K: e36 sedaan vs. e36 kupee

Erinevad BMW mudelid
Vasta
cvtec
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 07.12.2004 20:36 31

K: e36 sedaan vs. e36 kupee

Postitus Postitas cvtec »

Tahaks osta endale uueks autoks just seda kere bmw`d,aga nüüd ei tea,kas sedaan või kupee.Endale meeldib rohkem kupee,kuid olen kuulnud ,et varuosade hinnad kupeel kallimad,on see nii?.Ei ole kunagi bmw`ga kokku puutunud,äkki oskavad siin mehed rääkida.
aitähh.
Varsti jälle BMW omanik...
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

kui mingid osad kallimad on, siis ainult kereplekid ja võib-olla tuled-viled...muus osas on sama
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
ryan
Huviline
Postitusi: 1021
Liitunud: 05.04.2004 00:33 45

Postitus Postitas ryan »

kupee varuosi on ikka kõvasti vähem liikvel!
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

kuluvad osad praktiliselt samad ja samade hindadega... plekid jah kallimad, muidu ei tohiks hindadel küll vahet olla.. tulede hinnad samad näiteks...

mina soovitan kupee võtta, rajal parem ja kaalujaotus ka parem...
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Kui on naine, lapsed ja koer siis touring

kui naine ja lapsed siis sedaan

kui ainult naine siis kupee.

Varuosad erinevad plekid,klaasid, tuled ja salongi polstrid. muud asjad samad. Autot tasub hooldamas käia UMs(BMW esindus) sest nad annavad kõigile detailidele 2.aastase garantii ilma läbisõidupiiranguta. Ka sillapuksidele. Mootori osad ei ole ka kallid. lammutustest ainult tükke suht raske saada.

Kui E36 keretüüpe vaadata siis kupee on kõige ilusam neist.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
pocket
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 13.09.2004 13:41 20
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas pocket »

arvestades coupe ja sedaani hinnavahe siis tegelikult on mõttekas võtta sedaan. Kui mingi romu ja stock välimusega 1,6 se coupe saad kätte 50K siis selle raha eest on võimalik saada väga korralik sedaan ja moto võimsuse võid ise valida.

* Kui see on su esimene E36 siis soovitan väga pikalt mõelda ja hea oleks kui saaksid ühe pika päeva ennem ostu sellega liigelda, võta kas või rendist. Hiljem võid kahetsema hakata, et suht kallilt ostsid salongi poolest ebamugava auto. Lihtsalt väga palju olen kuulnud, et tehniliselt hea auto aga ebamugav (väike ja jäik) igapäevaseks eluks
cvtec
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 07.12.2004 20:36 31

Postitus Postitas cvtec »

Eelmine auto oli ka madal,võike ja jäik,sain hakkama sellega.Ja alla 100kw`se auto poole nagu silm ei kisu kaa...Silma on jäänud just see 2.0 110kw-oskab keegi sellise keskmisest bensiini kulust rääkida.Kas kupeele on b-varuosad samamoodi sadaval,kui sedaanile?
Varsti jälle BMW omanik...
Raivo
Huviline
Postitusi: 3611
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: GS
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

cvtec kirjutas:Silma on jäänud just see 2.0 110kw-oskab keegi sellise keskmisest bensiini kulust rääkida.
Üldiselt mingist erilisest jäikusest küll sedaan E36 (stock) puhul rääkida ei saa.
Kütusekulu oli mu eelmisel 93a omal maanteel 7.5 laias laastus ning linnas 2L rohkem.

Hiljem hakkas aga nati rohkem võtma, kuna vist hakkas kas lambda või katalüsaator ära koolema...
GS
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kui 2.0'i vaatad, siis mõttekam juba 2.5'e poole vaadata :)
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

e36 325i sedaanil on kaalujaotus praktiliselt kg pealt 50:50. Huvitav, milline see veel parem kupee oma on?
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

no see 2.0 vs 2.5 jutt on tore, kuid mitte alati vajalik- oleneb milleks auto ostad- igapäevaseks sõitmiseks siis võib olla ka 2.0 ja atm aga kui tahad ka ringile minna siis jah 2.5 igaljuhul etem!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Muhv: kusjuures järelikult jälle 1 linnalegend ümber lükatud siis :). Kusagilt olen kuulnud väidet, et kupeel kaalujaotus parem.. ise seda paberitest välja ei ole nuhkinud.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Vähemalt visuaalselt tundub, et kupeel on juhi istekoht taga pool, mis võib suurendada seda nö tagumikutunnet ning seetõttu võib subjektiivne juhitavus parem olla.
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

kupee kaalujaotus on 50/50 ja sedaanil peaks olema 55/45.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Kui ma mephist valesti aru ei ole saanud siis kupeel on ka 50/50 ainult kuue pütise motoga...
Kasutaja avatar
MargusM
Huviline
Postitusi: 146
Liitunud: 29.05.2003 16:23 54
Peamine sõiduk: E91 330d touring
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas MargusM »

Ma ei suuda meenutada, millisest allikast lugesin, aga meelde jäi, et kõige parem kaalujaotus kupeedest on 318 is. 100% kindel pole.
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Ma ei tea, mida te loete, aga mina saan sedaani puudutavad andmed ülevaatuse kaalu pealt. Kolmveerand täis paagiga ja mina aiste taga tuli esi-taga vahe vist 2kg.
Kasutaja avatar
Alexeid
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 05.08.2004 11:25 55
Asukoht: Harjumaa

kaalujaotus

Postitus Postitas Alexeid »

http://www.bmw-club.ee/index.php?idb=47 ... bfe39cdb78

Üldiseloomustuse all peaks jutt olema.
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro »

MargusM kirjutas:Ma ei suuda meenutada, millisest allikast lugesin, aga meelde jäi, et kõige parem kaalujaotus kupeedest on 318 is. 100% kindel pole.
Vähemalt kirjanduslikud andmed on siis sellised, et 325i sedaan ja kupee kaalujaotus 50:50 665 ees 665 taga, 318 is kohta on andmed 610 ees ja 630 taga. need andmed siis bensiinimootorite kohta ja tühimassiga.
cvtec
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 07.12.2004 20:36 31

Postitus Postitas cvtec »

Aga kuidas on performance juppide saadavus 318 (103kw) ja 320 (110kw) mootorile...sisselaset kindlasti saab,aga kuidas väljalaskega on?
Varsti jälle BMW omanik...
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

see viimane on hea küsimus...vihje saad siit http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=1406

Ehk et EI OLE MÕTET NEID MOOTOREID TUUNIDA....osta õige mootoriga auto
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
pocket
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 13.09.2004 13:41 20
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas pocket »

cvtec kirjutas:Aga kuidas on performance juppide saadavus 318 (103kw) ja 320 (110kw) mootorile...sisselaset kindlasti saab,aga kuidas väljalaskega on?
103kw mootoril on väljalase juba originaalis moditud -st torukollektor, sealt edasi ei oska öelda, minu omal igatahes jookseb läbi kat-i otse läbi kuni tagumise sport pütani.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kui sa tuunima tahad kolmest hakata, siis pole mõtet alla 2.5L vaadata. Sääreväristist paugupilli tegemine on mõttetu ajaraisk. Sama raha eest võid oma 1.8 200hp'seks teha või siis 2.5 300-350hp'seks. Ja millegi pärast ma arvan, et sääreväristi hakkab kõvasti rohkem lagunema.
pocket
Huviline
Postitusi: 112
Liitunud: 13.09.2004 13:41 20
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas pocket »

meph kirjutas:Kui sa tuunima tahad kolmest hakata, siis pole mõtet alla 2.5L vaadata. Sääreväristist paugupilli tegemine on mõttetu ajaraisk. Sama raha eest võid oma 1.8 200hp'seks teha või siis 2.5 300-350hp'seks. Ja millegi pärast ma arvan, et sääreväristi hakkab kõvasti rohkem lagunema.
sellest 16 v motost on juba tehase poolt võetud piisavalt -sealt edasi on kõik juba kallis

aga see on ju vana tõde, et kui raha pole tuunida tuleb suurem moto panna.
MarkoK
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 10.11.2004 11:54 18

Postitus Postitas MarkoK »

esiklaasi hinnavahe on ka näiteks 1000 krooni
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

No ma sain esiklaasi kupeele 2700 eek kas siis sedaanile maksab 1700? Eks kupee keretetailid on kallimad ja saab neid ainult uutena lammutuses ei ole mina ühtegi kupeed näinud.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

No kui midagi tuunima hakata, siis on mõttekas tuunida midagi sellist, millel potentsiaali ikka on. Ja 2.5'l on ikka potentsiaalikam kui 1.8 selles osas.
Vasta