Bmw 528 e39 parempoolne ratas kõver
Bmw 528 e39 parempoolne ratas kõver
Lugu siis selline ,et parempoolne ratas on kõver,nimelt ülemineratta pool on 6-7mm seespoole kui alumine,nii öeldi stendis.
öeldi ,et vaheta sisemine ja välimine rooliots ära ja tule siis tagasi.
sai siis vahetatud need ära ja pole veel tahtnud tagasi minna kuna järsku võib veel midagi pahasti olla?Kõver sellepärast ,et sai suhteliselt tugeva paugu vastu kändu ,kuid mõelda seda ,et velge kõveraks ei löönd ka siis sai piisava,siinkohal ütlen ka kohe ära ,et ise autost ei jaga midagi.
Järsku keegi oskab head nõu anda mida kontrollida või kust abisaada,sest silmaga ei paista midagi olema valesti aga silm pole just kõigeõigem asi millega kontrollida .arvati ,et võis ka lükata sellise asja paigast ära kuhu rattalaager peale käib asjatundja nagu ta oli ei osand sellele õiget nime anda ja arvas ,et siis mingi võll,nelja poldiga kinni.üldiselt siis nagu raske kirjeldada aga võiks öelda nagu see siis kuhu ratas üldiselt otsakäib:D.
Sorri aga tõesti ise ei jaga midagi,ärge siis pahased olge kui midagi valesti ütlesin.
öeldi ,et vaheta sisemine ja välimine rooliots ära ja tule siis tagasi.
sai siis vahetatud need ära ja pole veel tahtnud tagasi minna kuna järsku võib veel midagi pahasti olla?Kõver sellepärast ,et sai suhteliselt tugeva paugu vastu kändu ,kuid mõelda seda ,et velge kõveraks ei löönd ka siis sai piisava,siinkohal ütlen ka kohe ära ,et ise autost ei jaga midagi.
Järsku keegi oskab head nõu anda mida kontrollida või kust abisaada,sest silmaga ei paista midagi olema valesti aga silm pole just kõigeõigem asi millega kontrollida .arvati ,et võis ka lükata sellise asja paigast ära kuhu rattalaager peale käib asjatundja nagu ta oli ei osand sellele õiget nime anda ja arvas ,et siis mingi võll,nelja poldiga kinni.üldiselt siis nagu raske kirjeldada aga võiks öelda nagu see siis kuhu ratas üldiselt otsakäib:D.
Sorri aga tõesti ise ei jaga midagi,ärge siis pahased olge kui midagi valesti ütlesin.
bmw 528,e39
Esimene asi mis Sinu kirjeldatud olukorras ilmselt kõveraks võis minna on alumine hõõts. Alumine ja ülemine hõõts valmistatud valualumiiniumist, mis tõttu alati annavad need oma elastsusest tingitult järgi. Kui löök tuli rattale alumisse serva on ilmselt alumine hõõts kõver. Selleks, et laagripukk kõveraks ajada, tuleb juba kabelimats panna
Alumine hõõts maksab ca´1000 - 1500 eeki. Kontrollida saad seda ka selliselt, et ronid auto alla ja alumisele hõõtsale joonlaud peale, see peab olema sirge, kui ei ole siis viga käes. Ülemist oma kõvera kuju poolest nii kontrollida ei saa.
Alumine hõõts maksab ca´1000 - 1500 eeki. Kontrollida saad seda ka selliselt, et ronid auto alla ja alumisele hõõtsale joonlaud peale, see peab olema sirge, kui ei ole siis viga käes. Ülemist oma kõvera kuju poolest nii kontrollida ei saa.
Ega ikka ei ole küll. Minuomal on vähemalt mingist mustast metallist. Praegugi vedeleb üks jalus ja olen kindel, et see pole alumiiniumist. Selle puki sisse keeratakse seestpoolt ju poldid mis hoiavad kinni seda pukki rummu sees. Võimalik,et "väikestel" on see ka alumiiniumist aga kui ta peaks selle ärapainutama, siis peaks see ratas ikka juba logisema seal. Arvata, et paremal juhul on õõts kõver aga võib olla ka sillatala või poolraam, mis selle kalde äramuudab. Ja üleüldse kui (ratas kõver on) nagu teema on, siis tuleb ikka ratas äravahetada.Indrek_M kirjutas:Ei tule - E39 puhul on see ka alumiiniumist.dantee kirjutas:Selleks, et laagripukk kõveraks ajada, tuleb juba kabelimats panna:lol:
E 39 535 1997.a.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
No kui nüüd loogilist poolt vaadata, siis kui lõi alumise õõtsa kõveraks, siis muutub see veel lühemaks ja ratas liigub väljapoole hoopis ülevalt, teemaalgatajal aga ratas seespool just ülevaltdantee kirjutas:Esimene asi mis Sinu kirjeldatud olukorras ilmselt kõveraks võis minna on alumine hõõts. Alumine ja ülemine hõõts valmistatud valualumiiniumist, mis tõttu alati annavad need oma elastsusest tingitult järgi. Kui löök tuli rattale alumisse serva on ilmselt alumine hõõts kõver. Selleks, et laagripukk kõveraks ajada, tuleb juba kabelimats panna
Alumine hõõts maksab ca´1000 - 1500 eeki. Kontrollida saad seda ka selliselt, et ronid auto alla ja alumisele hõõtsale joonlaud peale, see peab olema sirge, kui ei ole siis viga käes. Ülemist oma kõvera kuju poolest nii kontrollida ei saa.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Tere,
Loen siin teemat ja imestan, et mul sama probleem E39 esimese parempoolse rattaga :S rattas koopas. ise teadlikult kuskile vastu sõitnud nagu pole ja velg ka terve... Tõstuki peal ka nagu midagi ei avastanud ja kui amort kõver oleks, siis oleks ta ju tühi ka aga amort töötab ilusti.
kas tõesti hakkavad lansekad laiali vajuma??
Loen siin teemat ja imestan, et mul sama probleem E39 esimese parempoolse rattaga :S rattas koopas. ise teadlikult kuskile vastu sõitnud nagu pole ja velg ka terve... Tõstuki peal ka nagu midagi ei avastanud ja kui amort kõver oleks, siis oleks ta ju tühi ka aga amort töötab ilusti.
kas tõesti hakkavad lansekad laiali vajuma??
Alguses nad karjuvad, pärast ära harjuvad...
No siis kõver ülemine pulk. Nii öelda kodustes oludes sirkel peale ja võrdle haaret vasakuga ning asi vosem!!!TiitR kirjutas:No kui nüüd loogilist poolt vaadata, siis kui lõi alumise õõtsa kõveraks, siis muutub see veel lühemaks ja ratas liigub väljapoole hoopis ülevalt, teemaalgatajal aga ratas seespool just ülevaltdantee kirjutas:Esimene asi mis Sinu kirjeldatud olukorras ilmselt kõveraks võis minna on alumine hõõts. Alumine ja ülemine hõõts valmistatud valualumiiniumist, mis tõttu alati annavad need oma elastsusest tingitult järgi. Kui löök tuli rattale alumisse serva on ilmselt alumine hõõts kõver. Selleks, et laagripukk kõveraks ajada, tuleb juba kabelimats panna
Alumine hõõts maksab ca´1000 - 1500 eeki. Kontrollida saad seda ka selliselt, et ronid auto alla ja alumisele hõõtsale joonlaud peale, see peab olema sirge, kui ei ole siis viga käes. Ülemist oma kõvera kuju poolest nii kontrollida ei saa.