E34 soojendusega peeglid
mitu korda juba räägitud ju. EI pea midagi lülitama. kui on olemas siis koos süütega lülituvd sisse. Ja kui paned peale mõningat töötamist käe vastu on kohe tunnda, et klaas on soe, väga soe võiks isegi öelda.
Mis puudutab seda klaasi ära võtmist siis urgitsesin täna küll tükk aega seal peeglikorpuse all olevas avas aga ei saanud pihta mismoodi see klaas ära peaks tulema
Mis puudutab seda klaasi ära võtmist siis urgitsesin täna küll tükk aega seal peeglikorpuse all olevas avas aga ei saanud pihta mismoodi see klaas ära peaks tulema
Ei näe ka seal peegli taga mingit hooba olevat. Nii kui kruvikaga sealt august peegit natuke väljapoole lükkasin oli tulemuseks üks prõks ja adios peegel , kusjuures ei lükanud klaasist vaid sellest valgest plastmass kronsteinist mis peegli taga. Rääkige nüüd teadjad kuidas see asi siis ära käib, nüüd kus vahetus juba vältimatu on. Olgugi et klaasis pragu nüüd sees, ei tahaks teda robustselt ees lõhkuda, vaid ikka normaalselt kätte saada. Kusjuures juhipeegel peaks kõigil e 34-del köetav olema. Parem peegel on standardis köetav 530,535 ja M5, teistele oli see lisavarustuses lisa SA314, mis minu koosteprotokollis kirjas
E 34 M50B25
53 840 111
53 840 111
auto 525TDS '95 peeglid ilma soojenduseta.
Kõige lihtsam on UM-i koduleheküljelt järgi küsida, mis varustusega peeglid on, siis ei ole vaja kruvikaga torkida. http://www.bmw.ee/kysimused.php?lk=0#kysimused_vastused
Kõige lihtsam on UM-i koduleheküljelt järgi küsida, mis varustusega peeglid on, siis ei ole vaja kruvikaga torkida. http://www.bmw.ee/kysimused.php?lk=0#kysimused_vastused
mul peeglitega siis mingi jama vist. pühapäeval sai kohilast linna sõidetud õhtul ja selle aja peale peeglid kondentsist puhtaks ei läinud. proovisin ka erinevaid nuppe, aga ei midagi. kuidas saada aru, et kas on mingi kaitse läbi? tagaklaasi soojenduse sisse lülitades lõi akna juba 30 sekiga puhtaks.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Auto 525tds 94a. On el. peeglid aga ei näita mingeid märke soojenemisest. Lugesin siit klaasi maha kakkumise kohta, aga tekkis veel üks küsimus. Autol on ise tumenevad peeglid ja huvitav kui palju see klaas maksab kui ma selle ära lõhun. Kas kuidagi muudmoodi ei saa kindlaks teha kas on soojendus või mitte. Kas kuskilt näeb vinkoodi sisestamisel auto varustusastet?
Mul tekkis küsimus,kuidas 95 aasta e34´l peegli klaasi kätte saab,nagu vanemal oli all auk selle jaoks aga 95 aasta omal seda pole?
Minul BMW E46 320i sedaan 2000a.Naisel BMW E46 318i sedaan 1998a.
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tel. 55635375 Mail: fox666@hot.ee
Tere
E34/94.a. aga konsool ei lähe mitte ühtlaselt üle peegliks vaid on kinnitatud kitsama jala külge (juhipoolne sisemine külg on kummist-mummuline). Samuti pole mingisugust auku peegli all, nii siis sooviks ka teada saada mõne targema käest, kuidas seda peegliklaasi oleks võimalik eemaldada. Tegemist on soojendusega peegliga, mis tõrgub.
E34/94.a. aga konsool ei lähe mitte ühtlaselt üle peegliks vaid on kinnitatud kitsama jala külge (juhipoolne sisemine külg on kummist-mummuline). Samuti pole mingisugust auku peegli all, nii siis sooviks ka teada saada mõne targema käest, kuidas seda peegliklaasi oleks võimalik eemaldada. Tegemist on soojendusega peegliga, mis tõrgub.
ei saanud ikkagi täpselt aru, kas siis peeglisoojenduseta mudelile millel on elektrilised peeglid saab paigaldada soojendusega peegleid ning veel üks küsimus, et kas vanemale e34 tüübile istuvad uuema tüübi e34 peeglid koos nende jalgadega 1-1le mõtlen just neid kinnituskohti.
