K: Millega on tegu ???
K: Millega on tegu ???
tervist vahetasin siis endal katuse antenni ära, vana antenni mahavõttes tuli välja selline karbike... oskab keegi öelda kas et seda tööle saada peab veel mingid lisajubinad olema ja kas see gps mis sinna peale on märgitud kas see ka töötab ? ja kui on kellelgi pakkuda telefoni siis võtke ühendust !! pilt siis karbikesest
Mulk kirjutas:Tegemist peaks olema filtriga(või ka lisana võimendi), mis nagu näha ühendas sakas d võrgu gsm signaali ja gps -si signaali.
nu lugeda me oskame kõik selle karbikese pealt
tahaks teada kas seda saab ka meie maal kasutada ja kui jah siis kas sealt on midagi puudu, või antenn uuesti katusele ja GPS väljundisse seade mis nõuab gpsi ?
niipalju kui ma nüüd siin targemaks sain siiis tegemist on sagedusejagajaga millele ühte otsa käib NMT telefon(see nüüdseks ajalugu) ja teisse otsa saab arvatavasti panna gpsi toetav seade...proovisin järgi meil ei toimi, ei saa signaali kätte... kuid siiski leidsin otstarbe sellele karbikesele, nimelt saab seda väga edukalt kasutada teleka antennina... kusjuures pilt on üliideaalne, nagu oleks autos digibox vähemalt 30km raadiuses tartu linnast on pilt üli hea... isegi mul maal telekas väliantenniga ei näita nii head pilti
D-Netz on siiski GSM standard, mitte NMT!
http://de.wikipedia.org/wiki/D-Netz
http://de.wikipedia.org/wiki/D-Netz
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitv8 kirjutas:D-Netz on siiski GSM standard, mitte NMT!
http://de.wikipedia.org/wiki/D-Netz
noovot näed siis
äkki on kellelgi pakkuda sinna telefoni, mis järele ühendada? eestis ei pidavat asi töötama... Tarkade Klubi Ütles mulle seda
Misasi ei tööta? GSM telefon?
Mul küll töötab. Samuti ka 3 erinevat BMW/Motorola D-Netz telefoni, mis E34 peal olid ning praegune E39-s.
Vanale telefonile oli ainult 5V SIM kaarti vaja.
Selle välise GSM antenni taha võid aga suvalise telefoni v handsfree (millel välisantenn) ühendada.
Seda ma muidugi ei garanteeri, et ta ka 1800MHz alas töötab. Aga 900MHz kindlasti.
Mul küll töötab. Samuti ka 3 erinevat BMW/Motorola D-Netz telefoni, mis E34 peal olid ning praegune E39-s.
Vanale telefonile oli ainult 5V SIM kaarti vaja.
Selle välise GSM antenni taha võid aga suvalise telefoni v handsfree (millel välisantenn) ühendada.
Seda ma muidugi ei garanteeri, et ta ka 1800MHz alas töötab. Aga 900MHz kindlasti.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kuna küsimus juba esitatud, siis ootan ka vastust sellele, millele mina seletust anda ei osanud.
Koodile ei andnud vastust ka realoem.com.
Ehk siis mis asi see on, mida võib näha lugejate autode rubriigist minu auto alt minu viimase piltidega postituse esimestelt piltidelt.
Tänud...!
Koodile ei andnud vastust ka realoem.com.
Ehk siis mis asi see on, mida võib näha lugejate autode rubriigist minu auto alt minu viimase piltidega postituse esimestelt piltidelt.
Tänud...!
Ilmselt ei toimi. Aga sensor on klindlasti AUC oma http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on , ei tea mis põhjusel ta tee sinu auto külge on leidnud. Vaata kui kaugele see juhe läheb.... võibolla on lihtsalt koos vendi tuulekojaga kaasa tulnud või autol kliima maha võetud.
Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT
Seal nimekirjas leidu ühtegi 525i mudelit. Vähemalt on nüüd teada, millega tegu, jääb vaid selgusetuks, miks ta mul seal onAndrez kirjutas:...sensor on klindlasti AUC oma http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on , ei tea mis põhjusel ta tee sinu auto külge on leidnud. Vaata kui kaugele see juhe läheb.... võibolla on lihtsalt koos vendi tuulekojaga kaasa tulnud või autol kliima maha võetud.
Aga kui toimib, las siis olla
(Seda proovin õhtul)
Konditsioneer ei ole ju tavasoojendus, vaid ikka konditsioneer.
Tavasoojendus ainult kütab, ei jahuta.
Konditsioneer ja kliimaautomaatika teevad mõlemat.
Kliimaautomaatika suudab lisaks ka õhu suunamist/jaotamist ise ümber seada, vastavalt valitud programmile.
E34-l on õhu siseringlus seotud kliimapumba rakendumisega (õhu kuivatamiseks), seega tavasoojendusega autol ei saagi salongiõhku siseringlusele panna.
Ka konditsioneeriga E34-le oli AUC saada. Kui siseõhu nupul on kaks LED-i ja kaks rõngast, vasakpoolse sees A-täht, siis on AUC.
Tavasoojendus ainult kütab, ei jahuta.
Konditsioneer ja kliimaautomaatika teevad mõlemat.
Kliimaautomaatika suudab lisaks ka õhu suunamist/jaotamist ise ümber seada, vastavalt valitud programmile.
E34-l on õhu siseringlus seotud kliimapumba rakendumisega (õhu kuivatamiseks), seega tavasoojendusega autol ei saagi salongiõhku siseringlusele panna.
Ka konditsioneeriga E34-le oli AUC saada. Kui siseõhu nupul on kaks LED-i ja kaks rõngast, vasakpoolse sees A-täht, siis on AUC.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Selge, nii see kõik mul olemas ongi...konditsioneeri loodan esmasp. tööle saada, siis peaks ka selgust saama, kas see süsteem autol ka toibib...priitv8 kirjutas:...E34-l on õhu siseringlus seotud kliimapumba rakendumisega (õhu kuivatamiseks), seega tavasoojendusega autol ei saagi salongiõhku siseringlusele panna.
Ka konditsioneeriga E34-le oli AUC saada. Kui siseõhu nupul on kaks LED-i ja kaks rõngast, vasakpoolse sees A-täht, siis on AUC.
Tänud...
Re: K: Millega on tegu ???
Mis see tähistatud vidin on pildil?
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4391
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: K: Millega on tegu ???
Sekundaarõhu pump, millega antakse lisaõhku heitgaasidesse, et soodustada jääkainete paremat lagunemist katalüsaatoris.
tel. 51 949 859
Re: K: Millega on tegu ???
Tänan
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: K: Millega on tegu ???
Ma ei tea, kas mu küsimus sobib siia, aga kas keegi odkab öelda, mis voolikutega on pildil tegu? Auto on 323Ci 99 ja need voolikud vedelesid õhufiltrikorpuse all samamoodi nagu siin pildil. Ühel on ots lahti, teisele on pime ette pandud. Vasakpoolne jookseb kuskile allapoole (ei tea, kas karterisse, käigukasti või mujale) ja parempoolne läheb amordikannu küljes oleva mingi pisikese viguri külge (nime kahjuks ei tea). On see halb, kui nad seal niimoodi vedelevad? Mootor töötab muidu normaalselt mu meelest.
Re: K: Millega on tegu ???
Roolivõim töötab kenasti ja käigukast on steptronic jah. Jahutusega need voolikud ei ole ju seotud vist? Vedelikud neis ei tundu voolavat igatahes..
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: K: Millega on tegu ???
Sellise lekkega (mis pildil näha) ei tööta sul varsti mingi roolivõim ja ma pole päris kindel , kuid tundub, et õhku rebib see masin läbi Selveri kilekoti?ats19 kirjutas:Roolivõim töötab kenasti ja käigukast on steptronic jah. Jahutusega need voolikud ei ole ju seotud vist? Vedelikud neis ei tundu voolavat igatahes..
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: K: Millega on tegu ???
Ma kardan ise ka, et keegi geenius on kallal käinud. Mida kõike ei tehta müügimasinatega.. Auto alles sattus kätte ja juhuslikult eemaldasin õhufiltri korpuse ning sealt alt avanes siis selline vaade. Selveri kilekotiga ei ole tegemist, lihtsalt riidetükk on pandud sisselaskele ette, et vältida sodi sinna kukkumist. Roolivõimendi klambrid saavad ka nagunii uued. Homme otsin teise sarnase masina ja hakkan võrdlema voolikuid, klõpsin pilte ka.
Viimati muutis ats19, 08.11.2010 23:03 59, muudetud 1 kord kokku.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: K: Millega on tegu ???
