just selles LKM'is olid mingid kontaktid lahti.
Ikka on tähendus:Roger10 kirjutas:Aga hakkas huvitama mida see LKM-b tähendab, just see b seal. On sellel ka mingi tähendus või ...?
B - Basic (peal kõigil E32-del ja E34-del, v.a. järgmised kaks)
L - Luxus (Peal E32 750i ja E34 M5).
Põhierinevus on see, et L kontrollib külmalt rohkem tulesid (nt. ka udukaid), kui B.
Kui rohkem huvitab, siis ma vist "kasutajate autode" all enda auto juures kirjutasin sellest, sest mul on L peal.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mul samalaadne probleem, et tänu LKMile ei põle juhipoolne tuli. Ühekorra olen proovinud seda juba lahti koukida aga pole viitsinud päris lammutama hakata kuna eriti kergelt see lahti ei tulnud.
siit siis küsimus kes selle juba läbi teinud on:kuidas seda kõiga parem lahti teha oleks. Kas peab lihtasalt lõikama kuidagi või käib see karp mingite krõpsudega kinni?
siit siis küsimus kes selle juba läbi teinud on:kuidas seda kõiga parem lahti teha oleks. Kas peab lihtasalt lõikama kuidagi või käib see karp mingite krõpsudega kinni?
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
nonii teema üsna sarnane, vabandan muidugi, et vahele trügin oma hädaga aga äkki keegi asjalik oskab midagi õelda. Mul mure suundadega ükspäev avastasin, et parempoolsed suunad peale sõitu põlevad kenasti, ei vilgu vaid põlevad, küll liigutasin suunatule kangi ja proovisin ohutulesid, vilgutasin alarmi ei midagi põlesid kenasti edasi, lahti sain sedasi, et kangutasin tagant suunatule pirni välja ja andsin siis paremale suunda ja voaala kustus ära ahjaa ja salongis põles ka parempoolne suunatule lambike - ei vilkunud. Nüüd ongi nii et proovin võimalikult vähe parempoolset suunda torkida sest kunagi ei tea kuna ta põlema jälle jääb. Asi ongi koomiline, et mõnikord tõõtab ja teine kord jääb põlema. ei oska nagu viga ka kuskilt otsida. Autoks siis endiselt E36 325i 91a.
-
- Huviline
- Postitusi: 4606
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
suunatule relee jääb kinni. vaheta või tee kordanonii teema üsna sarnane, vabandan muidugi, et vahele trügin oma hädaga aga äkki keegi asjalik oskab midagi õelda. Mul mure suundadega ükspäev avastasin, et parempoolsed suunad peale sõitu põlevad kenasti, ei vilgu vaid põlevad, küll liigutasin suunatule kangi ja proovisin ohutulesid, vilgutasin alarmi ei midagi põlesid kenasti edasi, lahti sain sedasi, et kangutasin tagant suunatule pirni välja ja andsin siis paremale suunda ja voaala kustus ära ahjaa ja salongis põles ka parempoolne suunatule lambike - ei vilkunud. Nüüd ongi nii et proovin võimalikult vähe parempoolset suunda torkida sest kunagi ei tea kuna ta põlema jälle jääb. Asi ongi koomiline, et mõnikord tõõtab ja teine kord jääb põlema. ei oska nagu viga ka kuskilt otsida. Autoks siis endiselt E36 325i 91a.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Ok natukene hilja kirjutan kuid mitte ei saa teid tänamatta jätta. Reedel siis kiskusin asja lahti ja vahtisin releed üle, viga nagu ei leidnud. Kuid kui vaatasin plaadi teist külge siis seal oli päris kõvasti just see nr1 relee klemmide juurest korrodeerunud. Niisiis lükkasin õrnalt asja puhtaks ja proovisi ja minu rõõmuks asi töötas. Ju vist oli asi seal korrosiooniga lühisesse läinud ja ei töötanud.
TÄNUD VEELKORD!!!!
Aga jah see LKM käib ilusti lahti nende äärenõgadega. Õrnalt need nõgad kruvika otsaga äärealla ja siis pesa põhjast tirida välja. Otseselt jõudu ei soovitaks kasutada muidu võib see plastikosa järgi anda ja võib tükki välja murda. Ning muidugi ei soovita ka nende nõgade sisse surumisel ka seal väga mässata. Arvestada tuleb sellega et kui see kruvikas sinna sisse lendab võib juhtuda et jätate oma LKMiga hüvasti. Nii et soovitus õrnalt kruvikas vahele piilu sisse ja tutvu olukorraga ja siis asu tööle .
TÄNUD VEELKORD!!!!
Aga jah see LKM käib ilusti lahti nende äärenõgadega. Õrnalt need nõgad kruvika otsaga äärealla ja siis pesa põhjast tirida välja. Otseselt jõudu ei soovitaks kasutada muidu võib see plastikosa järgi anda ja võib tükki välja murda. Ning muidugi ei soovita ka nende nõgade sisse surumisel ka seal väga mässata. Arvestada tuleb sellega et kui see kruvikas sinna sisse lendab võib juhtuda et jätate oma LKMiga hüvasti. Nii et soovitus õrnalt kruvikas vahele piilu sisse ja tutvu olukorraga ja siis asu tööle .