E34 bensiini lõhn ja kulu?
E34 bensiini lõhn ja kulu?
Mure järgmine, et kui masin külmalt käima panna, siis lööb salongi bensiini lõhna sisse, kui auto soeneb, siis kaob see ära, millest see tingitud on?
Teine asi on kahtlaselt suur kütuse kulu linnas sõites, 20 liitriga sõidan mingi 100km ja nats ehk peale, siis kompuuter juba näitab, et küte hakkab lõppema ja peaks tankima minema. Ma ei tea kui õieti see kompu nüüd näitab, aga minu arvamust mööda ikka suht õieti, sest ükskord proovisingi sõita edasi, kui kompu juba enam ei näidanud veel sõidetavaid km-eid ja siis oligi mul siin see jama, et ei saanud enam bensiini kätte ega masinat käima, no sellega sai pärast ok. Aga pole nagu võimalik ju, et 2,5 mootor linnas 20l 100km-le võtab ja kusjuures sõidustiil on ka rahulik. See AVG seal kompul näitab keskmist mingi 14,2, ei tea, selle arvestus suht eba minu meelest, aga noh seal ta arvestab kesmist midagi ja nii.. ja kui see isegi õige oleks, siis 20l 100-le on ikka täiesti absurdne juba? Mis värk see on? Ostsin viimati 20 liitrit sisse ja praegu olen mingi 70 km sõitnud ja kompu näitab, et 47 km saan veel, mida on tegelikult veelgi vähem. Miles probleem?
Teine asi on kahtlaselt suur kütuse kulu linnas sõites, 20 liitriga sõidan mingi 100km ja nats ehk peale, siis kompuuter juba näitab, et küte hakkab lõppema ja peaks tankima minema. Ma ei tea kui õieti see kompu nüüd näitab, aga minu arvamust mööda ikka suht õieti, sest ükskord proovisingi sõita edasi, kui kompu juba enam ei näidanud veel sõidetavaid km-eid ja siis oligi mul siin see jama, et ei saanud enam bensiini kätte ega masinat käima, no sellega sai pärast ok. Aga pole nagu võimalik ju, et 2,5 mootor linnas 20l 100km-le võtab ja kusjuures sõidustiil on ka rahulik. See AVG seal kompul näitab keskmist mingi 14,2, ei tea, selle arvestus suht eba minu meelest, aga noh seal ta arvestab kesmist midagi ja nii.. ja kui see isegi õige oleks, siis 20l 100-le on ikka täiesti absurdne juba? Mis värk see on? Ostsin viimati 20 liitrit sisse ja praegu olen mingi 70 km sõitnud ja kompu näitab, et 47 km saan veel, mida on tegelikult veelgi vähem. Miles probleem?
Re: E34 bensiini lõhn ja kulu?
Kui minul viimati sama lugu oli, selgus et kapoti all ajas ühe vooliku vahelt kergelt bensiini välja. Esimest korda sooja mootoriga vaadates ei saanud arugi - ei tea kas oli soojuse mõjul ära auranud (sel hetkel mootor seisis) või jäi lihtsalt kahe silma vahele, alles järgmisel korral pärast põhjalikumat otsimist leidsin lekkiva koha. Pingutasin klambrid kõik korralikult üle ja siiani korras.zaazk kirjutas:Mure järgmine, et kui masin külmalt käima panna, siis lööb salongi bensiini lõhna sisse, kui auto soeneb, siis kaob see ära, millest see tingitud on?
Mul hakkas näiteks tagasi voolu torust bens. lekkima iga kord kui paagi täis lasin. Väga eba mugav kuna lekkiv koht oli paagi peal.
Teine kord salongi välis õhku lastes lõi salongi bensu haisu täis siis pihustite lati otsas oleval voolikukesel oli pikki pragu sees aga ka tõesti vaakum voolikud mängivad suurt rolli. Üldiselt need autod ongi juba sinna ikka jõudnud ,et tihtipeale hakkavad kõik võimalikud kummi voolikud murenema.
Igaljuhul 20 sajale on küll kole palju mul endal tuleb ikka sinna 10-ne kanti
väga harva rohkem siis kui jalg raskemaks on kippund minema
Edu otsimisel.
Teine kord salongi välis õhku lastes lõi salongi bensu haisu täis siis pihustite lati otsas oleval voolikukesel oli pikki pragu sees aga ka tõesti vaakum voolikud mängivad suurt rolli. Üldiselt need autod ongi juba sinna ikka jõudnud ,et tihtipeale hakkavad kõik võimalikud kummi voolikud murenema.
Igaljuhul 20 sajale on küll kole palju mul endal tuleb ikka sinna 10-ne kanti
väga harva rohkem siis kui jalg raskemaks on kippund minema
Edu otsimisel.