Tavaliselt on reservuaar ise sealtkohast lõhki.ats19 kirjutas:Ma kardan ise ka, et keegi geenius on kallal käinud. Mida kõike ei tehta müügimasinatega.. Auto alles sattus kätte ja juhuslikult eemaldasin õhufiltri korpuse ning sealt alt avanes siis selline vaade. Selveri kilekotiga ei ole tegemist, lihtsalt riidetükk on pandud sisselaskele ette, et vältida sodi sinna kukkumist. Roolivõimendi klambrid saavad ka nagunii uued. Homme otsin teise sarnase masina ja hakkan võrdlema voolikuid, klõpsin pilte ka.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: K: Millega on tegu ???
Antud juhul on RV potsikul alt klamber puudu üldse ja sealt lekib. Lõikan sealt jupid maha ja panen uued klambrid, ehk jääb pidama mõneks ajaks.
Täna sai siis seda voolikute-asja lähemalt uuritud. Tundub, et tegu on kütusetorude-voolikutega. See, millele pimedat ette pole pandud, oleks nagu mingisugune tuulutus vist ja pimedal vollalt polt eemaldades oli tundua küttelõhna. Ma ei teagi, miks seal neid torusid ümber on tõstetud, aga proovin näidata piltidega, milline ja kuhu jooksis..
Ühesõnaga sellel pildil parempoolne pimedaga voolik...
...mis kinnitus vasaku amordikannu külge
ja läks sealt edasi metall-toruna bensiinifiltri eest...
...kõrvalt mööda kuskile paagi juurde vist (ei pääsenud auto taguossa vaatama) (tähistatud punasega)
Sinisega tähistatud toru on siis see, mis jõuab kapoti alla ja mis esimesel pildil on vasakpoolne.
Kõrval seisis mul teine E46, millega sai natuke võrreldud. Ühesõnaga õige oleks, kui see amordikannu juurest tulev voolik jookseks sinna sisselaskekollektori juurde. Ei saagi aru, miks sellel autol nii on tehtud. Kas antud kombinatsioon võib olla millelegi halb või kahjustada midagi? Kõik funktsioonid nagu toimivad ja mingeid jamasid ei ole (salongis bena-haisu ka mitte). Viiks auto kellelegi ülevaatamiseks, aga ei tea kedagi, kes seda asja (bemme) nii hästi tunneks siin. Oskab keegi midagi öelda? (mitte seda, et mine UM)
Täna sai siis seda voolikute-asja lähemalt uuritud. Tundub, et tegu on kütusetorude-voolikutega. See, millele pimedat ette pole pandud, oleks nagu mingisugune tuulutus vist ja pimedal vollalt polt eemaldades oli tundua küttelõhna. Ma ei teagi, miks seal neid torusid ümber on tõstetud, aga proovin näidata piltidega, milline ja kuhu jooksis..
Ühesõnaga sellel pildil parempoolne pimedaga voolik...
...mis kinnitus vasaku amordikannu külge
ja läks sealt edasi metall-toruna bensiinifiltri eest...
...kõrvalt mööda kuskile paagi juurde vist (ei pääsenud auto taguossa vaatama) (tähistatud punasega)
Sinisega tähistatud toru on siis see, mis jõuab kapoti alla ja mis esimesel pildil on vasakpoolne.
Kõrval seisis mul teine E46, millega sai natuke võrreldud. Ühesõnaga õige oleks, kui see amordikannu juurest tulev voolik jookseks sinna sisselaskekollektori juurde. Ei saagi aru, miks sellel autol nii on tehtud. Kas antud kombinatsioon võib olla millelegi halb või kahjustada midagi? Kõik funktsioonid nagu toimivad ja mingeid jamasid ei ole (salongis bena-haisu ka mitte). Viiks auto kellelegi ülevaatamiseks, aga ei tea kedagi, kes seda asja (bemme) nii hästi tunneks siin. Oskab keegi midagi öelda? (mitte seda, et mine UM)
Re: K: Millega on tegu ???
323, 99 - mille külge need 4 ühest pundist tulevat pistikut käivad pagasnikus? (cb-boxi juhtmed on veel eraldi neile lisaks). Kas mingi navi-teema?
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: K: Millega on tegu ???
Oled teada saanud mis juhtmed sul pagasnikus ripnevad?
E46 323i Coupe
E46 325i Touring
E46 325i Touring