Automaadiga kiirendamine
Automaadiga kiirendamine
Tere.
Otsisin küll vastavat teemat, kuid täpset vastust kuidagi ei suutnud leida.
on E36 328 automaat.
Kuidas oleks õige kohapealt kiiresti ära minna? Kiirendades nullist auto mõtleb kõigepealt sekundi ja alles siis läheb minema. Kas võib suruda pidurit kõvemini ning üritada gaasi juurde anda kohapeal, et oleks parem start? (tundub veidike kasti vägistamise moodi)
Või mis oleks need õiged võtted, et kohapealt korralikult minema saada?
Edasi kickdowniga toimetab kast suht kiirelt, kuid just start, see kõige olulisem osa on mulle mõistatuseks jäänud.
Nagu ma aru olen saanud, siis D peal hoidmine foori all ei tee midagi halba, lihtsalt kui pikem paus tõmbad N peale?
Otsisin küll vastavat teemat, kuid täpset vastust kuidagi ei suutnud leida.
on E36 328 automaat.
Kuidas oleks õige kohapealt kiiresti ära minna? Kiirendades nullist auto mõtleb kõigepealt sekundi ja alles siis läheb minema. Kas võib suruda pidurit kõvemini ning üritada gaasi juurde anda kohapeal, et oleks parem start? (tundub veidike kasti vägistamise moodi)
Või mis oleks need õiged võtted, et kohapealt korralikult minema saada?
Edasi kickdowniga toimetab kast suht kiirelt, kuid just start, see kõige olulisem osa on mulle mõistatuseks jäänud.
Nagu ma aru olen saanud, siis D peal hoidmine foori all ei tee midagi halba, lihtsalt kui pikem paus tõmbad N peale?
328 CIA
kas reageerimine tühikäigul ei ole mitte oluliselt kehvem? sama efekt mis kohapeal gaasitades-tühikäigult pöördeid andes lööb uimasemalt kui natuke gaasi peal hoides ja siis tuuritades?
Sellist efekti olen ma kogenud kõigi autode juures, ning loogika ütleb, et see on täiesti normaalne-tühikäik on ikkagi mootori võimsuse minimaalsele tasemele viimine, kus jõud praktiliselt puudub.
Sellist efekti olen ma kogenud kõigi autode juures, ning loogika ütleb, et see on täiesti normaalne-tühikäik on ikkagi mootori võimsuse minimaalsele tasemele viimine, kus jõud praktiliselt puudub.
328 CIA
Mul on tunne, et me ikkagi räägime veidikene mööda. Pigem see viivutus(ma ei leia sellele paremat sõna) on tingitud sellest, et väänet ei ole piisavalt taga, et erksalt mootorit edasi viia, nagu võiks olla näiteks 2000rpmi juurest start.
Kui automaadiga olla stopis käik D peal, ning jalg piduris, on pöörded ca 700, ehk siis minimaalselt kõrgemad kui tühikäigul. kuna sealt vähemalt 1000rpmini ei ole mootoril üldse jõudu, siis tekibki selline uimane liikumine.
Küsimus ongi, kui hullusti mõjub nn "vägistamine" kastile, kui hoida pidruti kõvemini ja gaasi ka peal?
Olen proovinud sellist asja lahjemate mootorite peal, kuid 328 all on tunda, et gaasi andes mootor tahaks hakata minema, kuid pidur ei luba-kui tappev on see kastile?
Ma üritan saavutada mõistmist, kuidas saada maksimaalne kiirendus(väändemoment) nullist x kiiruseni automaadiga?
Kui automaadiga olla stopis käik D peal, ning jalg piduris, on pöörded ca 700, ehk siis minimaalselt kõrgemad kui tühikäigul. kuna sealt vähemalt 1000rpmini ei ole mootoril üldse jõudu, siis tekibki selline uimane liikumine.
Küsimus ongi, kui hullusti mõjub nn "vägistamine" kastile, kui hoida pidruti kõvemini ja gaasi ka peal?
Olen proovinud sellist asja lahjemate mootorite peal, kuid 328 all on tunda, et gaasi andes mootor tahaks hakata minema, kuid pidur ei luba-kui tappev on see kastile?
Ma üritan saavutada mõistmist, kuidas saada maksimaalne kiirendus(väändemoment) nullist x kiiruseni automaadiga?
328 CIA
Nagu ma teemast loen siis 2,8-ne mootor ja ikka ei kiirenda?Selline mootor peaks ju vedama küll ja kiirendusgi selline soliidne nagu ühele endast lugupidavale liiklejale,kes sõidab BMW-ga,kohane.Kui tahad "rollnoka" stiilis "madalalt lennata" peaksid loomulikult manuaalile mõtlema.Sellega saab kohe kindlasti valgusfoori alt minnes "kummi põlema" ja enne järgmise foori taha seisma jäämist jälle,nüüd juba pidurdades "kummi põlema".Sebastian85 kirjutas:Tere.
Otsisin küll vastavat teemat, kuid täpset vastust kuidagi ei suutnud leida.
on E36 328 automaat.
Kuidas oleks õige kohapealt kiiresti ära minna? Kiirendades nullist auto mõtleb kõigepealt sekundi ja alles siis läheb minema. Kas võib suruda pidurit kõvemini ning üritada gaasi juurde anda kohapeal, et oleks parem start? (tundub veidike kasti vägistamise moodi)
Või mis oleks need õiged võtted, et kohapealt korralikult minema saada?
Edasi kickdowniga toimetab kast suht kiirelt, kuid just start, see kõige olulisem osa on mulle mõistatuseks jäänud.
Nagu ma aru olen saanud, siis D peal hoidmine foori all ei tee midagi halba, lihtsalt kui pikem paus tõmbad N peale?
Vabanda kui millegiga Sind solvasin aga nii see on,minu arvamus.
EDU!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM