E39 mootoris klagin
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
E39 mootoris klagin
Nii viimasel ajal tekkind mootorisse kahtlane klagin,täpselt käiks nagu diisel!
Klagin ei tule mootori esiosast ega ülal osast!
Heli tekib mootori alaosas ja suht käigukasti lähedal!
Ja see heli tekib siis kui mootor on saavutanud oma täis töötemperatuuri (ca 10-15 min)
Masinaks E39 528i
Klagin ei tule mootori esiosast ega ülal osast!
Heli tekib mootori alaosas ja suht käigukasti lähedal!
Ja see heli tekib siis kui mootor on saavutanud oma täis töötemperatuuri (ca 10-15 min)
Masinaks E39 528i
Tundub nii saale moodi olevat.Külmalt õli paksem ja hääl vaiksem.Ja asukoht klapib ka sest mootori tagaosa ju kõige kaugemal õlipumbast seega seal ka nõrgem õlitus.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Ega pole isegi enam kaua aega sellise asjaga kokku puutunud.Kui viitsid mässata siis ühenda õlisurve anduri asemele mehaaniline manomeeter (lihtsamalt saab vist mingi piduri voolikuga).Lase pöörded umbes 2000 peale ja siis gaas maha.Samal hetkel kui gaasipedaali vabastad peaks sellisel juhul kui saaled viletsad õlisurve natuke (0,5-1,0 atm) tõusma.Näide oleks siis selline kui pööretega on õlisurve näiteks 3 atm. siis kui gaasipedaali vabastad viskab surve momendiks kusagile 3,5-4.0 atm. juurde.Kui aga surve ei muutu siis ma küll saalesid ei kahtlustaks.
EDU!
EDU!
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
kahjuks on automaat!samas oli mingiaeg selline situatsioon,et kompuuter näitas sõita 80km kuid ennem pensukat tahtis välja surema hakata siis mingit õlisurve veateadet ei märgand ega õli tule vilkumist ka ei täheldand!laur84 kirjutas:kui manuaal siis, kui kohapealt minnes ilma gaasi andmata autol õli tuli põlema kiirelt ei löö peaks ka alumine ots korras olema. Lased sdurit lahti ja gaasi ei anna, auto hakkab nagu nõrkema ja kui õli tule põlema lääb on mootori all osas asjad kehvad, kui ei löö peaks asjad normid seal olema
Mul selline küsimus,et kui töötava mootoriga õlikorgi maha keeran mis siis juhtuma peaks hakkama?
Ise proovisin siis mootori pöörded vajuvad eriti madalale!?
Ega sul äkki turbiin pole lahti pääsenud?Ma mõtlen siin seda kolmnurkset plaati mille külge kinnitub turbiin.Joonisel nr 4
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
alles sai vahetatud kast..laur84 kirjutas:siis miskit kasti või siduri süsteemis
krt seda küll ei vaadand,kui kasti sai vahetatudvaikeboa kirjutas:Ega sul äkki turbiin pole lahti pääsenud?Ma mõtlen siin seda kolmnurkset plaati mille külge kinnitub turbiin.Joonisel nr 4
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=20
silma küll ei hakand,et midagi kuskilt lahti oleks või logiseks
aga vb tõesti mingi viga seal,lihtsam oleks endale(rahaliselt)
Ega see nii lihtsalt silma hakkagi.
Olen kuulnud juhuseid kus plaadi üks kõrv on murdunud just peale kasti vahetust.Millest see tingitud on ei tea.Arvan,et kasti õlipump ei lähe oma kohale ja turbiin ning seega ka plaat jäävad pinge alla ning murrabgi plaadi ära.
Olen kuulnud juhuseid kus plaadi üks kõrv on murdunud just peale kasti vahetust.Millest see tingitud on ei tea.Arvan,et kasti õlipump ei lähe oma kohale ja turbiin ning seega ka plaat jäävad pinge alla ning murrabgi plaadi ära.
Viimati muutis vaikeboa, 05.04.2009 22:57 37, muudetud 1 kord kokku.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM