Aga tulles tagasi tehasee poolt pakutavate laiatarbe lahenduste juurde, siis kas 1. seeria saab enesele "X" tähe ka mudelinimesse kunagi?heigosan kirjutas:Otseloomulikult,saab ka topletturbodega,vaata et aint pappi oleks :mad:
jJanno
compacti ei ostaks, aga m2 paketiga oli vähemalt kena. esimene ei meeldi isegi hamanni&schnitzer tuuninguga (nii vastu on see retro disain), no oli vaja mingit chraislerit kopidapriitv8 kirjutas:Ma teen siit järelduse, et 3er Compact siis tõmbas?ZoojaPuhur kirjutas:esimest korda bemmi lähiajaloos auto, mis absoluutselt ei tõmba
Näiteks millineZoojaPuhur kirjutas:ei tea kuna M1 välja tuleb?
imho saab kolme soti eest tunduvalt parema masina (tegelikult on baas rohkemigi - 328 000).
Näedsiis,"beauty is in the eye of the beholder", minumeelest on E36 Compact kole, E46 Compact väga kole, aga 1-se puhul ei riiva miski silma. Ja mina ei näe seal ka retrot, pigem (liiga) futut, eriti kui BMW disainijoont vaadata.ZoojaPuhur kirjutas:compacti ei ostaks, aga m2 paketiga oli vähemalt kena. esimene ei meeldi isegi hamanni&schnitzer tuuninguga (nii vastu on see retro disain), no oli vaja mingit chraislerit kopida
a3 sportback näiteks: http://galleries.wheels24.co.za/cars/au ... /index.aspAare kirjutas:Näiteks millineZoojaPuhur kirjutas:ei tea kuna M1 välja tuleb?
imho saab kolme soti eest tunduvalt parema masina (tegelikult on baas rohkemigi - 328 000).
Riise ära siia arvesta, neid võib vaid võrrelda mõõtmete poolest. Müratase ja materjalid on 1-sel mitte Civiku vaid kallima otsa Accordi tasemel.
Enam vähem võiks võrrelda Golfiga, aga ka seal alla 300 000 midagi asjalikku ei saa ning hinna poolest odavamat 1.4 autot võrdlusse panna on rumal.
Niiet mis on see 300 eest parem võrdväärne auto. Ära palun mingeid Avensiseid vms siia paku. Need ei ole võrreldavas dimensioonis autod ja võrdleb neid vaid see, kes asja ei jaga ise.
Mustamäe Prismas seisab 1-ne kaupluses sees.priitv8 kirjutas: E36 Compact kole, E46 Compact väga kole, aga 1-se puhul ei riiva miski silma. Ja mina ei näe seal ka retrot, pigem (liiga) futut, eriti kui BMW disainijoont vaadata.
A3 on ka ilus auto, kuid hinnaklass ju täpselt sama ja minu arust kõige odavamal A3 SportBackil pole midagi eriti rohkem, et saaks öelda:ZoojaPuhur kirjutas:a3 sportback näiteks: http://galleries.wheels24.co.za/cars/au ... /index.asp
"kolme soti eest tunduvalt parema masina"
Miks? Mõni toetav fakt palun oma väitele?ZoojaPuhur kirjutas:a3 sportback 3,2 v6 quattro on iga kell etem lagivarustusega esimese seeria bmw-craislerist
kopin:priitv8 kirjutas: Seni, kuni Audi oma autosid samamoodi ehitab nagu seni, ei saa ta kunagi oma mootorit esisilla taha ega 50:50 kaalujaotust. Näiteks.
räägime ikka sellest mida poes saadapriitv8 kirjutas:Ja kui 1-sele pannakse vahele 300hp S54 mootor, siis pole Audil sinna midagi vastu panna.
Jah, ka sakslased ise ütlevad, et kel vaja nelivedu, see saab Audi juures kõige paremini teenindatud.Silwer kirjutas:Audi on palju enam neliveoline, kui ükstapuha mis BMW või MB sõiduauto. Audi kasutab sarnaselt Hummeriga Torsen diferentsiaali...
ZoojaPuhur kirjutas:just. tänu torsenile on audi roolitunnetus superSilwer kirjutas:Audi on palju enam neliveoline, kui ükstapuha mis BMW või MB sõiduauto. Audi kasutab sarnaselt Hummeriga Torsen diferentsiaali...
BMW on tõepoolest hakanud päris palju reklaami tegema. Nagu äripäev kirjutab, siisMart_R kirjutas:Loomulikult, ei ole see eeslaste tehtud, aga et nii hea reklaam eesti telekanalile jõudis, on juba ise märkimist väärt.
Sellest 1. seeria kampaania on tehase toetusel ning 3. seeria kampaania UM'i kulul.Äripäev 02.11.2004 kirjutas:Ajalehtedes reklaami avaldavate firmade edetabelis on suure hüppe teinud United Motors, kes tõusis eelmisel nädalal trükireklaami edetabeli 29. kohalt üheksandaks ja seda tänu BMW 1. seeria imagokampaaniale.