E39 530d esiamordid, milliseid soovitate
E39 530d esiamordid, milliseid soovitate
Parem esimene täiesti läbi. Milliseid amortisaatoreid soovitate, kust osta ja mis hinnaga kätte saab? Kui paljud vahetavad amortisaatoritega koos ka vedrud ära?
E39 530D 2003a.
Otsing annab errori
Terv,
K.
E39 530D 2003a.
Otsing annab errori
Terv,
K.
4.8iS
Bilstein B6 või B8 (kollased), pööratud kolviga.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=363064#363064
Kuna Sul R6 mootor, siis amordi tootekood on muidugi teine.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=363064#363064
Kuna Sul R6 mootor, siis amordi tootekood on muidugi teine.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
Jälgi kindlasti ka seda et kas on tava vedrustus või sport vedrustus!? Vedrut küll pole vajalik nii uuel autol vahetada.
Mina ostsin oma eelmisele e39-le kõik neli uut SACHi m-sport amorti, hind oli sinna 2000 kanti. Ja muide originaalid on ka tegelikult sachi toodang (ärge näkku lööge kui ma eksin). Ära UM-ist neid osta! Tavalisest autopoest saad neid odavamalt. Tolmukaitsmed ja läbilöögi puksid ka kindlasti uued panna!
Mina ostsin oma eelmisele e39-le kõik neli uut SACHi m-sport amorti, hind oli sinna 2000 kanti. Ja muide originaalid on ka tegelikult sachi toodang (ärge näkku lööge kui ma eksin). Ära UM-ist neid osta! Tavalisest autopoest saad neid odavamalt. Tolmukaitsmed ja läbilöögi puksid ka kindlasti uued panna!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Mina soetasin oma eelmisele 530d-le foorumlase Janeku käest Bilsteinid (nr. ei mäleta). Cargost sain ilusti lubatud ajal kätte ja üldse jäin asjakorraldusega/hinnaga väga rahule. Tänud Janekule veelkord.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Bilstein B4 amordid olemas aga mul oleks nüüd üks täpsustav küsimus.
Kuidas vanadelt amortidelt vedrukandurid ära võtta???
Ega ometi ei pea ju uutele amortidele neid uusi hankima või peab?
Kui keegi viitaks E39 originaal amortisaatorite vahetamise mõnele illustratsioonidega lingile siis oleks kõik klaar.
RealOEM link
K.
Kuidas vanadelt amortidelt vedrukandurid ära võtta???
Ega ometi ei pea ju uutele amortidele neid uusi hankima või peab?
Kui keegi viitaks E39 originaal amortisaatorite vahetamise mõnele illustratsioonidega lingile siis oleks kõik klaar.
RealOEM link
K.
4.8iS
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mina ausalt öeldes olen ka pehmelt öeldes hämmingus olnud, miks müüakse ilma kanduriteta amorte ja kuidas need vanad roostes jurakad uute amortide külge panna.
Mina näiteks pakkusin sulle amorte KOOS kanduritega. Oleks vast olnud odavam siiski kui nüüd pead vaevata
Mina näiteks pakkusin sulle amorte KOOS kanduritega. Oleks vast olnud odavam siiski kui nüüd pead vaevata
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Minu mäletamist mööda olid need Bilsud, mis ma Janeku käest soetasin, küll suurema karbi sees ja koos kanduriga
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Vaata neid Bilsu karpe, mis pagassis. Sinna ei mahu ju suurem amort sissegi. Kandurid tõsteti ümber ja asi jokk. E46 amordil on ta tõesti juba külge keevitatud ja parem- vasak amort seetõttu ka erineva koodiga.
Bilsu kataloogis ongi kaks varianti amorte. Ühtedele on juurde märgitud "serie prduction spring seat must be used".
PS kõik see käib muidugi V8 esisilla (High) kohta. R6 esisilla (Basis) selliste üksikasjade vastu pole huvi tundnud.
http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/320 ... 207A01.PDF
Bilsu kataloogis ongi kaks varianti amorte. Ühtedele on juurde märgitud "serie prduction spring seat must be used".
PS kõik see käib muidugi V8 esisilla (High) kohta. R6 esisilla (Basis) selliste üksikasjade vastu pole huvi tundnud.
http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/320 ... 207A01.PDF
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Järeldus: ETK ei kajasta mitte asjade tehnilist, vaid turunduslikku lahendust. Sest amordid olid ka aastast 2001 auto all, s.t. tehasest sedasi tulnud.diislijoodik kirjutas:Edit. Vaatasin, sedaan M5 puhul on ka piirdaatumiks 10/99. Seega on sul seal midagi aretatud või pole aastaarv õige. Võid ju ise ka kontrollida enne, kui vastuse kirjutad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Minu jutt nende amortide kohta käis siiski eelmise auto e39 530d (oli see aastast `99) kohta..nagu ka üleval pool kuskil kirjutasin. Praeguse masinaga sõidan ilmselt sirgelt UM-i.diislijoodik kirjutas:ETK annab kuni 10/99 autodele täiendava vedrukanduri Federunterlage unten 31331 096664. Ise tead, kas tahad aretist teha 2003 masina puhul.
2003 masinal on vedrukandur keevitatud.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Uued amordid all... kui vedrukandur välja jätta siis muus osas peaaegu identsed. Ainuke asi millest ma aru ei saa on see, et kuidas sellele teisel üldse kandur külge käib? Kas jääb mingi ääre taha või tõmmatakse pingutiga ümber väliskesta.
Ja lisakommentaariks ütleks, et tagumiste stabikaotse alumisi e. õõtsapoolseid kinnitusmutreid on ikka ääääärmiselt n**s keerata, ei kujuta ette mis võtmetega lukksepad seda teevad.
K.
Ja lisakommentaariks ütleks, et tagumiste stabikaotse alumisi e. õõtsapoolseid kinnitusmutreid on ikka ääääärmiselt n**s keerata, ei kujuta ette mis võtmetega lukksepad seda teevad.
K.
4.8iS