Ette tänades
Ette tänades
lennä nykäsen matti
e36-l on peeglisoojendus samuti kogu aeg sees, vähemalt originaalis.kollerimees kirjutas:Nii see oli mu E36-ga kah. Muidu küll ei soojendanud neid. Pesuri düüse soojendab vast siis kui väljas on juba miinuskraadid. Sellejaoks polnud vaja tagaklaasi soojendust sisse lülitada.Viljar kirjutas:Peeglisoendus lülitub koos tagaklaasi soendusega sisse
Düüside jaoks peaks olema eraldi temp. andur. Mul on andur puudu ja düüsid ei soojene..
Re: E34 soojendusega peeglid
Kaevasin foorumi sygavustest vana teema välja Kysimus targematele, et kui varem soojendusega peegleid pole, siis nüüd pannes - kust võtan voolu? Pruun on mass, aga pluss sinisest, valgest või mustast? Või pole vahet?
BMW-le kindel
Re: E34 soojendusega peeglid
no ma arvan et miks inimestel need peegli soojendused ei tööta on selle pärast et soojendused läbi põlenud või juhtmetes mingi kala sees. mul endal on nii et nii kui käima panen lähevad soojendused tööle ja kui süüte võlja võtan alles siis lõpeb soendamise ära :S kuigi loogiline oleks ju et kõik klaaside ja peeglite soojendused lähevad tööle siis kui tagaklaasi soenduse sisse lülitan või on asi ikka teisiti a la temp anduri pealt vms?
Life is to fast to drive that slow.
Re: E34 soojendusega peeglid
Peeglid töötavad välistemperatuurist olenevalt või nupuvajutusel täie rauaga.
Kui välistemp andur kadunud siis peeglid ajaga põlevadki läbi kuna kogu aeg max.
Kui välistemp andur kadunud siis peeglid ajaga põlevadki läbi kuna kogu aeg max.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E34 soojendusega peeglid
E34 on küljepeeglitele ja akna pesu düüsidele eraldi temp andur, mis asub vasakul lanseka ees pleki küljes ning vaatab allapoole( välimuselt suur tablett). See andur lülitab eelpool mainitud asjad järgi. Auto soojendus võtab infi vasakul uduka kõrval olevast plastkattest välja turritavast andurist( piklik ots). Nii lihtne ongi.
Re: E34 soojendusega peeglid
Lahe, et siin teemas on läbi kümne aasta umbes viis erinevat versiooni, kuidas need peeglid tegelikult töötavad; kusjuures kõigil on enda arust õigus.
Re: E34 soojendusega peeglid
No näiteks minu jutt põhineb enda omatud üle 10 e34 põhjal ning tehase juhtmeskeem väidab täpselt sama. Seega pole see lihtsalt minu versioon, vaid nii ta tehasest tuligi. Kellele ei anna rahu, siis võib ju wds lahti lüüa ja ise üle vaadata.
Re: E34 soojendusega peeglid
Kaupo_K kirjutas:E34 on küljepeeglitele ja akna pesu düüsidele eraldi temp andur, mis asub vasakul lanseka ees pleki küljes ning vaatab allapoole( välimuselt suur tablett). See andur lülitab eelpool mainitud asjad järgi. Auto soojendus võtab infi vasakul uduka kõrval olevast plastkattest välja turritavast andurist( piklik ots). Nii lihtne ongi.
No sellisel juhul oled 10a velede teadmistega õhtuti magama läinudKaupo_K kirjutas:No näiteks minu jutt põhineb enda omatud üle 10 e34 põhjal ning tehase juhtmeskeem väidab täpselt sama. Seega pole see lihtsalt minu versioon, vaid nii ta tehasest tuligi. Kellele ei anna rahu, siis võib ju wds lahti lüüa ja ise üle vaadata.
Düüsidele mõeldud mainitud andur juhib ainult düüse. Sisse lülitub ainult külmaga, umbes mõned kraadid üle nulli. Vaata skeemilt kui ei usu http://download.golgofa.ru/valera/ETM/b ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Peeglitel on toide kogu aeg taga, kui süüde sees. Seda põhjusel, et peeglid vajavad kuivatamist ka juhul, kui väljas on 25kraadi sooja ja vihma kallab.Originaalklaasile on sisse ehitatud ülekuumenemise kaitse, millal täpselt rakendub, seda pole mõõtnud ja joonistel pole ka infot. Järelturu klaasid huugavad kogu aeg, aga kuna küttevõimsus on nii väike, pole sellel sisulist vahet. Vaata skeemilt kui ei usu, keskmine pilt http://download.golgofa.ru/valera/ETM/b ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Uduka kõrval olev andur on jah kliimaseadmele, lisaks ka OBC jaoks.
..
Re: E34 soojendusega peeglid
Tore ju et sai jälle arutelu yle aastate käima lykata
Minu juhtumi puhul (E34) polnud jah tehase poolt peeglisoojendust. Aga oma probleemile sain lahenduse - peegliklaasi soojenduse toide tuleb originaalis sinisest juhtmest.
Minu juhtumi puhul (E34) polnud jah tehase poolt peeglisoojendust. Aga oma probleemile sain lahenduse - peegliklaasi soojenduse toide tuleb originaalis sinisest juhtmest.
BMW-le kindel
Re: E34 soojendusega peeglid
Nojah, skeemi järgi võib ju olla nii nagu kirjeldatud, aga kui olen ise käega katsunud nii peegli klaase ja düüse, siis need on hakanud toimetama samal ajal ning on ka soojendamise lõpetanud samal ajal
Ja seda kõikidel e34jadel mis olen omanud. Kas siis kõik need autod on olnud ühtemoodi vigased Ok, 1 või 2 autot veel aga 10 + autot? Ma ei usu et just mulle trehvasid need autod.
Ja seda kõikidel e34jadel mis olen omanud. Kas siis kõik need autod on olnud ühtemoodi vigased Ok, 1 või 2 autot veel aga 10 + autot? Ma ei usu et just mulle trehvasid need autod.
Re: E34 soojendusega peeglid
Düüsid ei küta +15-ga kindlalt, olen seda andurit viga otsides külmkappi toppinud , aga peeglid kütavad 100%, näen hommikuti, kuidas udu kaob sekunditega peeglitelt. Mu mõlemal e34l täpselt ühtemoodi. Saa siis aru, mis nende sinu autodega oli
..
Re: E34 soojendusega peeglid
Peeglil ja peeglil on vahe. Mul oli ühel kliendil
erineva küttevõimsusega peeglid.
Alguses arvasin, et üks peegel ei küta, kuid siiski oli kuidagi väheke leige.
Kui hoolikalt sai asi mõõdetud, siis üks peegel tarbis rohkem kui teine.
Ja kui sügavamalt mõelda, siis peegli küttekaabel ise võib olla
muutuva takistusega, ehk kui peegel soe, siis enam soojemaks ei lähe,
samas külma ilmaga kütab täie rauaga. E39-l on kütmine juhitav (erinev võimsus),
kui E34 ei ole, äkki peavadki peeglid teistsuguse küttelahendusega olema
Pannes aga standardse E39 "võimsa" B peegli, võibki asi tuksi kärmelt minna.
erineva küttevõimsusega peeglid.
Alguses arvasin, et üks peegel ei küta, kuid siiski oli kuidagi väheke leige.
Kui hoolikalt sai asi mõõdetud, siis üks peegel tarbis rohkem kui teine.
Ja kui sügavamalt mõelda, siis peegli küttekaabel ise võib olla
muutuva takistusega, ehk kui peegel soe, siis enam soojemaks ei lähe,
samas külma ilmaga kütab täie rauaga. E39-l on kütmine juhitav (erinev võimsus),
kui E34 ei ole, äkki peavadki peeglid teistsuguse küttelahendusega olema
Pannes aga standardse E39 "võimsa" B peegli, võibki asi tuksi kärmelt minna.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!