7500p/min ja mootor läbi
7500p/min ja mootor läbi
Jutt 2.0 mootorist ja autoks e36 aastast 93. Sai möödasõidul kiirusel 120km/h teine käik sisse tõmmatud - paraku. Ning selle tulemusena hüppas tahhomeeter koheselt 7500 pöörde peale. Mootor päris läbi veel pole, st mõningase käivitamise juures läheb ikka käima ja töötades podiseb imelikult. Ehk enam normaalne pole.
Mis võis selle tulemusel otsad anda? Või peaks uut mootorit juba silmama hakkama? Ning kes Tartu kandis (läheduses) võiks sarnase töö ette võtta, oskate ehk soovitada head mootori tegijat. UM vmt pole mõtet pakkuda
Mis võis selle tulemusel otsad anda? Või peaks uut mootorit juba silmama hakkama? Ning kes Tartu kandis (läheduses) võiks sarnase töö ette võtta, oskate ehk soovitada head mootori tegijat. UM vmt pole mõtet pakkuda
Re: 7500p/min ja mootor läbi
uus mootor tuleb vast odavam kui remont. 2.0 le 120 pealt teine natuke liiast. kolvid, klapid, seal võib päris palju asju kõver olla....paul kirjutas:Jutt 2.0 mootorist ja autoks e36 aastast 93. Sai möödasõidul kiirusel 120km/h teine käik sisse tõmmatud - paraku. Ning selle tulemusena hüppas tahhomeeter koheselt 7500 pöörde peale. Mootor päris läbi veel pole, st mõningase käivitamise juures läheb ikka käima ja töötades podiseb imelikult. Ehk enam normaalne pole.
Mis võis selle tulemusel otsad anda? Või peaks uut mootorit juba silmama hakkama? Ning kes Tartu kandis (läheduses) võiks sarnase töö ette võtta, oskate ehk soovitada head mootori tegijat. UM vmt pole mõtet pakkuda
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain. hardstyle Is The Music Running Through My Veins:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
...:::hardstyle Is The Music That I Can't Explain hardstyle Is The Music Makes Me Insane:::...
Re: 7500p/min ja mootor läbi
paul kirjutas:Jutt 2.0 mootorist ja autoks e36 aastast 93. Sai möödasõidul kiirusel 120km/h teine käik sisse tõmmatud - paraku. Ning selle tulemusena hüppas tahhomeeter koheselt 7500 pöörde peale. Mootor päris läbi veel pole, st mõningase käivitamise juures läheb ikka käima ja töötades podiseb imelikult. Ehk enam normaalne pole.
Mis võis selle tulemusel otsad anda? Või peaks uut mootorit juba silmama hakkama? Ning kes Tartu kandis (läheduses) võiks sarnase töö ette võtta, oskate ehk soovitada head mootori tegijat. UM vmt pole mõtet pakkuda
kui soovi siis võiks, sind selle mootoriremondiga aidata.
Tel 5015578.
selge, aga diskuteeriks veel veits edasi. Enne kui reaalselt tõde hakkab selguma. Tahaks natuke hindade maailmas ka selgust saada eelnevalt. Kõige reaalsem variant on tõesti, et klapid jooksid kolbidele pähe - mis summadest oleks remondi puhul jutt. Lisaks varuosadele on remontides töötundide hulk kordades suurem, kui mootori vahetamise puhul. Uue, st kasutatud mootori saab ca 5-6K eest - kui õnnestub, ehk isegi rohkem. Ise vahetama ka ei hakka, seega paar K veel otsa. Remont võiks ehk ikka odavam tulla? Kui on kõige tõenäolisem põhjus mootoris.
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
paul kirjutas:selge, aga diskuteeriks veel veits edasi. Enne kui reaalselt tõde hakkab selguma. Tahaks natuke hindade maailmas ka selgust saada eelnevalt. Kõige reaalsem variant on tõesti, et klapid jooksid kolbidele pähe - mis summadest oleks remondi puhul jutt. Lisaks varuosadele on remontides töötundide hulk kordades suurem, kui mootori vahetamise puhul. Uue, st kasutatud mootori saab ca 5-6K eest - kui õnnestub, ehk isegi rohkem. Ise vahetama ka ei hakka, seega paar K veel otsa. Remont võiks ehk ikka odavam tulla? Kui on kõige tõenäolisem põhjus mootoris.
minu tdsi mootori remont läks otsast lõpuni maksma umbes 44 tuhat..
uued kolvid , bloki puurimine , uued tihendid ja blokikaane tõõd , uued ketid ja sinna juurdekuuluv.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
uuriks veel, kas sellises konditsioonis mootoriga tohib üldse sõita. Võib see midagi totaalsemalt ... keerata? Päris tühja ei sõidaks aga mõnikümmend, võib-olla ka 100 km oleks vaja sõita. Kui aga see võib muuta tagajärjed hullemaks, loobuksin.
diiselmootor ongi õrnem sarnastele ülekoormustele ning loomulikult kallim remontida. Minu probleemi juures pole kap.remonti kindlasti vaja, ka mitte plokki üle puurida. Kehvemal juhul vaja uusi kolbe.
ja kindlasti ei kiirusta ma uue mootori ostuga - ei tea ju täpselt, mille otsa võib sattuda. Samas kui tõesti klapid kõverad, tasub taastamine kindlasti ära, kuna ülejäänud mootori seisukord teada juba. Aga eks lähiajal paistab, kui pühad läbi, saab kuskil midagi tegema hakata ja ka täpselt teada.
diiselmootor ongi õrnem sarnastele ülekoormustele ning loomulikult kallim remontida. Minu probleemi juures pole kap.remonti kindlasti vaja, ka mitte plokki üle puurida. Kehvemal juhul vaja uusi kolbe.
ja kindlasti ei kiirusta ma uue mootori ostuga - ei tea ju täpselt, mille otsa võib sattuda. Samas kui tõesti klapid kõverad, tasub taastamine kindlasti ära, kuna ülejäänud mootori seisukord teada juba. Aga eks lähiajal paistab, kui pühad läbi, saab kuskil midagi tegema hakata ja ka täpselt teada.
ei ole mõtet ärrituda ja ülbitseda. Küsimus ei olnud halvas toonis. Tahtsin asjakohast selgitust, mis võib juhtuda, mitte tühja ja labast targutamist--kala-- kirjutas:sõida jah niikaua kuni miskit kyljepealt välja tuleb siis on näha mis piixus on
ennem ei tasuks käivitadagi kui meistrimehe juures on ja lihtsalt kuulata minutikese.
aga kui apppi on siis miks mitte yhest eesti otsast teise sõita