bmw e12
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 07.08.2004 23:49 24
- Asukoht: Tartu
bmw e12
kas on mõtet selline bmw osta ja mis nendel vead on mootor 1,8, üsna korralik, kas varuosi on raske saada
BMW X5 3.0d Edition Exclusive Sport '06
mine vaata sellist kohta nagu www.e21.ee sealt saad rohkem infot
1. kas teema autor mõtles seda paides odavalt pakutavat isendit? arvestades selle aastaarvu ning hinda, tasuks võimalusel see kindlasti ära osta. salong oli küll räämas, rooste siit sealt närimas, aga ei maksa siiski hinnast ja aastaarvust mööda käia.
kui projektikaks, siis tasub ikka võtta.
www.autoosad.ee pakub suhteliselt palju osi sellele autole, konkreetsel paide isendil oli esimese suunatuleklaas katki - see oli nt. 75.- eest täiesti saadaval.
2.
3. oli endalgi plaan just see paide isend (ma isegi ei tea, kas sellest antud teemas jutt ) ära osta, aga kuna vaba ruumi pole ning mingit head plaani auto tulevikuks kah polnud, jäi siiski mõte mõtteks.
sysi.
kui projektikaks, siis tasub ikka võtta.
www.autoosad.ee pakub suhteliselt palju osi sellele autole, konkreetsel paide isendil oli esimese suunatuleklaas katki - see oli nt. 75.- eest täiesti saadaval.
2.
ma ei tea, mis täpsemalt see käiguosa priidu jaoks tähendas, aga sillad on siiski e28'l teistsugused. mootoripoolelt - m10 on m10.Muidu käiguosa poolelt peaks ka E28 sinna alla sobima
3. oli endalgi plaan just see paide isend (ma isegi ei tea, kas sellest antud teemas jutt ) ära osta, aga kuna vaba ruumi pole ning mingit head plaani auto tulevikuks kah polnud, jäi siiski mõte mõtteks.
sysi.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
roostelembene? :O ise oman 528i ja ei ole küll eritihullult roostes, kuigi nyydseks jah taga tiiva ääred ära vahetatud. rohkem ei täheldanud midagi, ml on yks tiiva äära haljas praegu ja masin seisab garaazis ja roostet pole küll juurde tulnud, masinale istub 1:1le e28 mootor koos käigu kastiga aretada tuleb ainult see gaasi pedaali systeem, sest e12 on hoovaga aga e28 trossiga juba. hmm juppide kätte saadavuse kohta ei oska hetkel mainida rohkemat kui kere detailid saab vengisttellides 700 kopikatega tiivad ja tagumised tiiva ääred olid 500 vist millegiga. igatahes mina soovitaksin ostaga kindlasti tõsta midagi karmimat sinna vahele neid masinaid tegelt yle eesti ikka vedeleb küll ja küll . kasvõi doonoriks endale. aa tuli meelde praegu et kui paned e28 mootori siis spidomeeter sul kah tööle ei hakka kui sa just ei jäta e12 enda käigukasti, aga e12 peaks olema suht haruldus 5ne käigukast. aga nii nagu erik ütles on kõik aretatav
-
- Huviline
- Postitusi: 29
- Liitunud: 07.08.2004 23:49 24
- Asukoht: Tartu
bmw
1. kas teema autor mõtles seda paides odavalt pakutavat isendit? arvestades selle aastaarvu ning hinda, tasuks võimalusel see kindlasti ära osta. salong oli küll räämas, rooste siit sealt närimas, aga ei maksa siiski hinnast ja aastaarvust mööda käia.
kui projektikaks, siis tasub ikka võtta.
www.autoosad.ee pakub suhteliselt palju osi sellele autole, konkreetsel paide isendil oli esimese suunatuleklaas katki - see oli nt. 75.- eest täiesti saadaval.
2.
Kas sa käisid seda siis vaatamas?Kas oli siis normaalne?
kui projektikaks, siis tasub ikka võtta.
www.autoosad.ee pakub suhteliselt palju osi sellele autole, konkreetsel paide isendil oli esimese suunatuleklaas katki - see oli nt. 75.- eest täiesti saadaval.
2.
Kas sa käisid seda siis vaatamas?Kas oli siis normaalne?
BMW X5 3.0d Edition Exclusive Sport '06
E12-l pole E28-ga käiguosas ühtegi kattuvat juppi
Enamikke varuosi ei ole saada. Kataloogides on olemas, kuid tellida ei saa tavaliselt (E3-ga proovitud lugu, see on sama käiguosa mis E12).
Kattuvad mingis ulatuses mootori osad.
E12 tagakoopakaarte tellimisega läks terve suvi.
Enamikke varuosi ei ole saada. Kataloogides on olemas, kuid tellida ei saa tavaliselt (E3-ga proovitud lugu, see on sama käiguosa mis E12).
Kattuvad mingis ulatuses mootori osad.
E12 tagakoopakaarte tellimisega läks terve suvi.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Re: bmw
Tähelepanekuid...streetr6cer kirjutas:Kas sa käisid seda siis vaatamas?Kas oli siis normaalne?
Kere paistab küll kobe aga siit-sealt lahtiturritav pahtel annab alust arvata, et roostet on värvi all kõvasti. Stanged on mõlemad p****s. uusi neid arvatavasti välja ei aja, üks suunatuli puudu, peeglid olid mingid vufflid, karbid olid augulised, bensiinipaak oli mingi aretis, sumpa oli aretis, küljeliistud olid tuuningu käigus "ära kaotatud", mootoriruumis oli vanadele m10 mootoriga autodele kohane jahutusvedeliku konku, tagumised rattakoopad mädad ja siis veel juba eelnevalt mainitud räämas salong. Kõik kindlasti ei hakanud silma/jäänud meelde kah.
Positiivse poole pealt.
Hind oli õige, paljud iluvidinad olid korralikud, kere paistis üldjoontes sirge olema. Lisaks veel asjaolu, et eesti sõitvad facelifti eelsed e12'd võib vist ühe käe sõrmedel kokku lugeda.
Juppide saadavusest autoosad.ee kontekstis pole minul õnnestunud leida juppi, mis neil veebikataloogis olemas oleks ja tegelikkuses saadav poleks. Isegi sellised e21 jupid olen kätte saanud, mille peale tavapoodides on vaid õlgu kehitatud. Au ja kiitus neile
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: bmw
aare see jutt mis ajasid on sul sama tõene kui see et bmw ei teinud kunagi 2.8 liitrist mootorit karpaga
tiiva ääred sain ma samal päeval kui ostma läksin, amordid olid kah ben autost tellitavad hmm igati vahva või mis?
hmm huvitav et mu bemaril on e28 käigukast ja mootor vahel
tiiva ääred sain ma samal päeval kui ostma läksin, amordid olid kah ben autost tellitavad hmm igati vahva või mis?
hmm huvitav et mu bemaril on e28 käigukast ja mootor vahel