BMW 520i E34 1988a. roolikarp
BMW 520i E34 1988a. roolikarp
Nimelt mure selles, et rooli peab liiga palju ketrama, et kehva tee peal autot otse hoida.Töökojas öeldi , et viga roolikarbis, kuid et peale keerata nemad ei julge, kuna nii võib kinnijoosta.Tean, et Audil B4 on kunagi keeratud küll ja siis kõrvalmõjusid ei tulnud.Kas BMW-l on lood teisiti?Oskab mõni tark öelda kas tasub sellega jamada või on mõistlikum ikka välja vahetada.Mis selline lõbu üldse maksta võib?
Aga kui keerata mingi 5 kraadi peale?Samas kui seda kunagi juba keeratud on siis võib ju juhtuda see , et pool päeva sõidan normaalselt ning siis mingis järsemas kurvis enam rooli tagasi keerata ei saa.Seda ma just kardangi, et nii võib ju täitsa vabalt võssa keerata end.Auto on minu käes olnud nüüd juba üle 4 aasta, ennem seda oli pool aastat eelmise omaniku käes ning ennem seda Saksas.
neid roolikarbi teemasid on siin olnud hulgim ja seega kasuta otsingut ning loe kõik jutud läbi -saad targemaks
sõbra bemmil liikus rool tühja ja selle vea parandamiseks vahetati roolilati alumine kardaan ning keerati peale pedaalide juures olevat mingit mutikat. Sinu masinal on viga ikkagi roolikarbis ja seda tasub peale keerata, kui liiga palju keerad saad ju kohe aru ning uuesti tagasi kruttida. Mis imelikud remondimehed need olid kes roolikarpi puutuda ei julgenud ?
sõbra bemmil liikus rool tühja ja selle vea parandamiseks vahetati roolilati alumine kardaan ning keerati peale pedaalide juures olevat mingit mutikat. Sinu masinal on viga ikkagi roolikarbis ja seda tasub peale keerata, kui liiga palju keerad saad ju kohe aru ning uuesti tagasi kruttida. Mis imelikud remondimehed need olid kes roolikarpi puutuda ei julgenud ?