Esimene viga leitud, panin hommikul masina käima, tõmbasin kapote lahti ja "vollaaaaa.." seal see leke pesitseski , nimelt ülestõmbevoolik laseb läbi, pritsib kohati sealt kinnituse koha pealt. Selle asja parandan nüüd õhtul ära ja tänud siis ka piloot-ile
Ja siis järgmist viga otsima hakkama, kuhu läheb osa bensiini, ehk siis suur kütuse kulu, lekib veel kuskilt midagi, masinale põhja alla ronima ja kõik võimalikud voolikud üle vaatama, igastahes tänud nõuandjatele..
Ja siis järgmist viga otsima hakkama, kuhu läheb osa bensiini, ehk siis suur kütuse kulu, lekib veel kuskilt midagi, masinale põhja alla ronima ja kõik võimalikud voolikud üle vaatama, igastahes tänud nõuandjatele..
..kütuse kuluga lugu järgmine:
Sõitsin trassil, suht ühtlaselt 90-110 km/h, selles vahemikus ja auto võtab täiesti korrapäraselt kütet 9-10 liitrit 100 km-le. Nii kui aga hakkad sõitma linnas ehk siis sõit on korrapäratu kiirusega (nagu linnas ikka) ja kütuse kulu on kohe jälle laes, 20 liitrit 100-le??
Põhja all ei ole jõudnud masinal käia ja vaadata, kas võib seal midagi viga olla. Asi tundub lihtsalt kuidagi jube veider, et trassil on kõik OK, aga nii kui hakkad linnas "löristama" on asi pees..!!
Millest küll selline käitumine autol?
Sõitsin trassil, suht ühtlaselt 90-110 km/h, selles vahemikus ja auto võtab täiesti korrapäraselt kütet 9-10 liitrit 100 km-le. Nii kui aga hakkad sõitma linnas ehk siis sõit on korrapäratu kiirusega (nagu linnas ikka) ja kütuse kulu on kohe jälle laes, 20 liitrit 100-le??
Põhja all ei ole jõudnud masinal käia ja vaadata, kas võib seal midagi viga olla. Asi tundub lihtsalt kuidagi jube veider, et trassil on kõik OK, aga nii kui hakkad linnas "löristama" on asi pees..!!
Millest küll selline käitumine autol?
Oma M20 525-l on selline huvitav tendents: Kui masina ostsin oli linnas ühtlase kiirusega (50-60km/h) economaiser u 6 peal. ja maanteel u.10zaazk kirjutas:trassil 90-ne 100-ja vahel ühtlaselt sõites peaks kütuse kulu ikka alla 10-ne jääma.
suht ühtlaselt 90-110 km/h, selles vahemikus ja auto võtab täiesti korrapäraselt kütet 9-10 liitrit 100 km-le.
..nii ma nagu just ütlesingi ju
Praegu on maanteel umbes sama aga linnas sõites 50-ga economaiser alla 8 enam ei lähe. Küttekulu on mul u. 15L/100 kusjuures neljandik sõidust oli maanteel.
Mida su economaiser näitab linnakliirusega stabiilselt sõites?
Mul läheb kohe-kohe rihmade vahetuseks ja klapi regull, juba kergelt klõbisevad, loodan et regullitud klappidega läheb ka kulu tiba vähemaks.
kle tark mees truumu, ütleksid mulle ehk mu masina mootori täpse klapi vahe?? või mis rahaga ise muidu klappe regullid?
olen suht värske bmw omanik ja ei jaga ka neid peeneid asju eriti. a nagu lugenud olen, tegeled sa igast värkidega ja lugesin kuskilt välja, et diagnostika maksab 400.- eeku sinu juures? peaks kah ehk enda omale juhtmed sappa korra panema, et äkki näitab mingeid ime asju.. bensu kulu on ikka nõmedalt suur küll.
olen suht värske bmw omanik ja ei jaga ka neid peeneid asju eriti. a nagu lugenud olen, tegeled sa igast värkidega ja lugesin kuskilt välja, et diagnostika maksab 400.- eeku sinu juures? peaks kah ehk enda omale juhtmed sappa korra panema, et äkki näitab mingeid ime asju.. bensu kulu on ikka nõmedalt suur küll.
tänud..
ja vb pean sind ka diagnostiga külastama, või kes teab millega veel, kui ise asjast vennaga jagu ei saa..
no see kulu on 20l 100km-le ja isegi rohkem juba vast, täpselt veel ei tea, aga tundub et linnas saab peale tankimist järjest vähem sõita, ei jaksa nagu joota enam varsti oma masinat
samas trassil toimib masin nii nagu peaks.. ei tea, peab vaatama ja siis edasi mõtlema.
ja vb pean sind ka diagnostiga külastama, või kes teab millega veel, kui ise asjast vennaga jagu ei saa..
no see kulu on 20l 100km-le ja isegi rohkem juba vast, täpselt veel ei tea, aga tundub et linnas saab peale tankimist järjest vähem sõita, ei jaksa nagu joota enam varsti oma masinat
samas trassil toimib masin nii nagu peaks.. ei tea, peab vaatama ja siis edasi mõtlema.